شکسته شدن طلسم‌ها با رفتن منصوریان

کد خبر: 729770

تیم فوتبال استقلال با رفتن منصوریان توانست رکورد‌های عجیبی را در دیدار هفته هشتم لیگ برتر ثبت کند.

باشگاه خبرنگاران: تیم فوتبال استقلال در اولین دیدار خود پس از کناره‌گیری منصوریان و با هدایت موقت مک‌درموت و در شرایطی که قعرنشین جدول بود، توانست 3 امتیاز بازی مقابل سپیدرود رشت را کسب کند و خود را به میانه‌های جدول برساند و تا به اینجا رده دهم جدول را به دست آورد.

تیم فوتبال استقلال در دیدار هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد که با نتیجه 2 بر یک تیم سپیدرود رشت را شکست دهد. جابر انصاری با گل دقیقه 53 توانست لقب اولین گلزن این فصل را از میان مهاجمان برای خود ثبت کند و به نوعی اولین گلزن این تیم در خط حمله باشد چرا که تا به اینجای مسابقات موفق شده بودند گلی را به ثمر برسانند.

همچنین استقلالی‌ها در دیدار مقابل سپیدرود رشت توانستند آمار گلزنی خود را از یک به 2 برسانند و تغییراتی در وضعیت گلزنی‌های خود ایجاد کنند. آبی‌ها پس از این در مسابقات بالاترین آمار گلزنی‌شان 1 بوده است که در دیدار شب گذشته این آمار تغییر کرد.

تیم فوتبال استقلال تا هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر توانست 4 گل به ثمر برساند که از میان این‌ 4 گل تنها یک گل توسط یک مهاجم و 3 گل دیگر را نیز هافبک‌های آبی‌پوشان به ثمر رساندند.

از طرفی می‌توان دیدار استقلالی‌ها در هفته هشتم لیگ برتر آن هم با سرمربیگری موقت مک‌درموت را برای آنها دیداری خوبی به شمار آورد چرا که آنها در همین بازی موفق به ثبت چندین رکورد شدند.

رکورد گلزنی در نیمه مربیان، تعویض طلایی، یک بازی با 2 گل زده، 3 امتیاز در خارج از خانه و همان طور که اعلام کردیم گلزنی در خط حمله که تا به هفته هفتم این موارد صورت نگرفته بود همه و همه با هدایت موقت مک‌درموت رقم خورد و این‌طور که شواهد نشان می‌دهد استقلالی‌ها با شیوه مربیگری مربی ایرلندی بهتر توانستند نتایج خوبی را رقم بزنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها