یوسف پور در گفت‌وگو با «فردا»:

اصلاح‌طلبان می‌دانند قوی هم می‌آمدند رای نداشتند

کد خبر: 1277523

فعال سیاسی اصولگرا گفت: رادیکال های جریان اصلاحات از نظام عبور کردند و با براندازان همراه شدند، از این رو بین مردم از هیچ موقعیتی نیز برخوردار نیستند و بیخودی برای خودشان پپسی باز می کنند.

اصلاح‌طلبان می‌دانند قوی هم می‌آمدند رای نداشتند

گروه سیاست سایت فردا: قطار انتخابات مجلس دوازدهم در ایستگاه پایانی است و حالا گروه های سیاسی منتظرند ببینند مردم چه تصمیمی می گیرند.

علی یوسف پور در گفت‌وگو با خبرنگار فردا درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت:  این دوره نامزدهای خوب، با تجربه و کارآمدی در صحنه انتخابات حضور دارند و مردم می تواند  به آنها رای دهند.

وی با اشاره به فضای تخریبی رسانه های بیگانه درباره انتخابات افزود: مردم ایران وقتی می بینند دشمن روی یک موضوعی اصرار می کند عکس آن را عمل می کنند. از این رو  میزان مشارکت هرچند به نظر می رسد در شهرهای یزرگ کم باشد اما در روز انتخابات موج رای دهندگان قوی و فضا پورشور تر خواهد شد.

این فعال سیاسی با بیان اینکه مردم با حضور پررنگ در پای صندوق های رای تقابل جدی با رسانه های بیگانه و معاند خواهند داشت، درباره حضور ضعیف و کم رمق اصلاح طلبان در عرصه انتخابات اظهار کرد: اصلاح طلبان پایگاه رای قوی را در بین مردم ندارند. خودشان می دانند قوی هم می آمدند خیلی رای نمی آوردند.

یوسف پور با اشاره به حضور احزاب کارگزارن، اعتمادملی و  در عرصه انتخابات ادامه داد: عقلای اصلاحات و اصلاح طلبانی که نظام را قبول دارند آمدند اما رادیکال های این جریان از نظام عبور کردند و با براندازان همراه شدند،  از این رو بین مردم از هیچ موقعیتی نیز برخوردار نیستند و بیخودی برای خودشان پپسی باز می کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها