یک ربات و ۲ خانم با جت شخصی مکرون به دوحه می‌روند

کد خبر: 1192759

رئیس جمهور فرانسه برای بازی فینال جام جهانی قطر میهمانان ویژه‌ای را با خود به قطر خواهد برد.

یک ربات و ۲ خانم با جت شخصی مکرون به دوحه می‌روند

رئیس جمهور فرانسه برای بازی فینال جام جهانی قطر میهمانان ویژه‌ای را با خود به قطر خواهد برد.

در فاصله یک روز مانده به دیدار فینال جام جهانی 2022 قطر، «رادیو مونت‌کارلو» فرانسه خبر داد امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه سه میهمان ویژه را با خود به دوحه قطر برای تماشای دیدار فینال این دوره از رقابت‌ها خواهد برد. پیش از این اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه مکرون قصد دارد کریم بنزما، اِن‌گولو کانته و پل پوگبا که هر سه به دلیل مصدومیت شانس حضور در این تورنمنت را از دست دادند با خود به فینال جام جهانی ببرد.

طبق این گزارش؛ رئیس جمهور فرانسه از تعداد زیادی از افراد مختلف دعوت کرده تا در دیدار فینال جام جهانی قطر به او بپیوندند. یکی از این افراد استفانی فراپار اولین داور زن است که برای اولین بار یک بازی فوتبال مردان را در جام جهانی سوت زد. او قضاوت بازی آلمان و کاستاریکا در مرحله گروهی را قضاوت کرد.  نفر بعدی که مکرون از او دعوت کرده تا با جت شخصی‌اش برای تماشای دیدار فینال راهی دوحه شوند، فرح الدیبانی خواننده اُپرا است، کسی که آهنگ جشن انتخاب مجدد مکرون به عنوان رئیس جمهور فرانسه را خواند.

در نهایت، یک ربات هم به این دو خانم و مکرون در سفر به دوحه ملحق خواهد شد که ساخت فرانسه است و کودکی را که در بیمارستانی در آرژانتین بستری است، قادر می‌سازد تا فینال جام جهانی را به گونه‌ای تماشا کند که گویی کنار کادر مربیگری فرانسوی در کنار زمین است.

تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و آرژانتین از ساعت 18:30 فردا (یکشنبه- به وقت تهران) در ورزشگاه لوسیل به مصاف هم خواهند رفت./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها