حسن بیگی در گفت‌وگو با «فردا»:

مردم دیگر به نامزدهای تندرو و تخریب‌گر فرصت نمی‌دهند

کد خبر: 1276097

فعال سیاسی اصولگرا گفت: تجربه نشان می دهد افرادی که با بگم بگم سر کار آمدند بعد از مدتی خودشان را ضایع کردند. در مقابل نامزدهایی که با عقل و درایت وارد صحنه می شوند بیشتر و بهتر می توانند برای مردم و کشور کاری انجام دهند.

مردم دیگر به نامزدهای تندرو و تخریب‌گر فرصت نمی‌دهند

گروه سیاست سایت فردا: در ادوار مختلف انتخابات مجلس همواره گروه هایی پیدا می شدند که شعارهای تند می دادند تا کسب رأی کنند و این دوره نیز از این امر مستثنی نیست. حال این سئوال پیش می آید که چقدر جامعه جذب تندروها خواهد شد؟

ابوالفضل حسن بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار فردا درباره نگاه جامعه به تندروها گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نوید انتخابات با مشارکت بالا را داد. امروز مردم در انتخابات دنبال نامزدهایی هستند که اخلاق حسنه و قدرت استدلال دارند و می خواهند جایگاه ایران در سطح منطقه و دنیا تقویت شود.

وی افزود: رادیکال ها و تندروها شاید در برخی شهرستان ها رأی آورند اما این وضعیت مشمول همه حوزه های انتخابیه نخواهد بود. امروز بعد از 11 دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی وضعیت متفاوت شده است چون مردم دنبال آرامش و آسایش و رفع مشکلات اقتصادی شان هستند بنابراین برخوردهای تند سیاسی خیلی در بین مردم جایی ندارد.

این نماینده ادوار مجلس یادآور شد: کسانی که در گذشته با شانتاژ، تندروی، هیاهو و تنش آفرینی روی کار آمدند برای جامعه و کشور کاری انجام ندادند و فقط در راستای تحقق منافع شخصی شان حرکت کردند. مردم دیگر به نامزدهای تندرو و تخریب گر فرصت نخواهند داد. تجربه نشان می دهد افرادی که با بگم بگم سر کار آمدند بعد از مدتی خودشان را ضایع کردند. در مقابل نامزدهایی که با عقل و درایت وارد صحنه می شوند بیشتر و بهتر می توانند برای مردم و کشور کاری انجام دهند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها