مورایس: تیم‌های عربستانی مانند ما محدودیت بودجه ندارند

کد خبر: 1245267

سرمربی تیم فوتبال سپاهان از عملکرد شاگردان به ویژه مهاجمان این تیم در مصاف با نیروی هوایی عراق ابراز رضایت کرد.

 مورایس:  تیم‌های عربستانی مانند ما محدودیت بودجه ندارند

ژوزه مورایس پس از تساوی 2-2 تیمش در نخستین دیدار سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا مقابل نیروی هوایی عراق در نشست خبری اظهار داشت: من قبل از بازی چنین انتظاری از مسابقه نداشتم، تیم حریف تیم خوبی بود که بازیکنان خوبی در اختیار داشت. این اولین بازی مسابقه ما به شمار می‌رفت و برای آن آماده بودیم، ولی چون آنها از قبل بازی نداشتند، اطلاعات زیادی از حریف‌مان نداشتیم. با این حال آنها از تیم ما اطلاعات زیادی داشتند، چون ما چند مسابقه برگزار کرده بودیم

مورایس تصریح کرد: به نظر من باید این شرایط دشوار را مدیریت می‌کردیم و بازیکنانم بهترین‌شان را به نمایش گذاشتند. از فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم که قبل از مسابقه مجوز حضور شش بازیکن تیم ما را صادر کرد تا ما بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که «در 15 دقیقه اول توپ‌های بلند برای‌تان مشکل ایجاد کرده بود؟»، تأکید کرد: چیز خاصی نبود و در بیشتر مواقع توانستیم بازی را کنترل کنیم. حیف شد که گل خوردیم، ولی در ادامه توانستیم بازی را کنترل کنیم.

مورایس درباره بازی با الاتحاد عربستان هم به خبرنگاران گفت: من آمده‌ام درباره بازی نیروی هوایی صحبت کنم و فعلاً درباره تیم الاتحاد فکر نمی‌کنم، چرا که باید برگردیم و در خانه درباره آن فکر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: فدراسیون عربستان برای تیم‌های باشگاهی‌شان هیچ محدودیتی به لحاظ بودجه نگذاشته است و از همه بازیکنان می‌توانند استفاده کنند، در حالی‌ که ما در این مسابقه دو بازیکن داشتیم که همراه تیم ما آمدند، ولی نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. به هر حال ما نماینده ایران و فدراسیون ایران هستیم و در این مسابقه به میدان رفتیم.

وی در مورد عقب‌نشینی تیم سپاهان بعد از گل دوم گفت: بازیکنان عطش نداشتند، ولی هوا آنقدر گرم بود که تشنه‌شان شده بود!

مورایس همچنین اظهار داشت: اینجا مسابقات آسیایی است و همه چیز متفاوت است. بعد از دریافت گل تلاش کردیم که بازی را کنترل کنیم. می‌توانستیم یک لیست 20 نفره را روی نیمکت و درون زمین داشته باشیم، اما متأسفانه از بازیکنان خود نتوانستیم در این مسابقه استفاده کنیم و نیمکت ما در مسابقه خالی بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سؤال که «آیا بابت نتیجه خوشحال هستید با وجود اینکه مهاجمان تیم‌تان گلزنی نکردند؟»، یادآور شد: در بعضی بازی‌ها مهاجمان گل نمی‌زنند و واجب نیست مهاجم گل بزند بلکه باید در خدمت تیم باشد و حتی بهترین مهاجمان دنیا هم در همه بازی‌ها گلزنی نمی‌کنند. بیشتر اوقات مهاجم باید در اختیار تیم باشد که امروز این اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: در این رقابت‌ها هر تیمی دنبال نتیجه است و ما هم دنبال امتیاز بودیم تا در شرایطی عادلانه امتیاز بگیریم. بازیکنان ما همه تلاش خود را به کار بستند و از آنها بابت این موضوع سپاسگزارم.

مورایس در پایان گفت: اگر از من بپرسید که آیا بیشتر از این می‌خواستی، جواب من بله است؛ من بیشتر می‌خواستم، اما متأسفانه نتوانستم به آن دست پیدا کنم./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها