اظهارات سرمربیان بعد از بازی | خمز: مجبور بودیم بازی را ببریم +جدول لیگ

کد خبر: 1212508

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: امروز مقابل نفت مسجد سلیمان بازی کامل انجام دادیم.

اظهارات سرمربیان بعد از بازی | خمز: مجبور بودیم بازی را ببریم +جدول لیگ

14020110000583_Test_NewPhotoFree

پاکو خمز بعد از پیروزی ۵ بر یک مقابل نفت مسجدسلیمان در نشست خبری اظهار داشت: سعی می کنیم آنطور که می‌خواهیم بازی کنیم. امروز بازی کاملی از هر نظر انجام دادیم و نتیجه را گرفتیم و سعی می‌کنیم در جدول با بهترین رتبه‌ای که می  توانیم فصل را تمام کنیم. در این نوع بازی بهتر هم بشویم تا تیم کاملی شویم.

وی در مورد اینکه تراکتور در مقابل تیم‌های دیگر هم همین قدر مسلط بر حریفان بازی می‌کند، گفت: بله همیشه همین طور خواهیم بود. دوست داریم مالکیت توپ را داشته باشیم و کنترل توپ را در اختیار بگیریم ولی همیشه این اتفاق  رخ نمی‌دهد زیرا حریف هم برای کنترل توپ می آید اما هدف ما همین است که خوب بازی کنیم و برنده شویم.

خمز در مورد اینکه تیم نفت را تیم ضعیفی دید، اظهار داشت: فکر می‌کنم نتیجه فریبنده است ما در بازی ۲ بر صفر از حریف پیش افتادیم اما در شروع نیمه دوم نفت یک گل زد و بعد این گل به حریف جان داد و اگر گل سوم را در زمان سریع نمی زدیم شاید بازی برای مان کمی سخت می شد ولی آن گل باعث شد که پیروز شویم.

سرمربی تراکتور در مورد اینکه تیمش سه گل دیگر هم نزد در این مسابقه گفت: درست است که موقعیت بیشتر داشتیم و می توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما ۵ گل هم ما را از این بازی راضی می‌کند ولی ما باید خوب کار کنیم که موقعیت های واضح را خراب نکنیم ولی ۵ گل را نمی‌شود در هر بازی زد و از بازی امروز راضی هستیم.

وی در مورد استفاده از آرش اسدی در پست هافبک عنوان کرد: وی  در پست دفاع اخر بازی می‌کند و چند بار هم در پست هافبک از او استفاده کردیم و خوب جواب داده او بازیکنی است که تحرک خوبی دارد و قد بلند است و روی توپ‌های هوایی تسلط دارد و اکنون یک گزینه دیگر به بازیکنان ما اضافه شده که از او استفاده می‌کنیم.

خمز در مورد تحلیلش از این مسابقه اظهار داشت: مجبور بودیم بازی را ببریم تا همچنان در رده های بالای جدول باشیم و برای برد هم امده بودیم هیچ وقت حس نمی کردیم بازی راحت داریم  بازیکنان ما با تمرکز و اعتماد به نفس بالا بازی کردند و خوب گلی که زدیم بازی برای ما راحت شد ولی از ابتدا انتظار نداشتیم که بازی راحت باشد./فارس

 رحمتی: جریان داوری نتیجه بازی را رقم زد/ تیم‌ها کم از برنامه‌ریزی «مهدیِ باتجربه» ضربه نخوردند

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بازی با مس از ابتدا که شروع شد تحت جریاناتی که تیم داوری رقم زد در یک شرایط بسیار خاصی دنبال شد.

 سید مهدی رحمتی پس از تساوی مقابل مس کرمان در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: اول از می خواهم در خصوص این استادیوم حرف بزنم که یاد آور خاطره هایی برای خود من بود. روز خیلی خوبی برای من بود. چرا که زمانی که در مس کرمان بازی می کردم 2 سال بسیار خوب را پشت سر گذاشتم و آن 2 سال در دوران بازیکنی من طلایی بود. من دیروز در نشست خبری قبل از بازی هم گفتم که امیدوار بودیم امروز گروه داوری قضاوت خوبی را در زمین داشته باشند و اشخاص موفق درون زمین باشند. فکر می‌کنم  بازی از ابتدا که شروع شد تحت جریاناتی که تیم داوری رقم زد بازی در یک شرایط بسیار خاصی دنبال شد.

وی افزود: ما در جریان ابتدایی بازی یک به نابودی زودهنگام به نفع تیم مسی کرمان داشتیم که داور بازی در ۲ متری صحنه بودم پنالتی اعلام نکرد اما نمی‌دانم چه شد که کمک او با ایما و اشاره به او گفت که پنالتی شده است. بعد از آن بازی تا پایان نیمه اول در دست ما بود و مسلط بر بازی بودیم ما در نیمه اول می توانستیم به گل های بیشتری هم دست پیدا کنیم اما بازی مساوی شد. در نیمه دوم هم مثل کرمان با توجه به اینکه در خانه بازی میکرد و با توجه به کادرفنی خوبی که داشتند تعویض های خوبی را انجام دادند و همین باعث شد تا کنترل بازی را در دست بگیرند. در نیمه دوم با توجه به اینکه مس کرمان خوب بازی می کرد ما با ضد حملات موقعیت های زیادی را ایجاد کردیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: امروز به نظرم کمک داور اول بازی نقش تعیین‌کننده‌ای در نتیجه این بازی داشت من در نیمه دوم پشت سر او بودم و تمام صحنه‌ها را با زاویه دیدها نگاه می‌کردم اما امیدوارم باز هم من اشتباه کرده باشم. کمک داور اول بازی تصمیمات درستی گرفته باشد اما من فکر می‌کنم اگر اشتباهات کمک داور بازی نبود ما می توانستیم در نیمه دوم در ضدحملات خودمان به گل هم برسیم.

رحمتی در ادامه در خصوص روند بازی شاگردانش در بازی امروز عنوان کرد: چیزی که امروز مرا آزار داد با توجه به بازی خوب شاگردانم آن زیاده خواهی را در تیم ندیدم، چه بسا که اگر از خود گذشتگی میکردند و حس جاه‌طلبی خود را داشتند امروز می توانستیم با سه یا چهار گل اختلاف پیروز میدان باشیم. در هر صورت به فرزاد حسین خانی که یک زمانی هم که بودیم تبریک عرض می کنم و همکارانش به گونه ای عمل کردند که تیم مس کرمان فاصله خود با تیم‌های پایین جدول را زیاد کرده است. قطعاً برای سال آینده هم در لیگ برتر فوتبال خواهند ماند و امیدوارم در سال آینده تصمیمات خوبی برای باشگاه مس کرمان گرفته شود که انشالله یک تیم قدرتمند را داشته باشند به یاد آن روزهایی که من خودم در این تیم حضور داشتم و فوتبال بازی میکردم بتواند سهمیه آسیایی کسب کند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان آلومینیوم در نیمه دوم از نظر بدنی کم آوردند گفنت: ببینید بعضی چیزها به من مربوط نمی‌شود بعضی از مسائل به آن استاد بزرگی مربوط می‌شود که برنامه لیگ را نوشته است. ما سال گذشته می توانستیم قبل از پایان سال یک هفته دیگر هم لیگ را برگزار کنیم و در تاریخ ۱۰ فروردین بازی های عقب افتاده لیگ را شاهد باشیم. در واقع شروع بازی های لیگ برتر باید از تاریخ هفدهم و هجدهم فروردین ماه استارت میخورد از آنجایی که دوستان تجربه خیلی زیادی در برنامه ریزی بازی های لیگ برتر دارند.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک در ادامه افزود: شما نگاه کنید بیست و یکم اسفند ماه بازی پایان سال ۱۴۰۱ بود من چطور می‌توانم بازیکنان را آماده نگه دارم؟ به جرات می‌توانم بگویم ضربه‌هایی که از تعطیلی بی موقع لیگ برتر خوردیم بسیار سنگین بود. این تعطیلات تیم ما را بسیار اذیت کرد ما امسال می‌توانستیم برنامه بهتری را داشته باشیم اما از آنجایی که مهدی با تجربه استاد برنامه ریزی است، این شرایط و وضعیت را برای تیم‌ها رقم زد و خیلی راحت بدون توجه به باشگاه هایی که هزینه می‌کنند آن چیزی که خودشان میخواهند فکر می کنند. در این شرایط باید آنقدر تیم من قوی باشد که با هر برنامه ریزی بتوانیم بازی کنیم اما در اوایل صحبت‌هایی که گفتم نتیجه امروز ما مقابل مس کرمان تحت تاثیر داوری بود.

رحمتی در خصوص حواشی پشت دروازه آلومینیوم اراک که بازیکنان ذخیره مس کرمان حضور داشتند گفت: شما با حسین پورحمیدی هم که صحبت کنید متوجه می‌شوید که او بازیکن دروغگویی نیست. من با او صحبت کردم به من گفت پشت دروازه من ذخیره های آلومینیوم مداوم به من فحش می دادند و در این قضیه صددرصد حرف پورحمیدی برای من حجت است. مطمئن هستم که چنین اتفاقی رقم خورده است. در طول بازی رفتارهای داور بازی برای ما جالب بود وقتی یک بازیکن مس کرمان به زمین می‌افتد حدود ۲ الی ۳ دقیقه بالا سر بازیکن مصدوم مس ایستاد تا کادر پزشکی این تیم برسند اما در صورتی که این دروازه بان است که باید درون زمین مداوا شود. من در صحبت های قبلی خودم هم عنوان کرده‌ام امیدوارم ده سال آینده VAR به فوتبال ما بیاید چرا که واقعاً خسته شدیم.

 زارع: مسبب این نتایج من هستم و باید پاسخگو باشم

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: مسبب این نتایج ضعیف من هستم و باید پاسخگو باشم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مازیار زارع سرمربی ملوان بندرانزلی پس از شکست ۲ بر یک تیمش مقابل هوادار تهران در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: خسته نباشید و تبریک میگویم به تیم هوادار آنها بدون شک مستحق برد بودند. نیمه اول خیلی خوب بودند و موقعیت های خوبی داشتند حقشان بود به پیروزی برسند. نیمه دوم درست است که توپ را در اختیار داشتیم اما موقعیت چندانی نداشتیم چون هوادار دفاع فشرده ای هوادار انجام داد چون نتیجه را گرفته بود و چشم به ضدحمله داشت.

وی افزود: در ادامه تغییراتی دادیم که بازی را به تساوی بکشانیم امام متاسفانه نشد ولی در مجموع مستحق باخت بودیم بدون شک و باید تلاشمان را بیشتر کنیم تیم مقابل امروز تلاشش زیاد بود و با تلاش زیاد توانست پیروز بازی باشد. تمرکز بیشتری داشت و تبریک میگویم به آنها. متاسفانه روند بد ما همچنان ادامه دارد از همه عذرخواهی میکنم باید تلاشمان را بیشتر کنیم که بتوانیم از این اتفاقات خارج شویم مطمئنا بازی‌های سخت تری را در پیش داریم اگر بخواهیم در تمرینات و مسابقات فشار لازم را نیاوریم کار سخت می شود. به هر حال این بازی تمام شد باید برای بازی با پرسپولیس تلاش کنیم چون بازی سختی است .

سرمربی تیم ملوان تاکید گرد: به هرحال چیزی مشخص نیست و من هم حرفم را زده ام. چیزی که مسلم است این است که ابتدا باید لیگ را به اتمام برسانیم با رتبه خوب تا در مورد سال آینده مدیران و هیئت مدیره هستند و تصمیم میگیرند که چه اتفاقی بیفتد. خیلی هم درست نیست با توجه به نتایج بدی که رقم می‌خورد در خصوص سال آینده صحبت کنیم. فکر کنم باید اوضاع خودمان را امسال درست کنیم که نتایج خوبی نمیگیریم. مسبب این نتایج من هستم و باید جوابگو باشم باید کاری کنم از این نتایج خارج شویم مطمئنا این اتفاق میفتد و ببینیم با چه جایگاهی لیگ را به پایان می رسانیم.

 حسینی: روی یک پنالتی بچه‌گانه گل خوردیم/ بازیکن فولاد شیرجه زدن در ۱۸ قدم را خوب بلد است

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: با باخت به فولاد سال نو را خوب شروع نکردیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجتبی حسینی پس از شکست ۲ بر پیکان مقابل فولاد در نشست  خبری، اظهار داشت: متاسفانه سال نو را با وجود همه امیدواری و برنامه ریزی خوبی که قبل از این بازی داشتیم، خوب شروع نکردیم. متاسفانه روی یک پنالتی خیلی بچه‌گانه که بود یا نبود و موقعیتی نبود، با زرنگی مهاجم فولاد یا سهل‌انگاری و بی‌تجربگی بازیکن خودمان رقم خورد و آن پنالتی ضربه مهلکی بود.

وی افزود: فولاد با وجود تلاش و بازی خوب بچه‌های ما با حرفه‌ای گری و تجربه بالاتر بازیکنانش توانست این بازی را در بیاورد. بازی بدی نبود. بچه‌ها زحمت کشیدند اما در نقطه‌ای که باید اشتباه نمی‌کردند، آن پنالتی نقطه تعیین کننده بازی بود.

سرمربی تیم پیکان تصریح کرد: بازی را بد شروع نکردیم، فشار می‌اوردیم و موقعیت‌هایی هم داشتیم اما متاسفانه بازهم روی یک انتقال دفاع ما دیر رسید. پس از خوردن گل دوم کار خیلی سخت شد. به تیم فولاد که بابت برد زحمت کشید تبریک می‌گویم. بچه های خودمان هم خیلی زحمت کشیدند اما اگر مقابل چنین تیم‌هایی چنین اشتباهاتی کنید و چنین کادوهایی بدهید، تنبیه می‌شوید.

حسینی درخصوص اینکه چرا تیمش با وجود فوتبال خوبی که بازی می‌کند برای هفتمین بازی متوالی در رسیدن به برد ناکام ماند، توضیح داد: به خوب بازی کردن امتیاز نمی‌دهند. برخی چیزهای فوتبال جزئیات است و وقتی در جزئیات مرتکب اشتباه شوید تنبیه می‌شوید. در صحنه پنالتی فولاد هیچ موقعیتی نبود. مهاجم آن‌ها در محاصره ۴_۳ بازیکن ما قرار داشت اما این بازیکن شگردش است و سال ها اینجوری پنالتی می‌گیرد. شیرجه زدن در ۱۸ قدم را خوب بلد است. ما هم آنالیز کرده و به بچه ها گفته بودیم او خوب شیرجه می‌زند اما متاسفانه بازهم با یک شیرجه خوب توانست از داور یک پنالتی بگیرد.

وی درمورد اینکه آیا پیکان تمام کننده خوبی ندارد یا امشب کریستوفر کنت، دروازه‌بان فولاد عملکرد خوبی داشت به شکلی که احساس می‌شد از مهاجمانش راضی نیست و به همین دلیل تمیروف را وارد بازی کرد که او هم عملکرد خوبی نداشت، گفت: به هر شکل روز خوب دروازه‌بان آن‌ها بود که هم عکس‌العمل‌های خیلی خوبی داشت و هم در بحث تاکتیکی به فولاد خیلی کمک کرد. تاکتیک‌شان این بود توپ را گردش داده و به کنت بدهند تا بلند در زمین ما بزند. در بحث بازی با پا، دروازه‌بان فولاد خیلی قهار است. جدا از  این موضوع چند واکنش خوب داشت. داشته های ما همین است‌ و نمی‌توانیم مدام از بازیکنان خود انتقاد کنیم.

سرمربی پیکان درمورد چالش بین نیمکت‌نشین‌های ۲ تیم در نیمه اول، توضیح داد: چالش نبود. بحث فیرپلی و بازی جوانمردانه این نیست که بازیکن وقتی زیرفشار کم آورده و می‌برد خودش را روی زمین اندازد و بند کفشش را ببندد. چرا ما باید در این حالت بازی جوانمردانه انجام داده و توپ را به حریف بدهیم. این قضیه پیش آمد و به خود علی منصوریان هم گفت بازی جوانمردانه این نیست که بازیکن تیمش با کم آوردن زیرفشار ما خودش را روی زمین اندازد و بند کفشش را ببندد. انتظار هم داشته باشد که پس از نفس تازه کردن بار دیگر ما توپ را به آن‌ها بدهیم‌؟ مخ این قضیه را فیرپلی نمی‌دانم.

 اشکش: نفت سقوط کرده است/ بازیکنان ما رکورددار اعتصاب بودند!

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بی مسئولیتی در تیم ما زیاد شده است و امروز به همین دلیل باختیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از خوزستان، ابراهیم اشکش بعد از شکست خانگی ۵ بر یک مقابل تراکتور تبریز در نشست خبری اظهار داشت: تفاوت تیمی که رفتار حرفه ای دارد با تیمی که رفتار حرفه ای ندارد همین است. تیمی که بعد از بازی با گل گهر در ۲۰ اسفند تمرین نکرده به نوعی رکورد اعتصاب را در لیگ شکسته  و ۶ مرتبه اعتصاب‌های پی در پی شده است. فوتبالیست وقتی آماده نباشد نمی تواند تاکتیک و حتی تکنیک خود را بروز بدهد. امروز مشاهده کردید که بازیکنان می خواستند فوتبال بازی کنند اما  بدن اجازه نمی داد. تیمی که حرفه ای کار می کند مقابل تیم ما که بی مسئولیتی در تیم ما زیاد شده است، چنین می شود.

گفت:

وی افزود: بازیکنان ما ۵۰ درصد از مبلغ قرارداد خود را گرفته که پول کمی هم نیست اما رفتارهای به دور از  حرفه ای گری بازیکنان، اعتصاب های بیمورد که در تمام زمان مربیان انجام می شد و اعتصاب های اخیر که انجام شد. پنجم برای این بازی تمرین کردیم . من به شهرم عرق دارم و خیلی از مربیان می خواستند بیایند اما نیامدند اما من ابرویم را وسط گذاشتم تا کار کنم برای شهرم اما متاسفانه بازیکنان تمرین درست نکردند و بدن شان جواب نمی دهد. من مربی می خواهم از بازیکن بازی بگیرم اما بدن بازیکن جواب نمی دهد و به نظر م ما چوب رفتار  اماتور برخی بازیکنان را می خوریم. باشگاه نفت مسجدسلیمان یا شرکت نفت جنوب برای این تیم کم نگذاشتند اکثر تیم ها پول شان را دیر و زود می گیرند.

وی افزود: بازیکنان اول با ابروی خودشان بازی می کنند و دوم با ابروی م و شهر بازی می کنند و بدن جواب نمی دهد و هر چقدر هم بخواهد زور بزند نمی تواند. فوتبال این نیست که بازیکن برود بخورد و بخوابد و بگوید پولم را بدهید و بعد این حاصلش می شود نتیجه باید اسفناک تر و بدتر هم رقم می خورد. رفتار خوبی نبود این حاصل دسترنج اعتصاب های بی مورد بود. تیمی که ته جدول است نباید بگوید پولم را بدهید. ۵۰ درصد پولش را گرفته است. بازیکن ما به جای اینکه بازی کند پایش را می گیرد و بیرون می آید و بازیکنان رفتار بدی با خودشان کردند این رفتار به خودشان لطمه زده است. بین آنها ادمهای شریفی هستند. فوتبالیست نان بدنش را می خورد و وقتی بدن ندارد نمی تواند بازی کند. برای این رفتار متاسفم اما مردم بدانند که من اشکش یا هر مربی دیگر چه می خواهد بکند با این بازیکنان که در سه ما گذشته بیشتر اعتصاب کرده نه تمرین.

اشکش  افزود: این نتایج درخور شان تیم نفت نیست اما چه کنیم که گیر افتادیم ولی حداقل کار این است که بیشتر به جوانان بازی بدهم ولی بدن بازیکنان جوان عقب تر از بازیکنان دیگر است. نقی زاده با ۳۸ سال سن بدنش بهتر از سایر بازیکنان است و بهتر بازی می کند و برای این رفتارها متاسفم. باشگاه و شرکت نفت از این تیم خوب حمایت کرده است.  برخی می خواستند مسجدسلیمان هراسی بکنند اما اینگونه نیست برخی مشکلات عدیده دارند و نان به معنای واقعی ندارند بخورند ولی نتایج تیم را دنبال می کنند. بازیکنان پولشان را می گیرند انها در دوران مربیان مختلف چنین رفتاری کردند که خارج از حرفه ای باید برطرف شود خیلی از تیم های در کورس هستند ۵۰ تا ۶۰ درصد پول داده اند و باشگاه نفت مسجدسلیمان هم خوب پول داده است اما منشا این مسایل جاهای مختلف بوده است.

وی افزد: من در استقلال ملاثانی با اینکه پول انچنانی نبود بازیکنان  یک جلسه غیبت نمی کردند و با تمام وجود بازی می کردند و ۳۱ هفته رکورد نباختن در لیگ یک زدیم تیم من همیشه سختکوش بوده اما اینجا بدن بازیکنان جواب نمی دهد. این بدن بدن تیم پیشکسوتان است.  اشکال ندارد مقابل مس هم بد ببازیم ولی باید بازیکنان دوباره بدنسازی کنند تا از اسم شهر دفاع کنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه امکان دارد اسامی بازیکنان کم کار را بگویید ، گفت: این ها توجیه بعد از شکست برای یک باخت تیمی که چند باخت دارد دیگر توجیهی ندارد. اگر دنبال مقصر می گردید من مقصر باخت هستم. فوتبالیست های حرفه ای در لیگ برتر وقتی برورد بخوابد مشکل می خورد. بازیکنان ما از نظر هوازی هم مشکل داشتند و باید کار کنیم تا ابرو داری کنیم. تیم در معرض سقوط است و الان هم سقوط کرده است ولی باید ابرومندانه سقوط کنیم و بازیکنان باید به فکر شخصیت خودشان باشند و به آنها گفتند از نام خودتان دفاع کنیم و ابرو داری کنید و این نتایج درخور نام این شهر نیست.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها