درآمد طراحی سایت از نگاه وب30

کد خبر: 1130064

میدونی یکی از پردرآمد ترین شغل های دنیا طراحی سایته !؟ میدونستی اگر بخوای این شغل رو یاد بگیری نیازی نیست سال ها درس بخونی!؟ یا این که میتونی در مدت کوتاهی به یک طراح سایت تبدیل بشی و به درآمدهای خوبی برسی !؟ اگر میخوای توام راه رسیدن به این درآمد رو یاد بگیری پبشنهاد میکنم ۵ دقیقه وقت بزاری و این مقاله رو بخونی

درآمد طراحی سایت از نگاه وب30

آینده کسب و کارها

اگر تا الان کسب و کار اینترنتی خودت رو راه ننداختی و با کسب درآمد آنلاین آشنا نیستی، تو منجر به شکستی!

اگر تا یکی دوسال آینده کسی کسب و کار اینترنتیش رو راه ننداخته باشه، دیگه نمیتونه زندگی خوبی داشته باشه. و کسب و کارهای سنتی محکوم به شکست هستن.

کسب و کار سنتی و آنلاین - وب30

وبسایت چیست؟ طراح سایت چه کسی است؟

به زبان ساده وبسایت به بستری از اینترنت گفته می‌شود که دارای چندین صفحه برای انجام یک هدف مشخصی طراحی شده اند. به اشخاصی که در سرتاسر دنیا این وسایت ها را راه اندازی می‌کنند طراح سایت گفته می‌شود. وبسایت بدلیل عدم محدودیت زمانی و مکانی که ثمره آن کاهش هزینه ها است، برای صاحبین کسب و کار آنلاین بسیار حائز اهمیت بوده و برای آن ارزش زیادی پرداخت می‌کنند. 

برای مثال یک وبسایت فروشگاهی می‌تواند بصورت 24 خدمات رسانی کند و در سریع ترین زمان ممکن خرید کاربر انجام بشود.

درآمد شغل طراحی وبسایت از نگاه وب30

 یکی از پولسازترین شغل‌های دیجیتال مارکتینگ، طراحی وبسایت است. مطمئن باشید که با یادگیری اصولی و هوشمندانه این مهارت و البته مهارت بازاریابی و فروش می‌توانید به درآمدهای خوبی برسید. طراحی سایت یکی از کارهای مدرن روز دنیا است که هم اکنون با شیوع ویروس کرونا به رونق و رشد بسیار خوبی رسیده. چراکه هر بیزینس و کسب و کاری خواستار داشتن وبسایت و استفاده از سهم بازار خود در گوگل شده است.

خلاصه که در نظر داشته باشید که برای ورود در اینکار لازم است تا با آموزش صحیح(همراه با انجام یک پروژه) و البته پتانسیل و مهارت بازاریابی می‌توانید به بهترین درآمدها برسید.

درآمد شغل طراحی وبسایت از نگاه وب30

انتخاب طراحی سایت به عنوان شغل

به طور کلی برای انتخاب شغل آینده خود بهتر است از خود چند سوال بپرسید:

آیا اینکار در آینده متقاضی دارد و منسوخ نمیشود؟

آیا جای رشد و پیشرفت در اینکار وجود دارد؟

بگذارید با یک مثال شروع کنیم. در گذشته نه چندان دور شغلی به نام تعمیرات رادیو داشتیم که درآمد نسبتا خوبی داشته و در آن زمان مردم ارزش زیادی را برای این کار پرداخت می‌کردند. اما اکنون کمتر کسی است که از رادیوی خانگی استفاده بکند. و عموما از رایو ماشین یا تلفن همراه خود استفاده می‌کنند.

اما فعالیت در حوزه وب همواره در حال رشد و پیشرفت است. همواره جای توسعه مهارت و فراگیری آن وجود دارد. یعنی بازار مهارت طراحی سایت محدودیت ندارد. و رقبای شما با انجام سئو و شبکه سازی وبسایت خود به درآمدهای میلیاردی رسیده‌اند. پس بهتر است شغل یا مهارت‌هایی را انتخاب کنید. که رقبا و نمونه‌های موفق در این زمینه فعالیت می‌کنند.

www.wb30.ir

بهترین راه برای ورود به بازار طراحی سایت

گروه طراحی وب30 با بیش 10 سال فعالیت و تجربه در زمینه وب، بهتون پییشنهاد میکینم تا برای شروع این مسیرتان بهتر است از یک منبع معتبر، آموزش اصولی ببینید. و با یادگیری آن مسیر برایتان هموارتر می‌شود و نیازی به سعی و خطا یا خودآموزی ندارید.

با آموزش طراحی سایت، مسیر و هدف خود را سریعتر طی کرده و به قولی از تجربیات دیگران نهایت استفاده را خواهید برد.

آموزش طراحی سایت - وب30

انواع روش های درآمدزایی از وبسایت

یکی از مزیت‌های مهم اکوسیستم طراحی سایت این است که شما محدود فقط با پروژه گرفتن طراحی سایت نیستید. و از راه‌های بسیار زیادی می‌توانید به درآمد برسید. اکنون به چند مورد از متداول ترین آن می‌پردازیم:

  1. طراحی یک وبسیات برای خود وفروش محصول و ارائه خدمات ارزنده
  2. انجام پروژه‌های سئو و بالا آوردن سایت‌ها در کلمات هدفمند حوزه کاری
  3. سیستم همکاری در فروش و کسب کمیسیون
  4. ارائه خدمات تبلیغات سایت و بک لینک در سایت
  5. پشتیبانی و مدیر وبسایت‌ها
  6. استخدام در شرکت‌ها
  7. آموزش و تدریس
  8. و کلی راه دیگر که با ورود به این کار متوجه آنها می‌شوید. حتی می‌توانید با ایده‌های خود، پیشرو و شماره یک کار خود شوید و به جایگاه خوبی برسید.

مدرک مورد نیاز برای طراحی سایت

برخی از افراد با باور به اینکه برای کسب درآمد از سایت لازم است تا یک مدرک داشته باشیم و بعد می‌توانیم به درآمد برسیم. در صورتی که این یک باور غلط و محدود کننده ذهنی است. البته داشتن مدرک بی تاثیر در عزت نفس طراح نیست و می‌تواند یک پشتوانه محکمی باشد.

مهمترین اصل برای پروژه گرفتن یا استخدام شدن، داشتن یک نمونه کار خوب و استاندارد است.

مدرک مورد نیاز برای درآمد زایی از طراحی سایت - وب30

بازار کار طراحی سایت

بی شک شغل طراحی سایت یکی از بزرگترین بازار کار را در سطح دنیا دارد. همچنین آینده این کار فراتر از حد تصور است. چرا که همه مشاغل سنتی در حال راه اندازی کسب و کار آنلاین خود هستند. و عمده کسب و کارهای جدید از بستر اینترنت برای برندسازی خود استفاده می‌کنند.

خلاصه که بستر وب همواره در حال توسعه و گسترش هست. و بازار کار آن برای همه طراحین خوب است. البته این را در نظر داشته باشید موفقیت در اینکار نیازمند شرایط خوب طراح(دانش و تجربه) و فرصت خوب(ارائه خود) می‌باشد.

این مقاله توسط آکادمی وب30 تهیه شده

کلام آخر

خوشحالیم که تا اینجای مقاله را مطالعه نمودید، امیدواریم برایتان مفید باشد. و به بهترین جایگاه شغلی در حوزه وب و دیجیتال مارکتینگ برسید.

مطمئن باشد اگر در زمینه طراحی سایت متخصص شوید. به درآمدهای بسیار خوبی می‌رسید. در این کار صبر مهمترین چیز است و کافیست قدم بعدی خود را بردارید، چرا که در آینده پیشنهادها یا مسیری برایتان مهیا می‌شود که تصورش برای الان‌تان سخت باشد. در نتیجه آموزش‌پذیری و تلاش و داشتن خلاقیت در کار می‌تواند به مسیر موفقیت شما کمک کند و به درآمد دلخواه خود برسید.

 

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها