تحلیل سرمربیان بعد از بازی / مورایس: برای هر بازی استراتژی اتخاذ می‌کنیم

کد خبر: 1212669

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: ۶ بازی دیگر داریم که هر ۶ بازی فینال است، اگر ۱۸ امتیاز به دست بیاوریم آن موقع است که کار ما تمام شده است.

تحلیل سرمربیان بعد از بازی / مورایس:  برای هر بازی استراتژی اتخاذ می‌کنیم

 ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با نفت آبادان اظهار داشت: مهم بود که در سال جدید با برد شروع کردیم، قبل از بازی گفتم که بازی ساده‌ای نداریم و همینطور شد، تیم حریف از شانس‌های آخر خود برای بقا در لیگ استفاده می‌کرد.

وی ادامه داد: تلاش نفت کار ما را سخت کرد، آماده شدن برای بازی سخت بود چون ۶ بازیکن در اردوی تیم ملی داشتیم و یک مشکل به مشکلات ما اضافه کرد، در کل هدف ما برد بود و به آن دست یافتیم.

مورایس تصریح کرد: چند موقعیت داشتیم که می‌توانستیم از آن‌ها استفاده کنیم، به نفت هم تبریک می‌گویم و برای آن‌ها آروزی موفقیت می‌کنم تا بتوانند در لیگ بماند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در واکنش به صحبت‌های ویسی که سپاهان موقعیت نداشت، گفت: من برنامه‌ریزی برای عقب نشتسن نداشتم، اگر بخواهم برنامه‌ریزی کنم باید همه بازی‌ها را ۵ بر صفر برنده شویم، بازیکنان هستند که در زمین بازی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما ۶ بازی دیگر داریم که هر ۶ بازی فینال است، اگر ۱۸ امتیاز به دست بیاوریم آن موقع است که کار ما تمام شده است و فکر نمی‌کنم که بازی‌های آسانی در پیش داریم.

مورایس در‌ پاسخ به این‌که تیم شما به نتیجه یک هیج راضی بود، گفت: امروز با نفت بازی داشتیم و باید برای این بازی استراتژی اتخاذ می‌کردیم، بازی با تراکتور متفاوت خواهد بود، نفت چیزی برای از دست دادن نداشت، درست که باید حمله کنیم اما باید مراقب هم باشیم که گل نخوریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد بازی نکردن یاسین سلمانی بیان داشت: تیم به همین شکل است، بعضی بازیکنان بازی می‌کنند و بعضی دیگر خیر اما همه در اختیار تیم هستند، چیزی که تیم را قهرمان می‌کند، بازیکنی است که در اختیار تیم باشد./فارس

 ویسی: قبل از دریافت گل ترسو بودیم/ امیدوارم نفت را در لیگ نگه داریم

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: قبل از دریافت گل ترسو بودیم و بعد از گل تیم ما خودش را پیدا کرد.

عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از دیدار با سپاهان اظهار داشت: با تیم گردن کلفت، بزرگ و شایسته‌ای بازی داشتیم، سپاهان در صدر است و برای قهرمانی می‌جنگد، قبل و بعد از اعلام گل توسط داور، بازی دو شکل متفاوت داشت.

وی ادامه داد: قبل از دریافت گل ترسو بودیم و چند بازیکن خارجی ما اولین بار در این جو بازی می‌کردند، بعد از گل تیم ما خودش را پیدا کرد، نیمه دوم بهتر بودیم.

ویسی تصریح کرد: روی ضدحملات موقعیت‌هایی داشتیم که شانس با ما یار نبود، امیدوارم در بازی‌‌های آینده جبران کنیم و تیم را در لیگ نگه داریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در واکنش به این که نفت در نیمه دوم موقعیت گلی نداشت، گفت: نوع بازی ما در نیمه دوم بهتر شد و توانستیم با سپاهان بجنگیم، تیم‌های دیگر که صاحب نام هستند به اینجا می‌آیند و سپاهان ۱۰ موقعیت گل دارد اما در نیمه دوم این مسابقه سپاهان موقعیت گلی نداشت به جز ضربه آزاد امید نورافکن و دروازه‌بان ما خاکی نشد.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع از تیم راضی بودیم، اگر گل سپاهان به ثمر نمی‌رسید با تساوی به خانه می‌رفتیم و نیازی به بازی تهاجمی نداشتیم، رضاییان و نورافکن تعویض شدند چون ما اجازه کارایی به آن‌ها ندادیم، اگر با سپاهانی که برای قهرمانی می‌جنگد، مساوی می‌کردیم روحیه ما بسیار افزایش می‌یافت.

 مطهری: ایار عیارش را نشان داد

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: مگر نساجی آزمایشگاه است که برایش داور بی‌تجربه می‌گذارید.

حمید مطهری پس از شکست ۲ بر یک نساجی مقابل گل‌گهر در نشست خبری، اظهار داشت: شروع صحبت‌های من فقط با خداداد افشاریان است. نساجی از لحاظ هوادار و قدمت جزء پنج تیم برتر است اما برای افشاریان متاسف هستم که داوری برای ما می‌گذارد که اصلا او را ندیده‌ام و وضعیت گروه داوری به این شکل است. گل اول گل‌گهر خطا بود و بازیکن حریف پایش را روی سر رضا جعفری آورد. آفساید را می‌برد بالا و سپس پایین می‌آورد‌. نمی‌دانم درمورد گروه داوری چه بگویم؟

وی افزود: مگر نساجی آزمایشگاه است؟ آقای افشاریان به داورانت کاری ندارم. با خودت صحبت می‌کنم. همیشه برای بازی‌های ما از این داورها می‌گذاری. تیم من کم از داوری آسیب دیده که بازهم گروه داوری خام و بی‌تجربه می‌گذاری؟ واقعا ایار عیارش را نشان داد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها