صالحی: رسانه‌ها باید مطالبه‌گری را در دستور کار خود قرار دهند

کد خبر: 1276448

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری خواستار مطالبه‌گری رسانه‌ها از مسؤولان برای مطالبات مردمی شد و گفت: رسانه‌ها باید مرتبا ضمن خبررسانی، مطالبه‌گری برای خواست مردم را به عنوان وظیفه خود انجام دهند.

صالحی: رسانه‌ها باید مطالبه‌گری را در دستور کار خود قرار دهند

حجت‌الاسلام احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با حضور در غرفه ایسنا در نمایشگاه رسانه های ایران در گفت‌وگویی، به ارائه توضیحاتی درباره وظایف این مرکز پرداخت و گفت: مرکز در کنار ارتباطات بین مردم و دولت، تلاش کرده که نقش اصلی‌تری را ایفا کند و آن تنظیم گری دستگاه‌ها و مدیران و مسئولان است.

وی تاکید کرد: صرف اینکه ارتباطی بین مردم و مسئولان ایجاد کنیم هنر نیست، بلکه آنچه باید اتفاق بیفتد این است که مسئولان را پاسخگو کنیم و همچنین مسئولان نسبت به مطالبات و مشکلات مردم احساس عادی شدن نکنند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: در مرکز تلاش کردیم که با استفاده از ظرفیت‌های مرکز، نظارت، بازرسی و ارزیابی عملکرد مسئولان را انجام دهیم و مسئولان را به خدمت مردم آوریم.

صالحی مطالبه‌گری از مسئولان را از جمله رویکردها عنوان کرد که باید در دستور کار رسانه‌ها قرار بگیرد و گفت: مطالبات مردم از جنس مطالبات روز است و آنچه باید اتفاق بیفتد این است که با ارائه اخبار واقعی، صحیح و امید آفرین، سرمایه اجتماعی نظام را ارتقا دهیم. از طرفی باید رسانه‌ها را از فضای صرف خبررسانی خارج کنیم.

وی تاکید کرد: در دولت سیزدهم رسانه‌ها باید مطالبه گری را در دستور کار خود قرار دهند و هیچ مسئولی نباید در این زمینه احساس آرامش داشته باشد؛ رسانه‌ها باید مرتبا ضمن خبررسانی، مطالبه گری برای خواست مردم را به عنوان وظیفه خود انجام دهند.

ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها