جام جم عنوان کرد: نفرت پراکنی ممنوع

کد خبر: 1282859

جام جم نوشت: آحاد ملت اعم از مردم و مسئولان با دیدگاه‌های متفاوت و بعضا متضاد یکدیگر، بر سر اصول اولیه‌ای به تفاهم برسند و حول همان اصول اولیه گام‌های مشترکی برای پیشرفت کشور بردارند.

گروه سیاست سایت فردا - مقام معظم رهبری درسخنرانی اخیر خود بر لزوم حفظ وحدت ملی تاکید و صراحتا اعلام کردند که گرچه اختلاف در نظرات و عقاید میان ملت و مسئولان وجود دارد اما در این چند سال اخیر در تقویت همدلی ملی غفلت داشته‌اند. به طوری که ایشان صراحتا اعلام کردند «خودمان به دست خودمان در وحدت ملی اختلال ایجاد می‌کنیم.» 

روزنامه جام جم با طرح این موضوع نوشته: گام نخست برای حفظ وحدت و تقویت همدلی، پذیرش این واقعیت است که نباید انتظار داشت مردم یا مسئولان نظرات کاملا یکسان و عقاید برابر با هم داشته باشند. 

آنچه مهم است آن است که آحاد ملت اعم از مردم و مسئولان با دیدگاه‌های متفاوت و بعضا متضاد یکدیگر، بر سر اصول اولیه‌ای به تفاهم برسند و حول همان اصول اولیه گام‌های مشترکی برای پیشرفت کشور بردارند. 

دشمنان جمهوری اسلامی دائما چشم براختلافات سیاسی وعقیدتی و فکری مسئولان و ملت دوخته‌اند و هربار در لحظات تاریخی سرنوشت‌ساز سعی داشته‌اند با پررنگ کردن این اختلاف نظرات و سوق دادن آن به سمت اختلافات اساسی در اصول و ارزش‌های ملی، تبر بر پیکر وحدت ملی بزنند.  

در این بین کم نبودند مسئولان بی‌تدبیری که با بی‌توجهی بر این رویکرد سیاست مدارانه دشمن، کلام بدخواهان جمهوری اسلامی را بر زبان جاری و ناخواسته و بعضا خواسته افکار عمومی را به سمتی بردند که این اختلافات طبیعی به سمت اختلافات اساسی و به خطر افتادن امنیت ملی رود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها