خبر مهم برای کالابرگ بگیران | برای افزایش یارانه به این سامانه مراجعه کنید + آدرس سامانه

کد خبر: 1226835

وزیر کشور گفت: کسانی که مایلند یارانه خود را به صورت کالابرگ الکترونیک دریافت کنند، می‌توانند به سامانه شبکه ملی اعتبار (شما) مراجعه کنند.

خبر مهم برای کالابرگ بگیران | برای افزایش یارانه به این سامانه مراجعه کنید + آدرس سامانه

احمد وحیدی امروز دوشنبه در حاشیه نشست با استانداران سراسر کشور، گفت: در این جلسه با حضور وزیر کار، موضوع کالابرگ الکترونیک بررسی شد. دولت در راستای تامین کالاهای اساسی برای مردم، این طرح را تهیه کرده است.

وزیر کشور ادامه داد: در این زمینه سامانه خوبی طراحی شده است. در این سامانه چند ده هزار فروشگاه زنجیره‌ای و غیرزنجیره‌ای در استان‌های مختلف عملیاتی شده تا مردم بتواند نیازهای خود را در قالب ۱۱ کالای اساسی اعلام شده، تامین کنند.

وی یادآور شد: مسئول این طرح، وزارت تعاون است ولی در سطح استان‌ها، استانداری‌ها، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها درگیر هستند. لذا لازم بود هماهنگی‌هایی صورت بگیرد و آمادگی اجرایی فراهم شده است. عزیزانی که مایلند یارانه خود را به صورت کالابرگ دریافت کنند، می‌توانند به سامانه شبکه ملی اعتبار (شما) مراجعه کنند.

وحیدی خاطرنشان کرد: این سامانه غیر از تامین کالاهای اساسی، می‌تواند کارهای دیگری از جمله زنجیره تامین و تامین مالی را سامان بدهد. هماهنگی‌های بیشتری صورت کرفت و امیدواریم مردم بتوانند از این طرح استفاده کنند.

 

حجم ویدیو: 2.06M | مدت زمان ویدیو: 00:01:55 دانلود ویدیو
۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها