رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از انداختن رای به صندوق:

ملت عزیزمان بدانند امروز چشم بسیاری از مردم دنیا به ایران است/ دوستان را خوشحال و دشمنان را ناامید کنید /توصیه رهبر انقلاب برای انتخابات امروز

کد خبر: 1277921

رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) آرای خود را به صندوق انداختند.

ملت عزیزمان بدانند امروز چشم بسیاری از مردم دنیا به ایران است/ دوستان را خوشحال و دشمنان را ناامید کنید /توصیه رهبر انقلاب برای انتخابات امروز

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز جمعه در همان لحظات اولیه آغاز رای‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) و در حضور بیش از صد خبرنگار و تصویربردار از رسانه‌های داخلی و بین‌المللی، رای خود را به صندوق سیار ۱۱۰ انداختند.

رهبر انقلاب اسلامی بعد از انداختن رای خود به صندوق، دوتوصیه به ملت ایران کردند، اول؛ درکارهای نیک پیشی بگیرید و در اولین ساعات رای خود را به صندوق‌ها بیاندازید و دوم؛ در همه حوزه‌ها به همان تعدادی که لازم است رای بدهید و نه کمتر.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین خطاب به ملت ایران افزودند: بدانید امروز چشم بسیاری از مردم و افراد دارای جایگاه سیاسی در دنیا به ایران دوخته شده است، پس دوستان را خوشحال کنید و بدخواهان را ناامید.

رهبر انقلاب اسلامی هم‌چنین در پاسخ به سوالی درباره کسانی که هنوز برای حضور در انتخابات مردد هستند، به شعری از حافظ شاعر بزرگ ایرانی اشاره کردند و گفتند: در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست.

ایشان از خداوند متعال مسئلت کردند که روز انتخابات، روز مبارکی برای ملت ایران باشد و انتخابات به نتایج مطلوب برسد و به نفع ملت ایران تمام شود./ پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دقایقی پیش و اولین دقایقی آغاز انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) آرای خود را به صندوق سیار 110 ریختند.

به گزارش تسنیم، در این دوره از انتخابات حدود 61 میلیون نفر واجد شرایط رأی‌دهی هستند و 3.5 میلیون رأی‌اولی در کشور وجود دارد.

رهبر انقلاب: امروز چشم بسیاری از مردم دنیا به ایران است/ دوستان را خوشحال و بدخواهان را ناامید کنید

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز جمعه یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲ در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری:

ملت عزیزمان بدانند امروز چشم بسیاری از مردم دنیا، چه آحاد مردم و چه افراد سیاسی و صاحبان جایگاه‌های معتبر ملی و سیاسی، امروز چشم‌شان به ایران است، چشم‌شان به شماست. می‌خواهند ببینند که شما چه می‌کنید در این انتخابات و نتیجه‌ی انتخابات شما چه می‌شود. هم دوستان ما و افرادی که علاقه‌مند به ملت ایرانند، هم بدخواهان آنها هم همین‌جور. از همه طرف چشم‌ها مترصد مسائل کشور ماست و مترصد ملت عزیز ما، به این توجه کنید دوستان را خوشحال کنید و بدخواهان را ناامید کنید.

توصیه رهبر انقلاب برای انتخابات امروز

از خداوند متعال درخواست می کنیم که امروز را برای ملت ایران روز مبارکی قرار دهد و نتیجه تلاش مردم عزیزمان و دستندرکاران مسائل گوناگون انتخابات به نتایج مطلوب رسد و به نفع ملت ایران تمام شود.

توصیه من به مردم عزیز این است که قرآن به ما فرمود،در کارهای نیک مسابقه بگذارید و از دیگران پیشی بگیرید.

هر چه زودتر از این امکان استفاده کنید و در اولین ساعات ممکن رای خود را در صندوق ها بیاندازید.

توصیه می‌کنم مردم در هر حوزه به اندازه لازم رای بدهند نه کمتر. مثلا در تهران ۳۰ نماینده مجلس وجود دارد و مردم به ۳۰ نفر رای بدهند و نه کمتر.

آخرین حرف من خطاب به مرددین در انتخابات این است که در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها