صحبت های سرمربیان بعد از بازی/یحیی: در نقل و انتقالات روزهای طلایی را از دست دادیم

کد خبر: 1131764

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: امروز از نتیجه بازی راضی نبودم اما از عملکرد فنی تیمم مقابل نساجی راضی هستم.

صحبت های سرمربیان بعد از بازی/یحیی: در نقل و انتقالات روزهای طلایی را از دست دادیم

دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و نساجی از هفته نوزدهم لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید. علیرضا منصوریان در نشست پس از بازی، اظهار کرد:  امروز می‌دانستیم که تیم نساجی مثل صنعت نفت آبادان میل به فوتبال بازی کردن دارد و به نظر من باید بازی امروز ساعت ۱۷ یا ۱۷:۳۰ برگزار می شد زیرا هوا در ساعت ۱۵ گرم است و این شرایط دمایی روی کیفیت بازی دو تیم تاثیرگذار بود.

او افزود: بازی امروز به لحاظ فنی بسیار بازی خوبی بود و دو تیم کلا تلاش داشتند تا در بازی برنده شوند. در نیمه اول پس از گلی که به ثمر رساندیم دو موقعیت داشتیم که اگر گل می‌شدند کار نساجی یکسره می‌شد. اما نساجی روی غفلت بازیکنان ما در یارگیری گل تساوی را به ما زد.

منصوریان عنوان کرد: امروز در مجموع از عملکرد بازیکنان خود راضی هستم. پس از ۱۰ نفره شدن بازیکنان ما با توجه بالابودن میانگین قدی به خوبی عمل کردند و حتی در دقایق پایانی به دنبال این بودیم تا با بالا بردن یارهای قد بلند به پیروزی برسیم.

وی افزود: بازیکنان ما قرار نیست که خیلی خیلی با داور صحبت کنند زیرا داور شانیت دارد و باید شان داور حفظ شود و نباید بازیکنان ما خیلی به داور اعتراض‌ می‌کردند. داوری خیلی خوب بود. وقتی داوری بازی‌ها را نگاه می‌کنم و صحبت‌های برخی از مربی‌ها را گوش می‌کنم، گاهی خنده‌ام می‌گیرد و به این فکر می‌کنم گه اگر داور بودم چه کاری باید انجام می‌دادم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عنوان کرد: امسال در بسیاری از موارد مربی‌ها بسیار معترض بوده‌اند اما داورها چیزی نمی‌توانند بگویند. در مجموع داوری در لیگ رو به رشد است. مربیان نیز باید فقط کار مربیگری انجام دهند و از فضای رسانه و رسانه ملی درخواست دارم تا فضایی ایجاد نکنند که داورها تحت فشار قرار گیرند.

او گفت: این که برنامه‌ای درست می‌شود که میزان ضرر و زیان یک تیم را از داوری اعلام‌ می‌شود فشار را بر روی تیم داوران ۱۰۰ برابر می‌کنند و این کار اصلا صحیح نیست. اعتقاد قلبی من این است که داور ممکن است سهوی اشتباه کند. داوری این روزها خیلی خوب شده است.

منصوریان افزود: روزهای سخت پیش رو در حال رسیدن است و ما نیز همچنان تیم خود را محکم و همبسته با یکدیگر نگاه خواهیم داشت. امروز از نتیجه بازی راضی نبودم اما از عملکرد فنی تیم خودم در مقابل تیم حریف راضی هستم./ایسنا

 

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران:

نفتی‌ها برزیلی‌وار بازی کردند/ می‌توانستیم برنده باشیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: بازی امروز خوب و با کیفیت بود و تیم ما به اندازه‌ای انرژی گذاشت که می‌توانست برنده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ساکت الهامی عصر امروز چهارشنبه در نشست خبری بعد از تساوی یک بر یک تیمش با تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار کرد: بازی کردن در برزیل ایران مقابل تیم اصیل و با هویت دشوار است.

وی افزود: تیم‌هایی مانند نفت آبادان، نساجی و تراکتور تیم نیستند بلکه هویت آن منطقه هستند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران ادامه داد: بازی امروز خوب و با کیفیت بود و تیم ما به اندازه‌ای انرژی گذاشت که می‌توانست برنده شود.

الهامی گفت: تیم نفت آبادان تیم خوبی بود و برزیلی‌وار بازی کرد و ما هم برزیلی‌وار بازی کردیم مقداری گرمای هوا تأثیرگذار است.

وی بیان کرد: داوری امروز عالی بود و داور امروز لیاقت قضاوت داوری دربی را دارد و بیژن حیدری یک داور بی نقص و بی حاشیه است.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران تاکید کرد: با وجود گرمای هوا ولی شاهد یک بازی بسیار خوب و بدون تنش بودیم.

یحیی گل محمدی:پرسپولیس روزهای طلایی را از دست داد/ یک نفر از جایش تکان بخورد!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از روندی که بر باشگاه به خاطر پرداخت مبلغ قرارداد بازیکنان حاکم است گفت: به خاطر مسائل مالی روزهای طلایی نقل و انتقالات را از دست دادیم.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل گل‌گهر در سیرجان گفت: در مجموع بازی خوبی بود. به نظرم یکی از بازی‌های خوب لیگ از لحاظ فنی بود.

سرمربی پرسپولیس افزود: شروع خوبی داشتیم و به گل هم رسیدیم پس از آن هم موقعیت داشتیم که باز هم به گل برسیم. گل گهر با بازی بلند و مستقیم توانست بازی را به زمین ما بیاورد و آنجا دنبال گرفتن خطا یا کسب موقعیت گل بود که روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید. انتظار خوردن این نوع گل را نداشتیم.

وی افزود: در نیمه دوم هم بازی متعادل بود و موقعیت زیادی روی دروازه‌ها ایجاد نشد. در مجموع فکر می‌کنم سرعت بازی خوب بود و هم از لحاظ تاکتیکی و فیزیکی بازی خوبی بود.

گل محمدی درباره عملکرد گل گهر سیرجان تاکید کرد: گل‌گهر یکی از تیم‌های خوب لیگ است و اگر هفت امتیاز کسر نمی‌شد حالا مدعی اصلی قهرمانی بودند. به هر دو تیم به خاطر بازی شجاعانه‌ای که انجام دادند تبریک می‌گویم. نتیجه تساوی هم در مجموع عادلانه بود و فکر می‌کنم فوتبال خوبی را شاهد بودیم.

گل محمدی درباره تعویض تدافعی در نیمه دوم و ورود فرشاد فرجی به زمین مسابقه گفت: تیم حریف با بازی بلند می‌خواست سریع‌تر به دروازه ما برسد. ما با این کار قامت تیم را بلندتر کردیم و بعد از دو تعویض قدرت سرزنی تیم هم بهتر شد. در نیمه دوم روی ضد حمله موقعیت‌های خوبی داشتیم، ولی بازی در کل تحت تأثیر گل ما بود.

او درباره اعتراض به گل حامد پاکدل گفت: فکر می‌کنم خیلی شلوغ‌کاری کردند. آنها روی گل سالم ما خیلی بحث کردند. داور هم تحت تأثیر جو بازی قرار گرفت و در خیلی‌ها از صحنه‌ها مثل جایی که ترابی را پشت محوطه زدند، گذشت کرد. داور هم دیگر خطا نمی گرفت چون تحت تاثیر همان رفتارها قرار گرفته بود.

گل‌محمدی در واکنش به سؤالی درباره نقطه ضعف پرسپولیس روی اشتباهات حامد لک در خروج و بازی با پا، تصریح کرد: انتظار از حامد به خاطر عملکرد دو سال گذشته اش زیاد است. خودم هم انتظار دریافت این گل را نداشتم. او می‌توانست زودتر بیاید و توپ را جمع کند، ولی ما بازی‌های خوبی از او دیده‌ایم و گل خوردن فقط مختص دروازه بان نیست و نبوده است.

گل محمدی درباره آخرین وضعیت برای جذب بازیکن خارجی گفت: هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. واقعاً وقت زیادی از ما گرفته می‌شود، ولی جذب بازیکن در این مقطع از فصل که اکثر بازیکنان بی‌کیفیت هستند سخت است، ولی فیلم‌ها را نگاه می‌کنیم و هنوز هیچ گزینه‌ای مدنظرم نیست.

وی در پاسخ به اینکه آیا از قوانین سازمان لیگ ناراحت است که نتوانسته بازیکن خارجی بگیرد با صراحت گفت: قوانین مشکلی ندارد. نمی‌خواهم زیاد در مورد مسائل مالی و این چیزها صحبت کنم اما مشکل ما بحث مالی است. کمترین درصد دریافتی در بین تمام تیم‌های لیگ برتر را گرفتیم. در حالیکه پنج فصل قهرمانی متوالی داریم. تاکنون فقط ۳۵ درصد دریافتی داشته‌ایم که کمترین میزان است.

سرمربی پرسپولیس افزود: امروز هم قرار بود باشگاه بخش دیگری از قراردادها را پرداخت کند اما این مبلغ اینقدر کم بود که اعضای تیم راضی نشدند مبلغ را دریافت کنیم. مشکلات مالی ضربات جبران‌ناپذیری به پرسپولیس زده و هنوز هم حل نشده است.

یحیی از دلایل خود به خاطر استعفا از پرسپولیس نیز پرده برداری کرد و گفت: با وجود اینکه فشاری که خودم با استعفای از سرمربیگری پرسپولیس آوردم هنوز هم این مشکلات وجود دارد. در نقل و انتقالات روزهای طلایی را از دست دادیم.

گل‌محمدی تصریح کرد: باید از طریق پرداخت پاداش انگیزه برای بازیکنان به وجود بیاورند. دوست ندارم درباره مسائل مالی صحبت کنم و فقط می‌خواهم با گفتن این صحبت‌ها مطلب را به شکلی منتقل کنم تا مشکلات بچه‌ها زودتر حل شود. یا شخصی تکانی به خودش بدهد و حرکتی کند تا مشکلات پرسپولیس برطرف شود.

وی عنوان کرد: رضا درویش از وقتی به پرسپولیس آمد با انبوهی از مشکلات و بحران‌ها مواجه شد. او هم زحمت می‌کشد اما کافی نیست. خودم مطلع هستم که درویش از صبح زود تا آخر شب در باشگاه است و کارها را انجام می‌دهد اما متأسفانه هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه آیا گل حامد پاکدل خطای هند نبود، گفت: به هیچ عنوان هند نبود. صحنه را با اعضای کادر فنی دیدیم و هند نبود. اگر هم توپ به دست پاکدل هم خورده باشد از بالا به دست وی برخورد کرد و خطای هند نیست. اینگونه اصابت کردن توپ به دست هند نیست. دوستان قانون را مطالعه کنند. به حدی جو برای داور خراب شد که بازی از دست وی خارج شد. گل سالمی زدیم و به هیچ‌عنوان هند نبود. اما تیم حریف تا اواخر مسابقه این صحبت‌ها را می‌کرد. جو را برای داور سنگین شد.

فکری: قرار نیست قهرمان شویم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: قبلا هم گفته‌ام قرار نیست امتیازات تمام بازی‌ها را بگیریم و قهرمان شویم یا سهمیه آسیا کسب کنیم.

به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم فولاد و نفت مسجدسلیمان با حساب ۲ بر صفر به سود شاگردان نکونام به پایان رسید. محمود فکری در نشست خبری بعد از این بازی، اظهارکرد: به تیم فولاد تبریک می‌گویم. بازی جان‌دار و خیلی خوب بود. در این بازی برای اولین‌بار بود که از خریدهای‌مان استفاده کردیم. نیمه اول بازی بهتری نسبت به بازی‌های قبل انجام دادیم و در نیمه دوم نیز بازی جان‌دارتری ارائه دادیم.

او بیان کرد: قبلا هم گفته‌ام قرار نیست امتیازات تمام بازی‌ها را بگیریم و قهرمان شویم یا سهمیه آسیا کسب کنیم. باید تلاش کنیم تا به چند تیم بالای سرمان برسیم یا از این که جزو دو تیم انتهای جدول هستیم، جدا شویم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: با توجه به بازی که بازیکنانم انجام دادند و خواستنی که در وجود بازیکنانم است، کارمان در ادامه شاید راحت‌تر شود و من به بازی‌های آینده امیدوارتر شدم تا کم کم خودمان را از این جایگاه بالاتر بکشانیم. از بازیکنانم نیز تشکر می‌کنم.

قلعه‌نویی: نظر کارشناسان داوری را هم قبول ندارند/ هند پاکدل اظهر من الشمس بود

سرمربی گل گهر سیرجان به اظهارات یحیی گل محمدی در نشست خبری واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی بعد از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: یک بازی مردانه انجام دادیم. بازیکنانم همه فرامین تاکتیکی را اجرا کردند. با تیمی بازی کردیم که از قدرت‌های آسیا است. به جز صحنه اول بازی و صحنه‌ای که با دست گلزنی کردند، دیگر موقعیتی نداشتند. این چندمین باری است که جلوی پرسپولیس از داوری لطمه می‌خوریم. داور می‌توانست کامیابی‌نیا را اخراج کند. به حدی با او مدارا کرد که سرمربی پرسپولیس کمال را تعویض کرد.

او ادامه داد: من وقتی از عدالت حرف می‌زنم، ربطی به هیچ تیمی ندارد. با همه احترام به تیم داوری، قضاوت را برعهده کارشناسان می گذارم. به داوران خسته نباشید می گویم. داوران قشر زحمتکش هستند. بازی قبل هم دو، سه پنالتی ما را نگرفتند. داور می توانست در این بازی هم پنالتی بگیرد. گل پرسپولیس هم اظهر من الشمس بود. داور و کمک داور دوم خطای هند را ندیدند اما جالب است که در بازی با فولاد کمک داور اول از هفتاد متر دورتر خطای هند را تشخیص داد.

سرمربی گل‌گهر ادامه داد: با وجود به هم ریختن شرایط روحی و روانی تیم، به بازی برگشتیم. می‌توانستیم گل پیروزی را هم بزنیم. در مجموع فکر می‌کنم ما می‌توانستیم برنده باشیم چون آن‌ها فقط یک موقعیت اول بازی داشتند و گل‌شان هم با دست به گل رسید. این هم جزوی از فوتبال است. به پرسپولیس و تیم داوری خسته نباشید می‌گویم.

او درباره دو تعویض زودهنگام در مسابقه گفت: وقتی تیمت خوب بازی نمی‌کند، فرقی ندارد چه دقیقه‌ای باشد. ما سریع تعویض کردیم. این دو نفر بد بازی نکردند. بلکه تعویض کردیم که به دستورات تاکتیکی خودمان برگردیم و بازیکنانی که وارد زمین شدند، به نحو احسن کارشان را انجام دادند.

قلعه‌نویی درباره اعتقاد گل‌محمدی مبنی بر این که توپ به دست پاکدل برخورد نکرده است گفت: این نظر او است. همه کارشناسان گفتند خطای هند بود.

وی درباره اعتراض گل‌محمدی به واکنش مربیان گل‌گهر و تحت تاثیر قرار گرفتن روند بازی گفت: کدام صحنه عوض شد؟ باید کامیابی‌نیا اخراج می‌شد. این را روند بازی می‌گویند؟ شاید جدیدا این مدلی شده است. نظر کارشناسان را هم قبول ندارند. اینجا یک تیم شهرستانی است که اگر یک جایی هم حق‌شان را بخورند خیلی به چشم نمی‌آید. وقتی حرف از عدالت می‌شود، می‌گویند این تیم شهرستانی است.

سرمربی گل‌گهر درباره زمان بازگشت تیکدری به میادین گفت: تیکدری مراحل درمان را پشت سر می‌گذارد. تیم پزشکی هم کار می‌کند. احمد موسوی هم مصدوم است. این دو نفر می‌توانستند در این پست به ما کمک کنند.

او درباره جذب بازیکن خارجی در نقل و انتقالات گفت: این ماجرا به حدی دست دست شد که بازیکنان خارجی مدنظر ما قرارداد بستند. ما مانند بعضی تیم‌ها ۵۰۰ هزار یورو پول نداریم. هر باشگاهی که ادعا دارد، قراردادش را رو کند. آن خارجی‌ها برای یک سال ۶۰۰ هزار یورو می‌خواستند و به همین خاطر با شرایط فعلی ادامه می‌دهیم.

مجیدی در نشست خبری حاضر نشد

فرهاد مجیدی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل فجرسپاسی در نشست خبری شرکت نکرد و صالح مصطفوی دستیارش را به سالن کنفرانس فرستاد./خبر ورزشی

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها