آیا قلعه‌نویی می‌تواند در تیم ملی موفق باشد؟ | پاسخ درخشان

کد خبر: 1211283

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: نفراتی که به تیم ملی دعوت شده‌اند شرایط فنی قابل قبولی دارند و در مجموع بازیکنان خوبی به اردو راه یافتند.

 آیا قلعه‌نویی می‌تواند در تیم ملی موفق باشد؟  | پاسخ درخشان

 پیشکسوت فوتبال ایران گفت: نفراتی که به تیم ملی دعوت شده‌اند شرایط فنی قابل قبولی دارند و در مجموع بازیکنان خوبی به اردو راه یافتند.

حمید درخشان روز شنبه به انتخاب فهرست ۳۲ نفره تیم ملی اشاره کرد و اظهار داشت: انتخاب بازیکنان در حیطه اختیارات سرمربی تیم ملی است و در تمامی دنیا نیز همینگونه است و باید به تفکرات سرمربی تیم ملی احترام گذاشت.

وی ادامه داد: قلعه‌نویی با توجه به اینکه سال‌ها در لیگ برتر فوتبال با تیم‌های مختلف کار کرده به خوبی شناخت کافی از بازیکنان داخلی و لژیونرها دارد و نکته مهم این فهرست این است که نفراتی که دعوت شده‌اند شرایط فنی قابل قبولی دارند و در مجموع بازیکنان خوبی به تیم ملی دعوت شدند.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد اینکه جای برخی بازیکنان مثل مهدی قایدی، میلاد محمدی در لیست تیم ملی خالی نیست؟ گفت: همیشه این‌گونه است که در هر لیستی یک سری نفرات آماده جا می‌مانند که این مسئله بستگی به سلیقه سرمربی دارد و این حق طبیعی اوست.

درخشان همچنین در خصوص انتخاب دستیاران داخلی و خارجی قلعه نویی تصریح کرد: انتخاب دستیار حق طبیعی هر سرمربی است و نمی‌توان نامی از فرد خاص برد. قلعه نویی برای موفقیت در تیم ملی به طور قطع از بهترین گزینه‌ها برای حضور در کادرفنی بهره خواهد برد.

وی درپاسخ به این سوال که اینکه آیا قلعه‌نویی می‌تواند در تیم ملی موفق باشد خاطر نشان کرد: به نظر من فدراسیون فوتبال بهترین تصمیم را گرفت و به گزینه داخلی اعتماد کرد چراکه این انتخاب بسیار خوب و ایده آل است. قلعه‌نویی از مربیان خوب و با کیفیت فوتبال کشور محسوب می‌شود و باید به مربیان داخلی کمک کنیم تا توانایی خود را در عرصه ملی نشان دهد./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها