در دیدار با نایب رئیس مجلس فلسطین؛

جهان آبادی: توافق فلسطینی‌ها سیاست راهبردی ایران است

کد خبر: 1276995

عضو گروه پارلمانی کشورمان در APA در دیدار با نایب رئیس مجلس فلسطین بر توافق فلسطینی ها و همگرایی و اتحاد میان آنها به عنوان سیاست راهبردی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

جهان آبادی: توافق فلسطینی‌ها سیاست راهبردی ایران است

هیئت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه چهاردهمین نشست مجمع عمومی مجالس آسیایی(APA) در باکو، با علی فیصل، نائب رئیس مجلس فلسطین دیدار و گفتگو کرد.

جلیل رحیمی جهان آبادی، رئیس هیئت اعزامی و عضو گروه پارلمانی کشورمان در این مجمع، با اشاره به اوضاع کنونی در فلسطین، اقدامات رژیم صهیونیستی را مصداق کامل نسل کشی و جنایت علیه بشریت و یک هلوکاست واقعی دانست و گفت: امروز، ادای احترام جهان به مردم مظلوم فلسطین حاصل مقاومت ۷۵ ساله این ملت در برابر تروریسم است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: فلسطین برای جمهوری اسلامی ایران یک مسئله و اولویت راهبردی است و نیروهای ارزشمند خود همچون ژنرال قاسم سلیمانی و هزاران جوان ایرانی را در راه قدس و انسانیت از دست داده است. چرا که ما طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باور داریم که فلسطین به زودی آزاد و اسرائیل نابود خواهد شد.

وی در پایان بر توافق فلسطینی ها و همگرایی و اتحاد میان آنها به عنوان سیاست راهبردی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

عموئی: کالاهای اسرائیلی باید توسط کشورهای حامی فلسطین تحریم شوند

ابوالفضل عموئی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: کالاهای اسرائیلی باید توسط کشورهای حامی فلسطین تحریم شوند و کشورها با انجام اینگونه اقدامات مخالفت جدی خود را با جنایات این رژیم جنایتکار نشان دهند.

ابوالفضل عموئی در ادامه این دیدار، ضرورت اهتمام بیشتر کشورهای عضو این مجمع برای افزایش فشار به رژیم صهیونیستی را موضوعی مهم عنوان کرد.

فیصل: اتکاء مردم فلسطین برای مقاومت در جهت مقابله با تروریسم به حمایت های جمهوری اسلامی ایران

علی فیصل، نایب رئیس مجلس فلسطین از تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران به ویژه مقام معظم رهبری در تداوم سیاست های حمایتی از مردم ستم‌دیده فلسطین قدردانی کرد و تصریح کرد: ما همچنان در خصوص مقاومت مردم فلسطین در جهت مقابله با تروریسم به حمایت های جمهوری اسلامی ایران اتکاء می کنیم./

خانه ملت

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها