سناریوهای یک پاسخ کوبنده به روایت جام جم

کد خبر: 1283087

جام جم نوشت: ضرب شست جدی و سخت از جانب ایران به رژیم صهیونیستی با اعتماد به تدبیر فرماندهان صورت خواهد گرفت و تبعات غیرقابل جبران اقدام علیه منافع ملی ایران به ایالات متحده و دست‌نشانده هار آن در منطقه گوشزد خواهد شد.

سناریوهای یک پاسخ کوبنده به روایت جام جم

گروه سیاست سایت فردا - بدون تردید جمهوری اسلامی ایران باتوجه به شرایط حاکم بر منطقه، نسبت به حفاظت از منافع و نظامیان خود تاکید داشته و هرگز مرعوب خیالات خام و برنامه‌های صهیونیست‌ها و محور شرارت نمی‌شود و پاسخ پشیمان‌کننده خود را موکول به تدبیر کارکشتگان این حوزه می‌کند. 

روزنامه جام جم با این مقدمه نوشته: ضرب شست جدی و سخت از جانب ایران به رژیم صهیونیستی با اعتماد به تدبیر فرماندهان صورت خواهد گرفت و تبعات غیرقابل جبران اقدام علیه منافع ملی ایران به ایالات متحده و دست‌نشانده هار آن در منطقه گوشزد خواهد شد. 

نشریه فارین پالیسی پس از تجاوز رژیم صهیونیستی به سفارت کشورمان در سوریه نوشت: این حمله به دو دلیل عمده با سایر حملات قبلی تل‌آویو متفاوت است و هر دوی این دلایل حکایت ازآغاز دور جدیدی ازخشونت‌های احتمالی درمنطقه دارد که احتمالایا مستقیماتوسط خود ایران یا ازطریق نیرو‌های‌نیابتی این کشور درمنطقه صورت خواهد‌گرفت. 

دالیا داسا کایه، کارشناس امور خاورمیانه در مرکز روابط بین‌الملل بارکل دانشگاه کالیفرنیا در این باره گفت: «تاسیسات دیپلماتیک به عنوان مکان‌های ملی و حاکمیتی حفاظت شده تلقی می‌شوند. حمله به یک مکان دیپلماتیک مانند حمله به خاک یک کشور است... این عاملی است که احتمالا می‌تواند بازی را تغییر دهد.» وی در ادامه افزود: «تردیدی نیست که طرف ایرانی واکنش قدرتمندی به این حمله نشان خواهد داد...، اما این‌که این واکنش به چه شکلی خواهد بود در حال حاضر مشخص نیست.»

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها