انتقاد «کواکبیان» از سریال پایتخت

کد خبر: 989064

نماینده تهران با انتقاد از نحوه نشان دادن چهره نمایندگان در سریال پایتخت به موضوع حکم اخیر دادگاه محمود صادقی نماینده مجلس اشاره کرد و از رئیس قوه قضاییه خواست به این موضوع ورود کند.

انتقاد «کواکبیان» از سریال پایتخت

خبرگزاری ایسنا: مصطفی کواکبیان در پایان جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) با ابراز امیدواری از رفع بلای کرونا در تذکری به صداوسیما اظهار کرد: صداوسیما کار‌های زیادی انجام می‌دهد از جمله اینکه اخیرا در یک سریال نماینده مجلس را آدم مفلوک و بدبخت و بیچاره‌ای نشان داد که حتی نمی‌تواند کفش‌هایش را جفت کند و حق برخورد با راننده‌اش را ندارد.

وی افزود: جدا از این کار‌های صداوسیما، درخواست ما این است که موضوع دعوا بین وزارت ارتباطات و صداوسیما بر سر پهنای باند فرکانسی ۷۰۰ و ۸۰۰ مگاهرتز به نفع مردم حل شده و سرعت اینترنت افزایش پیدا کند که در حال حاضر سرعت اینترنت بسیار کم شده است.

این عضو هیأت رئیسه فراکسیون امید در تذکری دیگر با اشاره به انتشار اخباری در رسانه‌ها درباره حکم دادگاه محمود صادقی نماینده تهران گفت: موضوع حکم دادگاه آقای صادقی در فضای مجازی منتشر شده است. با توجه به اینکه آقای رئیسی خودشان هم به موضوع حساب‌های قوه قضاییه ورود کردند از ایشان می‌خواهیم که مشکلی برای آقای صادقی به خاطر تذکرشان درباره همین موضوع ایجاد نشود. آقای آملی لاریجانی هم بگذرد.

کواکبیان در پایان در تذکر دیگری خواستار در دستور قرار گرفتن طرح دو فوریتی مجلس برای اصلاح قانون انتخابات مجلس، ریاست جمهوری و خبرگان رهبری شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها