حکیمی‌پور: با تحریمی‌ها نسبتی نداریم

کد خبر: 1275701

دبیرکل حزب اراده ملت با بیان اینکه ما طرفدار تفکر اصلاح‌طلبانه هستیم و قائم به شخص نیستیم، گفت: دوره شخص‌محوری تمام شده و جریان اصلاحات رئیس ندارد.

حکیمی‌پور: با تحریمی‌ها نسبتی نداریم

احمد حکیمی‌پور دبیرکل حزب اراده ملت در گفتگو با ایرنا در تبیین موضع حزب متبوعش نسبت به دو رویکرد اصلاح‌طلبان برای «تحریم» یا «مشارکت» در انتخابات ۱۱ اسفند، گفت: ما از ابتدا با تحریمی‌ها نسبتی نداشتیم، چون صندوق رأی را محصول مجاهدت مردم ایران و از دستاورد‌های نهضت مشروطه می‌دانیم که پس از انقلاب اسلامی هم به رسمیت شناخته شد. وجود برخی انتقاد‌ها دلیل نمی‌شود صندوق رأی و نهاد انتخابات را کنار بگذاریم، چون معتقدم باید از صندوق رأی محافظت کرد.

حکیمی‌پور در پاسخ به سؤالی در خصوص جدایی حزب اراده ملت از جبهه اصلاحات توضیح داد: ما سه سال پیش جزو جبهه اصلاحات بودیم، اما به دلیل اختلاف با احزابی مانند مشارکت و سازمان مجاهدین، از این جبهه خارج شدیم.

حکیمی‌پور دلیل این اختلاف را اتخاذ تصمیم‌ها در خارج از جبهه عنوان کرد و ادامه داد: تصمیمات جبهه اصلاحات در محافلی خارج از جبهه اتخاذ می‌شد؛ حال آنکه جریان اصلاحات باید نهادمحور باشد و ما حضور اشخاص حقیقی را قبول نداشتیم و معتقدیم افراد باید با شناسنامه فعالیت سیاسی کنند./ جوان

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها