مورایس: بازی راحتی نخواهیم داشت

کد خبر: 1212491

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: می‌دانم نفت در شرایط آسانی به سر نمی‌برند و با این شرایط حتما بازی فردا هم برای ما آسان نخواهد بود.

مورایس: بازی راحتی نخواهیم داشت

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: می‌دانم نفت در شرایط آسانی به سر نمی‌برند و با این شرایط حتما بازی فردا هم برای ما آسان نخواهد بود.

ژوزه مورایس شامگاه پنج‌شنبه (۱۰ فروردین ماه) در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های سپاهان و نفت آبادان، اظهار کرد: پس از توقف زیادی که داشتیم، سعی کردیم به بهترین شکل آماده شده و مشکلات پیش رو را حل کنیم. باید ببینیم فردا چه پیش خواهد آمد. می‌دانم نفت در شرایط آسانی به سر نمی‌برند و حتما بازی فردا هم برای ما آسان نخواهد بود.

وی افزود: نفت به عنوان تیم برزیلی لیگ ایران، تیم بسیار خوبی است. مردم شهر آن‌ها نیز بسیار خونگرم‌اند و در بازی اول استقبال خوبی از ما کردند.

سرمربی سپاهان خطاب به هواداران تیمش تصریح کرد: درک می‌کنم که در این ایام نوروز نباید توقع حمایت کامل از هواداران داشت، اما اکنون در شرایطی هستیم که از آن‌ها می‌خواهم تا جایی که امکان دارد حمایت کنند.

مورایس در خصوص وقفه ایجاد شده در لیگ و امکان آسیب‌زایی آن در روند تیمش، خاطر نشان کرد: درک می‌کنم که توقف در لیگ سخت است، اما زمانی می‌شود به آن اعتراض کرد که تنها برای ما باشد. در حال حاضر همه یکسان هستیم. تمام تمرکزمان بر عملکردمان است. با توجه به اردو تیم ملی بازیکنانی را در اختیار نداشتیم و تمرکز آن‌ها با ما نبود، اما اکنون تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا به شرایط ایده‌آل قبلی باز گردیم.

وی ادامه داد: ۶ بازیکن سپاهان در تیم‌ملی بودند و یک بازیکن خارجی داشتیم که امشب تازه به ترکیب اضافه خواهد شد.

سرمربی سپاهان تاکید کرد: تمام بازی‌های پیش‌رو برای ما مهم هستند و امیدوارم در شروع جدید در سال جدید به شکل قبل خود بازگردیم. به حریفان‌مان احترام می‌گذاریم و امیدوارم بهترین عملکردمان را ارائه دهیم.

مورایس در پایان درباره استفاده نکردن از ملی‌پوشانش در دیدار فردا نیز افزود: به این موضوع به خصوص برای بازیکنانی مانند شهریار مغانلو زمان بیش‌تری در ترکیب تیم ملی بازی کردند، فکر کرده بودم. عملکرد بازیکنانم را در تیم ملی رصد می‌کردم و این‌که چه کسی فردا بازی کند اهمیتی ندارد، زیرا اولویت ما پیروزی است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها