گِره کور خرید واگن مترو باز شد ؟

کد خبر: 1246140

رئیس شورای عالی استانها گفت: توانستیم گره کوری که از سال ۹۵ در حوزه حمل و نقل ریلی و خرید واگن مترو بسته شده بود را باز کرده و عیدی بزرگی به مردم تهران اهدا کنیم.

گِره کور خرید واگن مترو باز شد ؟

سروری با بیان اینکه در حال حاضر جمهوری اسلامی قدرتمندانه توانسته اتمسفر سیاسی جهان را تغییر دهد؛ گفت: کشورهایی که تا دیروز در کنار نظام سلطه علیه ما، ما را تهدید و تحریم می کردند؛ امروز خود را کنار ملت ایران می بینند و یکی از آثار آن، آزاد شدن پول های بلوکه ایران است.

وی به تقارن روز جهانی صلح و آغاز هفته دفاع مقدس اشاره کرد و با بیان اینکه ما امروز با یک بلیه اسفناک در دنیا روبرو هستیم، گفت: آن رنج و سختی که الان دنیا گرفتار آن شده این است که کسانی که امروز بانیان جنگ افروزی و جنگ طلبی و مجرمان به قتل و کشتار در دنیا خود را پرچم داران صلح معرفی می‌کنند و متأسفانه جای شهید و جلاد را تغییر داده اند و طوری وانمود می‌کنند تا کسانی که قربانی این اقدامات هستند؛ به تروریست بودن و جنگ طلب بودن متهم می‌شوند.

گره کور خرید واگن مترو باز شد

رئیس شورای عالی استانها با بیان اینکه آغاز جنگ تحمیلی که با حمایت و دستور نظام استکباری و صدام لعین صورت گرفت سندی قطعی بر جنگ افروزی و جنگ طلبی غرب و متحدان آن علیه جمهوری اسلامی بود؛ گفت: اثبات این مظلومیت و قربانی بودن ملت ایران در بحث تروریسم، وجود ۱۷ هزار شهید ترور از ابتدای انقلاب، آن هم به دست گروهک‌های تجزیه طلب و جریان‌های منافق و در ادامه جنگ افروزی که صدام حسین به نیابت از نظام استکبار آغاز کرد.

سروری یادآور شد که همین غربی‌هایی که به ملت ایران خسارت عمیق جانی و مالی وارد کردند و بسیاری از جوانان کشور را به شهادت رساندند و قانوناً محکوم به خونریزی و قتل هستند؛ نه تنها کشورمان را متهم به جنگ طلبی می‌کنند بلکه خود را ناجی ملت‌ها و پرچم دار صلح جهان می‌نامند.

رئیس شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه برخی وقایع اخیر، سندی متقن بر حق طلبی ملت ایران را نشان می‌دهد و آن آزاد شدن پول‌های بلوکه ایران با نگاه مقاومت است؛ تصریح کرد: امروز مبرهن شده کسانی که ۸ سال بر ناقوس سازش دمیدند و به دنبال تمکین منویات دشمنان بوده و در مسیر طراحی شده دشمن گام برداشتند؛ کاری کردند که دشمن هرروز فشار‌های بیشتری را به ملت و کشور تحمیل کند و مسیر ضعف و پیشروی ما را فراهم و ایران را با چالش‌های متعدد روبرو کنند. اما در مقطع کنونی دیدیم که استیفای حق ملت ایران در دولت فعلی با رویکرد مقاومت محقق شده است.

سروری افزود: در حال حاضر جمهوری اسلامی قدرتمندانه توانسته اتمسفر سیاسی جهان را تغییر دهد و کشور‌هایی که تا دیروز در کنار نظام سلطه علیه ما، ما را تهدید و تحریم می‌کردند؛ امروز در صف هم افزایان و هم گرایان، خود را کنار ملت ایران می‌بینند و آثار آن آزاد شدن پول‌های بلوکه ایران و در اختیار قرارگرفتن این پول‌ها به ۶ بانک دولتی کشور است؛ قطعاً دستیابی به این مهم همان مسئله مقاومت است که توانسته قفل تحریم‌ها و قفل فشار سلطه را بگشاید. 

وی با بیان اینکه توانستیم همزمان با آغاز ماه ربیع الاول، گره کوری که از سال ۹۵ در حوزه حمل و نقل ریلی و خرید واگن مترو بسته شده بود را باز کرده و عیدی بزرگی به مردم شهرتهران اهدا کنیم؛ گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده نخستین پیش پرداخت خرید ۶۳۰ واگن مترو پرداخت شد و ما از سال آینده شاهد بهرمندی و تسهیل در سفر مردم در حوزه حمل و نقل عمومی خواهیم بود.

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها