خرید تابلو بوم از لودیکور، قاب جادویی برای منزل شما

کد خبر: 1114548

با خرید تابلو بوم تحولی شگرف در دکوراسیون داخلی منزل خود ایجاد نمایید، این تابلو ها با رنگ ها و طرح های زیبا به منزل شما روح تازه ای بخشیده و محیط را سرشار از شور و نشاط می نمایند.

تابلو بوم

شما برای خرید تابلو بوم چه مدل هایی را باید انتخاب نمایید؟ آیا همه ی مکان ها برای نصب تابلو، مناسب هستند و بسیاری دیگر از سوال هایی که با آن ها درگیر هستید را در ادامه مقاله شرح می دهیم.

به نقل از فروشگاه اینترنتی لودیکور، تابلوهای دیواری بخصوص تابلو بوم و تابلو شاسی از ارزان ترین و شیک ترین ابزار برای زیباسازی دکوراسیون داخلی محسوب می شوند.

خرید تابلو بوم با طرح های زیبا را در لودیکور تجربه نمایید!

تابلو بوم، جنس کنواس داشته و جذب رنگ مناسبی دارد، از این رو رزولیشن چاپی فراهم شده بالا بوده و در مکان های مختلف می توان از آن استفاده کرد. طرح های بکار رفته برای تابلوهای بوم متنوع بوده و افراد با سلایق مختلف به آسانی می توانند طرح دلخواه را برای خود انتخاب نمایند. در فروشگاه های اینترنتی عرضه کننده تابلوها، طرح های مختلف به صورت دسته بندی شده ارائه می گردد که انتخاب آسان فراهم شده است.

با خرید تابلو، در کم ترین زمان، امکان تغییر دکوراسیون برای شما فراهم می گردد. بنابراین اگر فرصت کافی برای تغییر دکوراسیون با روش های زمان بر نظیر گچ کاری، رنگ کاری، نصب کاغذ دیواری و ... ندارید، پیشنهاد استفاده از تابلوهای دیواری را به شما می دهیم.

تابلو بوم

شما هیچ گاه مجاز به استفاده از روش های سنتی نظیر گچ کاری و رنگ کاری برای تغییر دکوراسیون محیط اجاره ای بدون اجازه صاحب ملک نیستید، این در حالی است که نصب تابلوها هیچ گونه محدودیتی ندارند!

طرح های مختلفی را می توان بر روی تابلوهای دیواری پیاده نمود، طرح های سنتی، کلاسیک، تصاویر هنرمندان و شخصیت های مشهور و ... را می توان روی تابلوهای دیواری پیاده سازی نمود. اما اگر طرح سفارشی از طرف خود مشتری ارائه شود نیز، مراکز چاپی به صورت سفارشی تابلو را برای آن ها تهیه می نمایند. برخی از طرح های تابلوهای دیواری به صورت چند تکه نیز عرضه می گردند که طرحی مدرن و جذاب برای خانه های امروزی می باشند.

از تابلو ها به عنوان هدیه نیز استفاده کنید!

آیا به دنبال هدیه ای شیک و ماندگار برای دوستان و آشنایان خود هستید؟ پیشنهاد ما به شما استفاده از تابلوهای دیواری بخصوص تابلو بوم و تابلو شاسی برای هدیه دادن است. این تابلوها ارزان بوده و برای خرید آن ها به سهولت می توانید بهترین و شیک ترین طرح ها را برای عزیزان خود انتخاب نمایید. نکته دیگر در مورد تابلوهای دیواری سبک بودن آن ها بوده و بدین ترتیب برای جابجایی و هدیه دادن محدودیتی ندارند.

تابلوهای دیواری را می توان در ابعاد مختلف سفارش داد، شما طرح دلخواهی که برای هدیه دادن انتخاب می نمایید را می توانید در هر ابعادی سفارش دهید. ابعاد تابلو در هزینه و قیمت نهایی تاثیر دارد. تابلو پایداری و ماندگاری بالایی داشته و هدیه دادن آن باعث می شود که شخص هدیه گیرنده با دیدن تابلو، همواره به یاد شما باشد.

بجای تابلوهای لوکس و گران قدیمی از تابلو بوم استفاده نمایید!

شاید شما به آثار لوکس و قدیمی بسیار توجه دارید و دوست دارید در منزل خود نصب آن ها را تجربه نمایید، اما هزینه تهیه آن ها را ندارید. در چنین مواقعی پیشنهاد ما استفاده و خرید تابلو بوم برای شما می باشد، هزینه تابلوهای بوم در مقایسه با تابلوهای قدیمی قابل قیاس نمی باشد.

تابلو بوم را می توانید در مکان های مختلف نظیر پذیرایی یا اتاق خواب و ... بسته به سلیقه خود نصب نمایید. حتی برای محیط های اداری نیز می توان با نصب تابلو برای کارمندان راندمان کاری آن ها را بهبود بخشید. محل نصب تابلوها نیز بسیار مهم بوده و بایستی تابلو برای بیننده دید کافی داشته باشد و در هر مکانی به خوبی در معرض دید بیننده تابلو قرار گرفته باشد.

تابلو را به صورت آنلاین بخریم یا حضوری؟!

اگر زمان کافی برای مراجعه به مراکز فروش تابلوهای دیواری را ندارید، پیشنهاد ما خرید اینترنتی و غیر حضوری انواع تابلوهای دیواری است. استفاده از خدمات فروشگاه های اینترنتی می تواند به شما کمک فراوانی نماید. از فروشگاه های مطرح در زمینه فروش اینترنتی محصولات دکوراسیون داخلی و عرضه انواع شاسی و تابلو بوم می توان به لودیکور و دکور آذین اشاره نمود. خرید اینترنتی از این فروشگاه ها امکان انتخاب آسان را برای افراد فراهم می آورد، زیرا در فرصت زمان کافی می توان اقدام به انتخاب طرح دلخواه نمود.

با استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی لودیکور طرح دلخواه را با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای دکوراسیون داخلی خود انتخاب و خریداری نمایید. جهت کسب اطلاع از قیمت انواع تابلو بوم ها و دیدن طرح های دلخواه و زیبا برای دکوراسیون شما، پیشنهاد می شود به سایت لودیکور https://lodikor.ir مراجعه نمایید.

با تابلو بوم، این قاب جادویی، دکوراسیونی شیک و زیبا را برای خود و اطرافیان فراهم کرده و از دیدن تصاویر آن لذت ببرید!

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها