فال حافظ شما برای 9 آذرماه | برای خواندن فال نیت کنید

کد خبر: 1259275

فال حافظ یکی از تجربیات جذاب و سرگرم‌کننده است که در بسیاری از فرهنگ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند به عنوان یک روش سرگرمی و تفریحی در محیط‌هایی مانند جشن‌ها و مراسم خانوادگی به کار گرفته شود.

فال حافظ شما برای 9 آذرماه | برای خواندن فال نیت کنید

خبرنگار: عرفان پارسا

فال حافظ یکی از روش‌های غیررسمی پیشگویی است که در بسیاری از کشورها، به خصوص کشورهای شرقی مانند ایران، استفاده می‌شود. این روش با تلفظ صحیح و یادگیری دقیق آیات قرآن و شعرهای حافظ، انجام می‌شود.برای انجام فال حافظ، ابتدا باید یک سؤال مشخص شود و سپس شخصی که می‌خواهد فال بگیرد.

فال حافظ فردا متولدین فروردین

یک دو جامم دی سحرگه اتفاق افتاده بود

وز لب ساقی شرابم در مذاق افتاده بود

نقش می‌بستم که گیرم گوشه‌ای زان چشم مست

طاقت و صبر از خم ابروش طاق افتاده بود

در صدد این هستی که گذشته را جبران کنی و به عافیت برسی. به خاطر این پشتکار مژده ای به تو می دهند که نشان دهنده ی به پایان رسیدن غم ها و تاریکی هاست. در راه خدا بخشش کن. پریشانی را از خود دور نما تا برای رسیدن به مقصود قوی‌تر و استوارتر باشی.

فال حافظ فردا متولدین اردیبهشت

خوشا دلی که مدام از پی نظر نرود

به هر درش که بخوانند بی خبر نرود

تو کز مکارم اخلاق عالمی دگری

وفای عهد من از خاطرت به درنرود

همگان به تو غبطه می‌خورند و این به خاطر این است که در هیچ کاری طمع نمی‌کنی و برای مال دنیا حریص نیستی. دل بزرگی داری و برای همین خدا تو را از مال دنیا بی نیاز می سازد. اگر عهدی بسته ای یا نذری کرده‌ای آنرا فراموش نکن.

فال حافظ فردا متولدین خرداد

اگر رفیق شفیقی درست پیمان باش

حریف خانه و گرمابه و گلستان باش

تو شمع انجمنی یک زبان و یک دل شو

خیال و کوشش پروانه بین و خندان باش

از ستم و بلایی که بر سرت آورده اند شکایت می‌کنی و به فکر انتقام هستی ولی همگی را به خدایشان واگذار کن. مهربان باش تا دلت آرام گیرد. به عهدی که بسته ای عمل کن خدا با توست. اگر می خواهی همیشه شاد باشی، دل و زبانت یکی باشد.

فال حافظ فردا متولدین تیر

نصیحتی کنمت بشنو و بهانه مگیر

هر آن چه ناصح مشفق بگویدت بپذیر

چو قسمت ازلی بی حضور ما کردند

گر اندکی نه به وفق رضاست خرده مگیر

انسانی هستی حساس که همه چیز را خیلی سخت می گیری و زندگی را به کام خود و نزدیکان زهر می کنی. مگر زندگی چند سال ادامه خواهد یافت که تمام عمر را صرف مسائل جزئی می کنی؟ همه چیز که نباید کاملا مطابق میل تو باشد. کمی هم تو با زندگی سازش کن و قانع باش که بسیارند کسانی که حسرت زندگی تو را دارند ولی تو قدر آن را نمی دانی.

فال حافظ فردا متولدین مرداد

بوی خوش تو هر که ز باد صبا شنید

از یار آشنا سخن آشنا شنید

اینش سزا نبود دل حق گزار من

کز غمگسار خود سخن ناسزا شنید

از آنجا که شما انسانی هستید که نسبت به همه اطرافیان رفتاری شایسته و به جا دارید، از دیگران نیز توقعی مشابه دارید، اما بدان که کار نیک کردن برای پاسخ نیک گرفتن نیست. تو با انجام کارهای نیک وجدان خود و خدای خود را راضی میکنی، پس غصه عکس العمل های دیگران را مخور و در بند رفتار آنها نباش که اجر نیکوکاران با خداست.

فال حافظ فردا متولدین شهریور

مژده ای دل که دگر باد صبا بازآمد

هدهد خوش خبر از طرف سبا بازآمد

برکش ای مرغ سحر نغمه داوودی باز

که سلیمان گل از باد هوا بازآمد

خبرهای بسیار خوشی در راه است که زندگی را به شما باز می‌گرداند ،هر چند برای شما این شادی باور کردنی نیست. سعی کنید اشتباهات گذشته‌تان را تکرار نکنید.

فال حافظ فردا متولدین مهر

نماز شام غریبان چو گریه آغازم

به مویه‌های غریبانه قصه پردازم

به یاد یار و دیار آن چنان بگریم زار

که از جهان ره و رسم سفر براندازم

با گریه و زاری کردن و تنهایی دست به کار شدن کاری از پیش نخواهی برد. با افراد باتجربه مشورت کن. خودت نیز همتی کن تا هرچه زودتر به نیتت برسی. اگر به کسی خوبی کردی و نتیجه‌ی بد دیدی، غصه‌دار نشو؛ خوبی تو به تو بازخواهد گشت. به خدا توکل کن صبح امید نزدیک است.

فال حافظ فردا متولدین آبان

گرم از دست برخیزد که با دلدار بنشینم

ز جام وصل می‌نوشم ز باغ عیش گل چینم

چو هر خاکی که باد آورد فیضی برد از انعامت

ز حال بنده یاد آور که خدمتگار دیرینم

افکار و آرزوهای بلندی در سر داری، طوری که گاهی به خیالبافی روی می آوری. خداوند به هر کس نعمتی ارزانی کرده و از خوان او هرکسی را بهره ای است. تو هم از نعمتهایی که خدا در اختیارت قرار داده استفاده کن تا به آرزوهای منطقی خود برسی.

فال حافظ فردا متولدین آذر

بلبل ز شاخ سرو به گلبانگ پهلوی

می‌خواند دوش درس مقامات معنوی

دهقان سالخورده چه خوش گفت با پسر

کای نور چشم من به جز از کشته ندروی

زندگی حکایت کوتاهی است و دنیا را دلبستگی نشاید چراکه به هیچ کس وفادار نمانده است. بدان که آنچه از زندگی حاصل انسان می شود محصول کشته‌های خود اوست، پس بذر نیکی بکار تا محصولی نیک درو کنی که تو را هم خیر دنیاست و هم ثواب آخرت.

فال حافظ فردا متولدین دی

دامن کشان همی‌شد در شرب زرکشیده

صد ماه رو ز رشکش جیب قصب دریده

زنهار تا توانی اهل نظر میازار

دنیا وفا ندارد ای نور هر دو دیده

ایام خوشی و کامیابی رسیده و بخت و اقبال به شما روی آورده است. فرصت‌ها را غنیمت شمرده و از آن‌ها کمال استفاده را بکنید. از غرور و کبر برحذر باشید که خودپسندی عاقبت خوبی ندارد.  فقط به فکر خود نباشید، با مردم با مهربانی رفتار کرده و دست ضعیفان را بگیرید. دنیا چند روزی بیش نیست و چه بهتر که هرچند زودتر کدورتها را برطرف کنید.

فال حافظ فردا متولدین بهمن

دانی که چیست دولت دیدار یار دیدن

در کوی او گدایی بر خسروی گزیدن

فرصت شمار صحبت کز این دوراهه منزل

چون بگذریم دیگر نتوان به هم رسیدن

از فرصت‌های ارزشمندی که ایجاد شده به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. از کینه و کدورت برحذر باشید که قلب را سیاه می‌کند، از در آشتی و صفا با دیگران وارد شوید. دوستان خوب و باوفا جواهرات ارزشمند در زندگی هستند که رسیدن به مقصود بدون حضور آن‌ها میسر نخواهد شد. با دیگران صادق و یکرنگ باشید تا نتایج خوب آن را در زندگی مشاهده کنید.

فال حافظ فردا متولدین اسفند

به وقت گل شدم از توبهٔ شراب خجل

که کس مباد ز کردار ناصواب خجل

صلاح ما همه دام ره است و من زین بحث

نیم ز شاهد و ساقی به هیچ باب خجل

مدتی است دچار تردید و دودلی شده اید و ترس وجود شما را فرا گرفته، بهتر است از تردیدهای خود دست برداشته و عزت نفس و خودباوری خود را افزایش دهید. از تصمیمات عجولانه و لحظه ای برحذر باشید که عاقبت خوبی برای شما نخواهد داشت. برای موفقیت لازم است با افراد دانا و باتجربه مشورت کنید تا تصمیمات درست اتخاذ کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها