پیش بینی مورایس از بازی مقابل مس رفسنجان

کد خبر: 1182386

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: این بازی هم مانند مابقی بازی‌ها که خارج از خانه است سخت خواهد بود و لیگ کلا یک لیگ رقابتی است و لیگ ساده‌ای نیست اما همیشه به بازیکنانم اعتماد دارم و به خواسته‌ای که داریم تلاش می‌کنیم، برسیم.

پیش بینی مورایس از بازی مقابل مس رفسنجان

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان امشب در نشست خبری پیش از بازی مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: بنده هم به شخصه به مردم شیراز تسلیت می‌گویم وقتی انسان‌های بیگناه کشته می‌شوند سخت است حتی اشاره کنم به‌خاطر حادثه آبادان به خانواده‌هایی که عزیزان خود را از دست دادند، تسلیت می‌گویم.

وی در خصوص بازی فردا افزود: این بازی هم مانند مابقی بازی‌ها که خارج از خانه است سخت خواهد بود و لیگ کلا یک لیگ رقابتی است و لیگ ساده‌ای نیست، اما همیشه به بازیکنانم اعتماد دارم و به خواسته‌ای که داریم تلاش می‌کنیم که برسیم و امیدواریم یک بازی خوب و یک مثال برای اجتماع باشد و مردم لذت ببرند و انتظار من از بازی یک بازی باکیفیت است و امیدوارم برای مردم ایران هم یک بازی خوبی باشد.

مورایس تصریح کرد: برای بازی فردا فکر نکنم بازیکن محروم داشته باشیم اما بازیکن مصدوم؛ یاسین در بازی قبلی دچار مصدومیت شد و زکی‌پور هم دچار سرماخوردگی شده که آرزوی بهترین‌ها برای بازیکنانی که با ما نیستند، دارم. اما هیچ توجیهی نیست، فهرست ما تکمیل است و تمام تمرکز و هدف ما این است با این گروهی که اینجا هستیم بتوانیم ایده‌هایی که داریم را پیاده کنیم و یک بازی خوب داشته باشیم.

وی پیرامون وقفه‌ای که بعد از بازی فردا قرار است به‌دلیل مسابقات جام جهانی در لیگ بیفتد، گفت: در مورد فهرست نهایی تیم ملی تصمیم با سرمربی تیم ملی است و من در جایگاهی نیستم بخواهم نامی ببرم وهر تصمیمی که سرمربی تیم ملی بگیرد برای من قابل احترام است. در تعطیلات بازیکنان چند روزی استراحت و سرکشی به خانواده‌ها‌ی‌شان خواهند داشت‌ و بعد از بازگشت تمرینات را ادامه خواهیم داد و احتمال زیاد یک اردو داشته باشیم و سه بازی تدارکاتی در اردو در روزهای ۱۷، ۱۹ و ۲۱ دسامبر خواهیم داشت.

به گزارش فارس، از سوی باشگاه سپاهان پیش از سخنان سرمربی متن پیام تسلیت این باشگاه به شرح زیر قرائت شد.

 باشگاه سپاهان حادثه تلخ تروریستی شیراز در حرم حضرت احمدبن موسی "شاهچراغ" را که به شهادت و جراحت گروهی از زائران آن آستان شریف انجامید به عموم مردم ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و برای مجروحان این حادثه از ایزد منان شفای عاجل خواستاریم.

 بی‌تریدد اینگونه فجایع، در اراده و عزم پولادین مردان و زنان ایران اسلامی که همانا اعتلای پرچم الله در جهان است خللی ایجاد نخواهد کرد و دشمنان و بدخواهان این آب  و خاک باید منتظر پاسخ سخت و خشن غیورمردان و مدافعان وطن اسلامی باشند./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها