واکنس مورایس به اتفاقات عجیبی که در ترکیه برای داور افتاد

کد خبر: 1262006

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: خوشحالم کمک داور ویدئویی( VAR )بالاخره به ورزشگاه‌های ایران رسید و این موضوع کیفیت بازی ها را افزایش می دهد.

واکنس مورایس به اتفاقات عجیبی که در ترکیه برای داور افتاد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: خوشحالم کمک داور ویدئویی( VAR )بالاخره به ورزشگاه‌های ایران رسید و این موضوع کیفیت بازی ها را افزایش می دهد.

باشگاه سپاهان چهارشنبه شب به نقل از ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد خوزستان افزود: یک بازی دیگر با تیم خوب فولاد داریم، قرار بود ماه‌ها پیش برگزار شود اما الان بازی می‌کنیم؛ فولاد نسبت به اول فصل پیشرفت کرده و تیمی نیست که اوایل فصل بود، تیم رقابتی، جنگنده و از تیم‌های خوب لیگ است، بازی فردا طبق انتظارها باکیفیت خواهد بود.

وی اضافه کرد: فولاد فصل گذشته زندگی را برای ما در اصفهان سخت کرد، از بازی فردا انتظاری ندارم و باید ببینیم بازی چطور پیش‌ می‌رود؛ امیدوارم هواداران حضور پیدا کنند و با تشویق‌هایشان سود لازم را ببریم.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: تیم ما باید عملکرد خودش را نشان دهد و داریم پیشرفت می‌کنیم، باید عملکرد باکیفیتی داشته باشیم و آروزی موفقیت برای هر دو تیم دارم، امیدوارم بازی باکیفیتی را رقم بزنند.

مورایس ادامه داد: اتفاقات عجیبی در ترکیه برای داور افتاد، مشخص نیست چرا رئیس فدراسیون چنین تصمیمی گرفته است، بازی خوب می‌خواهیم و به فکر بردن هستیم و باید هرکسی بهتر بود را قبول کنیم، باید اشتباهاتمان را درک کنیم و تبعیض قائل نشویم و همه با یکدیگر همبستگی داشته باشند و به همه احترام بگذاریم؛ از زمان اذیت شدن زندگی می‌کردیم و زندگی برای احترام و کنار یکدیگر بودن است.

وی در مورد استفاده از VAR در شهرآورد تهران خاطرنشان کرد: هرچیزی که بازی باعدالت را رقم بزند، مشکلی نیست، شروع یک تغییر است و امیدوارم همه ورزشگاه‌ها VAR داشته باشند و از این موضوع استقبال می‌کنم.

این مربی گفت: کنار خط به آرامش نیاز است، بازی خیلی چیزها هست و مربی کنار خط فقط نیست و بازیکنان داخل زمین هستند؛ بازیکن باید بهترین عملکرد خود را داشته باشد، تمرکز من روی کمک به بازیکنان و حمایت از آن‌ها است و برخی مواقع اتفاقات ساده و عادلانه نیست و برخی مواقع انسان‌ها احساسی عمل می‌کنند.

مورایس افزود: دید همه متفاوت است، فوتبال یک بازی برای لذت بردن مردم است که ارزش‌های انسان را دارد، باید عادلانه باشیم و باید به قوانین احترام بگذاریم؛ باید به بازیکن، داور، هوادار و چیزهایی که ارزش بیشتری از نتیجه دارد، احترام بگذاریم، ورزش برای در کنار یکدیگر بودن و مانند یک مهمانی است که همه باید بیایند و لذت ببرند.

وی اضافه کرد: همه به فکر بردن هستند اما همه نمی‌توانند در یک زمان برنده باشند، زمان بردن برای همه می‌رسد و باید بتوانیم باخت را قبول کنیم و به حریف احترام بگذاریم و سپس از اشتباهمان درس بگیریم و بهترین عملکرد را داشته باشیم./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها