حسین انواری در گفت‌وگو با فردا:

مردم با امید در انتخابات مشارکت کردند

کد خبر: 1278198

فعال سیاسی گفت: مردم حاضر نیستند نظام جمهوری اسلامی را با شکل دیگری عوض کنند، البته نقدهایی هم درباره مسائل عمومی و روزمره دارند اما هر موضوعی را در جای خودش می نگرند.

مردم با امید در انتخابات مشارکت کردند

گروه سیاست سایت فردا: انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری با مشارکت بالای مردم برگزار شد حال آنکه ماه ها بود رسانه های معاند و حامیان تحریم انتخابات در داخل با تمام قدرت تلاش می کردند تا مردم را از حضور در پای صندوق های رأی مأیوس کنند.

حسین انواری در گفت‌وگو با خبرنگار فردا درباره حضور پر رنگ مردم در انتخابات مجلس گفت: مردم شناخت و آگاهی کاملی از تبلیغات انحرافی معاندین پیدا کردند، از این رو با مشارکت بالا در روز 11 اسفند پای صندوق رأی با عاملان این تبلیغات مقابله قاطعی انجام دادند.

وی با بیان اینکه مشارکت بالای مردم در انتخابات قابل پیش بینی بود، افزود: نشانه های حضور گسترده و پرشور مردم از راهپیمایی 22 بهمن در سراسر کشور مشاهده شد؛ همین اتفاق افتاد و روز 11 اسفند مشارکت بالای مردم در پای صندوق های رأی رقم خورد. این نشانه علاقه و باور عمیق مردم به نظام جمهوری اسلامی است.

این فعال سیاسی اصولگرا اظهار کرد: مردم حاضر نیستند نظام جمهوری اسلامی را با شکل دیگری عوض کنند، البته نقدهایی هم درباره مسائل عمومی و روزمره دارند اما هر موضوعی را در جای خودش می نگرند. در صحبت های شان نیز این مسئله را مورد اشاره قرار می دادند که هر چند نقدهایی داریم اما حاضر نیستیم این نظام را از دست بدهیم.

وی با بیان اینکه مردم با امید در انتخابات مشارکت کردند، ادامه داد: حضور مردم و نوع رأیی که دادند حاوی پیام بود و به اعتقاد من شاهد تغییرات جدی در ترکیب مجلس خواهیم بود.

انواری گفت: امروز منتخبانی که به مجلس راه یافتند باید بدانند که برای رسیدگی به مسائل و حل مشکلات نگاه ملی و کلان را دنبال کنند نه آنکه زاویه نگاه شان به شهر و حوزه انتخابیه شان محدود شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها