استاندار تهران: در تهران انتخابات الکترونیکی نداریم

کد خبر: 1276965

استاندار تهران درباره وضعیت انتخاباتی در کشور توضیحاتی ارائه داد.

استاندار تهران: در تهران انتخابات الکترونیکی نداریم

علیرضا فخاری استاندار تهران درباره وضعیت انتخاباتی در کشور گفت: انتخابات با فراز و نشیب‌هایی همراه است؛ هم برای کسی که داوطلب حضور در انتخابات هست و هم برای افرادی که می‌خواهند دست به انتخاب بزنند. هردو سمت در تلاشند و فضا در کشور انتخاباتی است.

وی ادامه داد: گروه‌ها و جریانات سیاسی کشور فعال هستند و ظرفیت‌های جدیدی را از منظر توجه به مسائل اجتماعی مطرح می‌کنند. فضای کشور مثبت است، همه عوامل اجرایی آمادگی انجام انتخابات را دارند و امیدواریم بتوانیم فضای خوبی را برای مشارکت مردم فراهم کنیم. رقابت هم برعهده داوطلبان است.

فخاری افزود: همچنین همه جریانات سیاسی در زمینه مشارکت در انتخابات اصرار دارند؛ البته طبیعی است که برخی نقطه نظراتی داشته باشند؛ اما در کل همه احزاب و گروه‌ها زمینه حضور در انتخابات را دارند و مانعی در این زمینه وجود ندارد.

استاندار تهران درباره انتخابات الکترونیکی بیان کرد: در تهران انتخابات الکترونیکی نداریم.  

وی در پایان گفت: با فشار‌های بازدارنده‌ای رو به رو هستیم که در تلاشند مردم را از حضور در انتخابات نا امید کنند و سوال هم همینجاست که اگر انتخابات مهم نیست اصرارشان برای عدم حضور مردم در انتخابات چیست؟  حضور حداکثری مردم باعث امنیت می‌شود؛ امنیت باعث تولید قدرت ملی می‌شود و قدرت ملی هم باعث پیشرفت کشور خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها