مورایس: شنیده‌ام صنعت نفت برزیل ایران است‌

کد خبر: 1179553

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: آنگونه که شنیده‌ام صنعت نفت برزیل ایران است‌.

مورایس: شنیده‌ام صنعت نفت برزیل ایران است‌

ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: درباره بازی باید بگویم اولین بار است که به آبادان آمده‌ام. یکی دیگر از شهرهای ایران که اگر موقعیت داشته باشم دوست دارم زیبایی‌های این شهر را ببینم. مردم آبادان مشتاق به زندگی کردن هستند. بازی هم زیبایی‌های خودش را دارد. 

وی افزود: زندگی فعلی ما هم یک جور بازی است ولی هیچ چیز مهم‌تر از حس خوبی گه فردا قرار است از دو تیم ببینیم نیست. تیم‌هایی که از دو شهر متفاوت ایران هستند و من احترام خاصی را برای تیم حریف قائل هستم. تیمی که آنگونه که من شنیده‌ و نمی‌دانم درست یا غلط است، برزیل ایران است‌.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: این موضوع خیلی برای من جالب بود. فکر می‌کنم آبادان در جایگاه درستی قرار دارد و شاید باید برزیل در اینجا بود. 

مورایس خاطرنشان کرد: خیلی واضح است همانگونه که می‌گویند نفت آبادان تیمی برزیلی است از سبک بازی‌ برزیلی‌ها برخوردار است‌. تکنیک خوبی از خودشان نشان دادند. بازی متفاوتی خواهد بود و احترام خاصی برای حریف قائل هستم. ما هم به عنوان تیم سپاهان اهداف خودمان را داریم و آمده‌ایم تا یک بازی خوب داشته باشیم. دنبال سه امتیاز هستیم و باید دید فردا چه اتفاقی می افتد. در کل خیلی خوشحالم که اینجا هستم.

وی ادامه داد: می دانم به تازگی سرمربی نفت آبادان عوض شده اما برای تیم‌ها زیاد خوب نیست مدام مربی عوض کنند زیرا به ثبات خاصی نیاز دارند. امیدوارم در آینده نزدیک تیم آبادان هم به ثبات خودش برسد و ببینیم بعدها چه می‌شود.

سرمربی سپاهان با تشکر از دعوت یکی از خبرنگاران آبادانی برای تماشای اماکن دیدنی این شهر درخصوص نفرات غایب تیمش برای بازی فردا، پاسخ داد: یکی از بازیکنان ویروسی گرفته که مشخص نیست شرایطش به چه شکل است‌. به دلیل مریضی نتوانست با ما بیاید اما مصدومیت و مریضی بخشی از زندگی است و باید از این اتفاق رد شویم. باید با داشته‌های مان جلو برویم تا ببینیم چه کار می‌توانیم بکنیم اما نفراتی که باید برای بازی فردا داشته باشیم، کامل در اختیار داریم‌./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها