کنفرانس خبری پیش از بازی سرمربیان/گل‌محمدی به نشست خبری نمی‌رسد/قلعه‌نویی: با شخص امیر قلعه‌نویی مشکل دارند

کد خبر: 1135082

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به کنفرانس خبری پیش از بازی با نفت مسجدسلیمان نمی‌رسد.

کنفرانس خبری پیش از بازی سرمربیان/گل‌محمدی به نشست خبری نمی‌رسد/قلعه‌نویی: با شخص امیر قلعه‌نویی مشکل دارند

 به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، با توجه به تغییر ساعت زمان پرواز کاروان تیم فوتبال پرسپولیس به اهواز، سرمربی سرخپوشان به کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر نفت مسجدسلیمان از هفته بیست‌و‌دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) نخواهد رسید.

تیم پرسپولیس در چارچوب هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر از ساعت 18 فردا (جمعه) در خانه نفت مسجدسلیمان به میدان خواهد رفت.

 منصوریان: پیروزی مقابل پرسپولیس کار ما را برای بازی با استقلال سخت‌تر کرد/ باران اجازه دهد فردا بازی خوبی خواهیم داشت

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان وعده داد، اگر بارندگی روی کیفیت مسابقه فردای تیمش مقابل استقلال تأثیر نگذارد، بازی خوبی را به نمایش خواهند گذاشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا منصوریان در مورد دیدار تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل استقلال در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: با توجه به عملکردی که بازیکنان نفت مقابل تیم خوب پرسپولیس داشتند، شرایط در بازی فردا سخت‌تر خواهد بود، چون مسئولیت سختی را قبول کردند. وقتی یکی از تیم‌های خوب پایتخت را بردند باید فردا برابر استقلال تلاش کنند بهترین عملکرد را داشته باشند.

وی افزود: به خودمان افتخار می‌کنیم که توانستیم لبخند را روی لب بازیکنان، مجموعه باشگاه و هواداران آبادانی بگذاریم. بازی سختی برابر استقلال داریم و همه اعضای گروه فنی‌مان تک تک بازی‌های این تیم را آنالیز کرده‌اند. ما سه جلسه فنی فشرده برای بازیکنان خواهیم داشت که یکی از آنها به جلسه روحی و روانی اختصاص خواهد داشت. می‌دانم نگاه فوتبال ایران به این بازی است و امیدوارم بازیکنانم سربلند از زمین خارج شوند. به بازیکنانم گفتم چون عملکرد خیلی خوبی برابر پرسپولیس داشتید باید این عملکردتان تداوم داشته باشد. امیدوارم هر تیمی که حقش هست، بازی را ببرد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خاتمه خاطرنشان کرد: اگر بارندگی فردا روی بازی تأثیر نگذارد مثل دیدار با پرسپولیس که قول بازی خوب را داده بودم این بازی هم دیدار خوبی می‌شود. الحمدالله محرومی نداریم و فقط سه چهار بازیکن مصدوم داریم که آنها را همراه خودمان آورده‌ایم تا برای دیدار بعدی آماده شوند.

فکری: امیدوارم اشتباهات داوری باعث امتیاز گرفتن تیمی نشود

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسیمان می‌گوید امیدوار است دیدار تیمش برابر پرسپولیس تحت شعاع داربی قرار نگیرد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در جریان هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال ایران عصر فردا (جمعه) از ساعت ۱۸ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان میزبان پرسپولس است. محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: با تیم بزرگی بازی داریم که بازیکنان بزرگ و کادر فنی خوبی هم دارد. یحیی گل‌محمدی، کریم باقری، افشین پیروانی، حمید مطهری و داود فنایی در این تیم هستند که سال‌ها در تیم ملی با آنها هم‌بازی بودم. ما در زمین هم رقابت‌های خوبی داشتیم. امیدواریم در بازی فردا هم شاهد رقابت باشیم و مردم شاهد بازی فنی خوبی باشند.

وی افزود: بازی سخت و سنگینی برای ماست. ما در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفتیم و امیداریم این روند ادامه داشته باشد و امیدواریم در این بازی سخت هم نتیجه بگیریم.

او درباره نامه باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ و اعتراض به داوری هم گفت: ما به چه کسی نامه بدهیم؟ در خیلی از بازی‌ها اشتباهات داوری علیه ما بود. امیدوارم این بازی که پیش بازی داربی است تحت شعاع آن بازی قرار نگیرد. امیدوارم داور اشتباهی  نکنند که باعث امتیاز گرفتن تیمی بشود. امیدوارم همه فضاها سالم رخ بدهد و مردم از بازی لذت ببرد.

مصطفوی: بازی با صنعت نفت را فدای دربی نمی‌کنیم

مربی استقلال گفت: تفکرات آقای مجیدی از ابتدای فصل بازی به بازی بوده و ما امروز فقط به بازی با صنعت نفت فکر می کنیم و این بازی را فدای دربی نخواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، صالح مصطفوی مربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی مقابل صنعت نفت اظهار داشت: بازی فردا یک بازی دشوار برای هر دو تیم خواهد بود. تیم استقلال با توجه به عملکردی که در هفته‌های گذشته داشته، برای حفظ روند خودش پا به میدان می‌گذارد. شناخت خوبی از صنعت نفت داریم و نقاط ضعف و قوت این تیم را کادر فنی به خوبی آنالیز کرده و برای فردا ان‌شاءالله همه تلاش خود را می‌کنیم تا روند موفقیت تیم را ادامه دهیم و امیدواریم با یک بازی و یک نتیجه خوب دل هواداران را شاد کنیم.

وی در خصوص غایبان استقلال در این بازی گفت: بازیکن جدیدمان با ما تمرین کرده و در حال حاضر آقای چشمی را برای بازی فردا نداریم. دو بازیکن با مصدومیت جزئی هم داریم که تلاش می‌کنیم با کمک کادر پزشکی فردا بازی کنند. درباره کارت بازی بازیکن برزیلی اطلاعی ندارم ولی ایشان با ما تمرین می‌کند. همانطور که گفتم، یکی دو بازیکن مصدومیت جزئی دارند و کادر پزشکی تلاش می‌کند تا آن‌ها را آماده کند.

مصطفوی در واکنش به احتمال فدا کردن بازی مقابل صنعت نفت به دلیل در پیش بودن دربی خاطرنشان ساخت: اینجا کنفرانس بازی استقلال و صنعت نفت است. تفکر آقای مجیدی از اول فصل این بوده که بازی به بازی جلو برویم و هر بازی اهمیت خاص خودش را دارد. بازیکنان به این موضوع واقف هستند و بازی را جدی گرفته‌اند. ما با صد درصد توانمان در این بازی به میدان می‌رویم.

وی در خصوص احتمال جذب بازیکن جدید گفت: پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر بسته شده بود که مرادمند و یزدانی از تیم خارج شدند و به تیم جدیدی رفتند. به همین دلیل از لیست خارج نشدند و نمی‌توانیم بازیکن جدید بگیریم.

مربی آبی پوشان در واکنش به سئوالات خبرنگاران در خصوص بیانیه باشگاه پرسپولیس بیان داشت: شما کلاً سوالی راجع به بازی فردا ندارید؟ این موضوع در حیطه وظایف من نیست و نمی‌توانم در این باره صحبت کنم. در خصوص مسائل فنی بازی فردا هر سوالی باشد در خدمت هستم.

مصطفوی در خصوص مدت قرارداد مدافع جدید آبی پوشان گفت: وقتی در پنجره انتقالاتی تابستان قرار دارید، معمولاً امکان یارگیری با توجه به سلیقه مربیان بیشتر است. وقتی از این پنجره‌ها خارج می‌شوید، در واقع محدودیت‌هایی برای جذب بازیکن خواهید داشت. من فکر می‌کنم این تصمیم، یک تصمیم عاقلانه بود و با توجه به شرایطی که تیم داشته، به نظرم تصمیم درستی گرفته شده است.

 خطیبی: فردابازی سختی در پیش داریم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت: ذوب‌آهن از بهترین‌های ایران از لحاظ ساختاری بوده و هست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: در تیم ذوب‌آهن سابقه بازی دارم،  این تیم از بهترین‌های ایران از لحاظ ساختاری بوده و هست.

وی افزود: ذوب‌آهن در چند هفته گذشته رو به پیشرفت بوده است، از لحاظ ساختاری و مدیریت قوی است و تیم را حمایت کردند که سبب پیشرفت از لحاظ فوتبالی و نتایج شده است.

خطیبی تصریح کرد: حدود ۱۲ بازیکن ما در نیم‌فصل کرونا گرفتند و از لحاظ بدنی دچار افت شدند، نتوانستیم از مقطع نیم حمفصل برای آماده‌سازی استفاده کنیم اما ۷ روزی هست وضعیت بدنی بازیکنان بهتر شده است.

سرمربی آلومینیوم خاطرنشان کرد: فردا برای هر ۲ تیم بازی سختی خواهد بود، امیدوارم بازی خوبی از هر ۲ تیم ببینیم و بازی برای آلومینیوم همراه با امتیاز باشد؛ با وجود شکست در هفته گذشته، شرایط خوبی داریم و مطمئن هستم بازیکنان آماده بازی فردا هستند تا بازی خوبی انجام دهیم.

وی با بیان این‌که بازی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد، گفت: اتفاقات برای ما گران تمام شد، بازیکنان سعی کردند زودتر برگردند، لمس می‌کنم که بازیکنان نهایت تلاش خود را می‌کنند؛ فردا قطعا بازیکنان مثل همیشه تلاش می‌کنند تا بازی خوبی را شاهد باشیم، نتیجه در بازی رقم خواهد خورد.

خطیبی در مورد مصدومان تیمش گفت: چند مصدوم داشتیم که از شرایط دور بودند، علیرضا نقی‌زاده، رامتین سلیمان‌زاده، نوری و عباس یحیی‌بیگی به بازی رسیده‌اند اما هوشمند را به دلیل محرومیت و پوریا آریاکیا را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

سرمربی آلومینیوم با اشاره به سابقه حضور در اصفهان بیان داشت: در تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن بازی کرده‌ام و خاطرات خوبی با هر ۲ تیم دارم، همیشه در کنار زاینده‌رود قدم می‌زدم و از صفا و صمیمیت موجود بهره می‌بردم و باعث بالا رفتن روحیه می‌شد، اکنون متاسفانه زاینده‌رود خشک است و امیدوارم دوباره شاهد جاری شدن زاینده‌رود باشیم.

قلعه‌نویی: با شخص امیر قلعه‌نویی مشکل دارند

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت: مردم خوب سیرجان و طرفداران و مسئولان باشگاه گل‌گهر من را حلال کنند به خاطر اینکه لطمه‌هایی که می‌خورند به خاطر وجود من است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان اظهار داشت: به تیم خوب پیکان خوشامد می‌گویم، راجع به دو موضوع صحبت می‌کنم یکی مظلومیت تیم خوب گل‌گهر سیرجان در این چندساله که من در فوتبال ایران هستم فراز و نشیب‌های زیادی دیدم، تلخی و شادی‌های زیادی دیدم ولی باید این حلالیت را از تیم گل‌گهر، مردم خوب سیرجان بگیرم که همه اذیت‌هایی که دارند می‌شوند به خاطر من است.

وی افزود: شاید اگر من این مسئولیت را نداشتم اینقدر این تیم را اذیت نمی‌کردند کمااینکه جاهای دیگر هم این کارها را کردند و با من کردند با شخص امیر قلعه‌نویی ولی در این یک سال و نیم با سرعت بیشتری می‌روند، واقعا مظلومیت تیم سیرجان را دارند نشان می‌دهند، مردم خوب سیرجان و طرفداران و مسئولان باشگاه گل‌گهر من را حلال کنند به خاطر اینکه لطمه‌هایی که می‌خورند به خاطر وجود من است.

قلعه‌نویی بیان کرد: معرفت تیم را تعریف کنم، علی علیزاده که از همینجا برایش آرزوی سلامتی می‌کنم نماد بقیه بازیکنان بود که با آن شرایط بازی کرد که این را کمتر در فوتبال می‌بینید که یک بازیکن که نماد بقیه بازیکنان بود که من مطمئن هستم اگر بقیه بازیکنان هم این اتفاق می‌افتاد این حرکت را انجام می‌دادند این نشان می‌دهد که تیم ما یک تیم معرفتی است و راجع به بقیه مسائل هم باید مردم قضاوت کنند. من وظیفه خودم می‌دانستم راجع به این مسائل صحبت کنم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر اظهار کرد: از محرومیت‌ها، کسر هفت امتیاز و اشتباهاتی که واقعا کمرشکن است تا ما می‌آییم شکل بگیریم و خودمان را پیدا کنیم یک‌جوری کمر ما را می‌شکنند من فکر نمی‌کنم در تاریخ فوتبال چه در داخل و چه در خارج هیچ تیمی را اینقدر اذیت کرده باشند، حرف هم می‌زنم، می‌گویند اشتباه است وقتی اشتباه تکرار شود یعنی پشت آن یک فکری و یکسری مسائل است که این دارد برای من اتفاق می‌افتد و موضوعشان من هستم ولی باز هم از تک تک بازیکنانم تشکر می‌کنم، نماد معرفت شدند و این جای تشکر دارد.

وی ادامه داد: در رابطه با پیکان باید بگویم که از قدیم‌الایام یک تیم سازنده و خوب و یک کادر بسیار خوب، مربی جوان و با دانش دارند که بعد از شرایطی که برای ما به وجود آمده یک بازی سخت داریم ولی امیدواریم. من در این دو سه روز اصلا راجع به مسائل فنی صحبت نکردم و تا توانستم روی مسائل روحی و روانی تیم کار کردم چون بلاهایی که سر این تیم آوردند سر هر تیم دیگری می‌آوردند الان باید هجدهم جدول می‌بودیم.تا می‌آییم شکل بگیریم یک حرکتی می‌کنند که باز ما چنیدن هفته زمان می‌خواهیم که شرایط اولیه برگردیم. حالا لطف خدا است که ما هنوز پابرجا هستیم و داریم حرکت می‌کنیم.

حسینی: امیدوارم ۳ امتیاز به تیمی برسد که حقش است

سرمربی پیکان معتقد است تیمش دیدار دشواری برابر گل‌گهر دارد.

به گزارش ایسنا، مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از دیدار با گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: با توجه به بازی سنگینی که ۵ روز پیش داشتیم و تیم ما ۷۰ دقیقه ۱۰ نفره بود، فشار زیادی به ما آمد و سعی کردیم بازیکنان را آماده کنیم. اتفاقات آن بازی به ما صدمه زد زیرا داور آن بازی برای ما پنالتی مسلم را نگرفت. نبود VAR اذیت‌کننده است و تیم ما بیشترین صدمه را دیده است. بازیکنان ما خسته‌اند و سعی می‌کنیم مقابل تیم باکلاس و خوب گل‌گهر که از نظر مدیریت و کادر فنی، نمونه است، بازی خوب و جوانمردانه‌ای انجام دهیم. هر دو تیم به دنبال ارائه بازی خوب هستند و امیدوارم ۳ امتیاز به تیمی برسد که لایقش است.

وی درباره مصدومان و محرومان تیمش گفت: دروازه‌بان ما بازی قبل اخراج شد و در این دیدار حضور ندارد. ایمان اکبری در زمین ناهموار شیراز مصدومیت جدی پیدا کرد و زانویش باید عمل شود، جهانبخش هم دستش شکسته است.

نویدکیا: جای تاسف دارد که با نساجی باید در مشهد بازی کنیم

سرمربی سپاهان گفت: جای ناراحتی دارد استان مازندران با این همه فوتبالیست نمی‌تواند در قائمشهر میزبان باشد.

به گزارش ایسنا، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی اظهار کرد: جای تاسف دارد که با نساجی باید در مشهد بازی کنیم، جای ناراحتی دارد استان مازندران با این همه فوتبالیست نمی‌تواند در قائمشهر میزبان باشد.

او افزود: از سوی دیگر خوشحالیم که در مشهد هستیم، ان‌شاءالله شهرخودرو هم در لیگ بماند و بتوانیم هر سال در مشهد حضور یابیم. بازی با تیم‌های الهامی که جسور هستند و فوتبال خوبی بازی می‌کنند، سخت است.

نویدکیا تصریح کرد: بازی با نساجی سخت است، اما یکی از بزرگ‌ترین حسن‌های تیم‌ الهامی فوتبال بازی کردن است. این موضوع باعث می‌شود دست حریف هم برای ارائه بازی باز می‌شود.

او درباره غایبان تیمش گفت: مغانلو محروم است و ۳ ، ۴ بازیکن مصدوم هم داریم که در تلاشیم آنها را به بازی فردا برسانیم.

تقابل دو تیم نساجی و سپاهان در قالب هفته بیست و دوم لیگ برتر فردا (جمعه) ساعت ۱۶ در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

الهامی: گناه سپاهان این است که فوتبال بازی می‌کند

سرمربی نساجی می‌گوید دیدار تیمش با سپاهان ویترین فوتبال ایران است.

به گزارش ایسنا، ساکت الهامی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: در مورد بازی با سپاهان باید بگویم که خوشحالم با تیمی خلاق، منظم و باشخصیت بازی داریم. هر چه خوبی در فوتبال ایران است، سپاهان یک‌ جا دارد. از کادرمدیریتی گرفته تا مربی با دانش و بازیکنان خوب و ورزشگاه باکلاس برخودار هستند. سپاهان تیمی است که به جایگاه واقعی‌اش از نظر امتیازی نرسیده و گناه آن‌ها این است که فوتبال بازی می‌کنند. بازی خیلی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. سپاهان و نساجی، ۲ تیم لیگ برتر هستند که خیلی خوب فوتبال بازی می‌کنند.

الهامی گفت: دوست دارم بچه‌هایم فردا همانی باشند که توقع دارم، فردا بازی سپاهان و نساجی، ویترین فوتبال ایران خواهد بود. 4- ۵ مصدوم داریم، امیدوارم بتوانیم از آنها استفاده کنیم. اسمی از آنها البته نمی‌آورم. می‌دانیم که بازی سختی مقابل سپاهان داریم و باید باهوش کار کنیم.

وی در خصوص استعفا و بازگشت نویدکیا گفت: 3-4 بازی آخر سپاهان را دیدیم و این حواشی تاثیر بدی روی این تیم نگذاشته است. از بازگشت محرم به نیمکت سپاهان، فوتبال ایران سود می‌برد. از ساکت جز این انتظار نمی‌رفت که نویدکیا را برگرداند.

سرمربی نساجی در خصوص شرایط تیمش در جام حذفی گفت: الان فقط تمرکزم را روی بازی با سپاهان در لیگ گذاشته‌ام و فقط می‌گویم که استقلال یکی از خوب‌های آسیاست که فوتبال بانظمی را به نمایش می ‌گذارد.

به گزارش ایسنا، تقابل دو تیم نساجی و سپاهان در قالب هفته بیست و دوم لیگ برتر فردا (جمعه) ساعت ۱۶ در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها