پیروانی صداوسیما را تهدید کرد

کد خبر: 1207684

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس از صداوسیما بابت "اظهارات برخی مجریان برنامه‌های تلویزیونی علیه سرمربی پرسپولیس" انتقاد کرد.

پیروانی صداوسیما را تهدید کرد

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس از صداوسیما بابت "اظهارات برخی مجریان برنامه‌های تلویزیونی علیه سرمربی پرسپولیس" انتقاد کرد.

پرسپولیس امروز (دوشنبه) در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۳ بر صفر نفت مسجد سلیمان را شکست داد. افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پس از این دیدار گفت: به هوادارانمان بابت برد امروز تبریک و به تیم خوب نفت خسته نباشید می‌گویم. به خاطر پایین آمدن یکی، دو هزار تومان دلار هم تبریک می‌گویم. شما می‌خندید ولی این خبر خوبی است. یک گله از قضاوت داوران دارم. باور کنید، امروز هم بردیم ولی با این که تمام تلاششان را کردند، قضاوت به شکلی نبود که در آزادی توقع داشتیم. دو، سه صحنه مشکوک داشتیم. امیدوارم این اتفاقات تمام شود.

او افزود: من هفته گذشته شخصا به آقای افشاریان (رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال) در جلسه قبل از بازی سپاهان گفتم که اگر در این فصل دو بازی سود کرده باشیم، ۱۲ بازی ضرر کرده‌ایم. خواهش کردم که داوری‌ها بهتر شود. از صدا و سیما هم گله می‌کنم. یکسری برنامه‌های غیرتخصصی و یکسری مجریان که برای دیده شدن صحبت‌هایی به خصوص درباره آقای گل‌محمدی و تیم مردمی پرسپولیس می‌کنند؛ این آخرین فرصت و اولتیماتوم است، دفعه بعد با یک لحن دیگر صحبت می‌کنم. مجری برنامه‌ای که مخاطب ندارد، اجازه ندارد که با تیکه انداختن و خود شیرینی کردن دیده شود. این تیم پرسپولیس است. نه شما و نه هیچکس دیگر حق ندارد به این باشگاه، پیشکسوتش، هوادارش و سرمربی‌اش بی‌احترامی کند. از آقای جبلی گله‌مند هستم. یکسری برنامه برای دیده شدن این کارها را می‌کنند. الان لحنم خوب است اما دفعه بعد به شکل دیگری صحبت می‌کنم.

پیروانی در پاسخ به این سوال که آیا گل‌محمدی به دلیل غیرحرفه‌ای‌گری صدا و سیما در نشست خبری حضور پیدا نمی‌کند؟ بیان کرد: آقا یحیی یکسری مشکلات و بحث‌ها دارد که می‌گوید اگر به نشست خبری بیاید مجبور است یکسری حرف‌ها بزند و به همین دلیل بهتر دید که در نشست خبری حضور پیدا نکند. با این حال خیلی از تیم‌ها و مربیان به نشست خبری نمی‌آیند. نه قبل از مسابقه و نه بعد از مسابقه به نشست خبری نمی‌آیند اما یحیی گل‌محمدی تا دو هفته پیش هر دوی این نشست‌ها را می‌آمد. هیچ برخوردی نشده است و مطمئن باشید ما هم مثل بقیه می‌شویم.

سرپرست پرسپولیس درباره روند انتخاب سرمربی تیم‌ملی و نبودن نام گل‌محمدی در لیست اعلامی فدراسیون فوتبال اظهار کرد: از نظرم یحیی بهترین مربی ایران است. به کسانی که چنین انتخابی کردند، تبریک می‌گویم. به نظرم بازی با اسامی است و آن‌ها انتخابشان را کرده‌اند. من خوشحالم که ایرانی‌ها رو دست نخوردند. این طریقه را انتخاب کردند که اسم بدهند و بگویند برنامه بدهید ولی چنین چیزی نیست. من فکر می‌کنم مربیان ایرانی باهوش‌تر از این حرف‌ها بودند. به نظرم اگر اسمی از آقای گل‌محمدی بود هم چون ایشان پرسپولیس و هوادارانش را دوست دارد به این پیشنهاد جواب منفی می‌داد.

پیروانی در پاسخ به این سوال که باشگاه پرسپولیس چه برنامه‌ای برای حضور حداکثری هواداران در آزادی و کاهش قیمت بلیت‌ها دارد، توضیح داد: ان‌شاءالله قیمت بلیت‌ها هم پایین بیاید. مشکل این است که اجازه حضور ۵۰۰۰ نفر را می‌دهند. باید تعداد بیشتر شود. دیروز هم نامه‌ای زدیم و درخواست کردیم و ان‌شاءالله توافق کنند. الان طبقه بالا نمی‌تواند هوادار بیاید، هفت هشت سکو هم خراب است، اگر قرار باشد نسبت به همینی هم که هست محدودیت بگذارند، باشگاه تلاشش را می‌کند که اگر اجازه ورود بدهند، قیمت بلیت‌ها هم کاهش پیدا کند. فوتبال به هوادارانش به خصوص هواداران پرسپولیس زنده است. خیلی‌ها شعار می‌دهند که بیشترین هوادار را دارند اما هر جا بروید، پرسپولیس بیشترین هوادار را دارد./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها