بهترین روش نوشتن مقاله به زبان انگلیسی توسط لایسنس مارکت منتشر شد

کد خبر: 1117107

بهترین روش ها برای نوشتن مقاله به زبان انگلیسی

مقاله یک محتوای طولانی است که یک موضوع خاص را به طور عمیق مورد بحث قرار می دهد. هدف مقاله ارائه اطلاعات در مورد موضوع، ارائه راه حل یا رفع هرگونه تصور غلط خوانندگان است. از سوی دیگر، پست‌های وبلاگ ماهیت کوتاه‌تر و غیر رسمی‌تری دارند و اغلب نظرات نویسنده را در مورد موضوعات مختلف پوشش می‌دهند. یک مقاله تمرکز خاصی دارد در حالی که یک پست وبلاگ موضوعات مختلفی را پوشش می دهد که ممکن است همیشه به یکدیگر مرتبط نباشند. یک مقاله خوب باید بیشتر شبیه یک داستان خوب باشد و مسلما برای خیلی از نویسندگان حتی با تجربه، انتخاب کلمات و جمله بندی های مناسب بسیار سخت است. در یک مقاله باید عنوان عالی، مقدمه جذاب و محتوای جلب توجه کننده را در قالبی متحیر کننده ارائه دهید.

این مقاله راهنمای چه کسانی است؟

به نقل از لایسنس مارکت، این راهنما برای کسانی است که هنوز با زبان انگلیسی دست و پنجه نرم می کنند و می خواهند مهارت های انگلیسی نوشتاری خود را بهبود بخشند. نکات، ترفندها و روش های مفیدی را در اختیار آنها قرار می دهد که به آنها کمک می کند بهتر به این زبان بنویسند.

این راهنما برای کسانی است که باید مهارت های نوشتاری خود را به زبان انگلیسی بهبود بخشند، یا باید یاد بگیرند که چگونه به این زبان بنویسند.

این راهنما حتی مناسب افراد بومی نیز است و کمک خواهد کرد که چگونه بهتر بنویسند.

نکات یک مقاله خوب انگلیسی

قسمت اول: اهمیت گرامر انگلیسی

گرامر انگلیسی برای نوشتن خوب ضروری است. تفاوت های ظریف آن به خواننده درک بهتری از احساسات و خلق و خوی نویسنده می دهد و میتواند باعث متفاوت شدن نوشته شما با دیگر نویسندگان گردد.

برای مقاله نویسی خوب لزوماً دایره لغات زیادی لازم نیست، اما دایره لغات، نوشته شما را متفاوت می کند. کیفیت واژگان مورد استفاده نویسنده را بهبود می بخشد، که به نوبه خود مقالات آنها را پیچیده تر و رساتر می کند.

مهم است بدانید که انواع مختلفی از قواعد دستور زبان انگلیسی وجود دارد که برای نوشتن خوب باید از آنها پیروی کرد. مسلما تجربه شما و شرکت در کلاس ها و مطالعه کتاب های مختلف در این زمینه میتواند کمک کننده باشد، ولی در قرن 21 بهتر است از ابزار های مدرنی مانند گرامرلی(Grammarly.com) نیز کمک بگیرید. در ادامه بیشتر درباره این محصول توضیح می دهیم.

قسمت دوم: مقاله خود را به مانند یک داستان، جذاب کنید.

قبل از شروع به نوشتن، حتما در مورد کلمات کلیدی تحقیق کنید و حتما اطلاعات اجمالی در مورد آن موضوع داشته باشید. سپس فکر کنید و یک ساختار مناسب برای مطلب خود ایجاد کنید. در این حین باید در نظر داشته باشید که نحوه گفتار مقاله شما به چه شکل باشد. راستی، گرامرلی در این زمینه نیز می تواند کمک کننده باشد. مقاله خود را پاراگراف بندی کنید و از عنوان های جذاب استفاده کنید. حتما کلمات سیگنال را در عنوان هایتان فراموش نکنید.

قسمت سوم: کلمات سیگنال را هیچ وقت فراموش نکنید.

به نقل از لایسنس مارکت، کلمات سیگنال کمک کننده خوانندگان برای ارتباط با ایده اصلی متن شما و مفهوم کلام می باشند. این که شما دلیل جذابیت را در تیتر های خود بیاورید و یا از کلماتی مانند "اولین"، "بهترین" استفاده کنید بسیار مهم است. از کلمات سیگنال در بین متن میتوان به "با این وجود"، "مسلما"، "اتفاقا" و مانند این ها نام برد. حتما این موارد رو در بدنه متن خود استفاده کنید.

قسمت چهار: از عناوین کوتاه، سوالی و جذاب استفاده کنید.

استفاده از عناوین جذاب

در استفاده از کلمات عنوان مقاله، تعداد بین 8 تا 12 کلمه را در نظر داشته باشید، عناوین کمتر از سه کلمه یا بیشتر از 20 کلمه به عنوان عناوین ضعیف حساب می شوند.

عناوین سوالی تحریک برانگیز، حس کنجکاوی خواننده را برانگیخته میکند و باعث می شود که خواننده متن محتوا را مطالعه کند. وقتی عنوان سوالی طراحی میکنید، خواننده حس جواب دادن به آن سوال را پیشاپیش در خود پیدا میکند و باعث خواند آن مطلب می شود.

ابزار هایی مانند گرامرلی (Grammarly)، به شما کمک خواهند کرد که متعارف های یک عبارت که از نظر اصولی مناسب متن باشند را پیدا کرده و جایگزین کلمات خود کنید.

نکته: گاهی اوقات استفاده از کلمات منفی برای برجسته کردن عنوان نیز توصیه میگردد. کلمات منفی خود باعث مطالعه آن بخش و جذب کاربران می‌شود

قسمت پنجم: مقاله خود را طولانی و در عین حال جذاب کنید.

درست است که برای مخاطبان امروزی، مقالات کوتاه جذاب تر است ولی از لحاظ سئو و گوگل، مقالات طولانی مهمتر و معتبر تر هستند. پس باید این نکته را در مقاله خود در نظر داشته باشید که مقاله ای جذاب و طولانی داشته باشید. حداقل متن را 300 کلمه و میانگین را 900 کلمه در نظر داشته باشید.

جمع بندی: مقاله خود را فازبندی کن.

حال که تمامی موارد را به خوبی فهمیده اید، بهتره که به روش زیر، اصولی مقاله خود را منظم طراحی کنید و تمامی نکات بالا را نیز در آن رعایت کنید.

فاز اول - موضوع خود را انتخاب کنید و بدنه خود را بچینید.

در خیلی از مقالات انگلیسی، انتخاب تیتر و موضوع جذاب، میتواند متفاوت کننده مقاله شما از بین مقالات دیگر باشد. سپس باید بدنه متن را مشخص کنید و طرح کلی نوشته خود را بر روی کاغذ بیاورید. سناریوی خود را بررسی کنید و مانند یک داستان نویس ماهر، مسیر داستانی خود را مشخص کنید. کلمات سیگنال را در این قسمت پیدا کنید و بر مقاله خود وارد کنید. حتما نکاتی که در مورد انتخاب عنوان ذکر شده است را در نظر داشته باشید.

فاز دوم - بدنه خود را کامل کنید

در این فاز باید به بدنه مقاله خود جان بدهید. زیاد نگران نباشید، هنوز مرحله سومی در کار است. توی این مرحله فقط باید درخت خود را که در مرحله قبل ریشه هایش را دوانیده اید، را راست قامت و پر از برگ کنید. بنویسید. دوباره پردازش کنید، دوباره بنویسید. در این مرحله از نوشتن نترسید، بنویسید و درخت خود را بزرگ کنید.

فاز سوم - فوت کوزه گری

اینجا نوبت شماست که طرح و شناسه خود را بر روی نوشته خود پیاده کنید. متن را بارها و بارها بخوانید و پردازش کنید، تغییر دهید و دوباره بنویسید. مسلما قدرت شما در زبان انگلیسی و نحوه مانور بین کلمات، فرق شما با یک نویسنده معمولی را نشان خواهد داد. تفاوت این فاز با فاز قبلی در این است که در این فاز باید به مقاله خود بال و پر بدهید و عملا مقاله خود را در فاز قبل نوشته و در این قسمت فقط به دنبال آب و تاب دادن مقاله و به اصطلاح اعمال فوت کوزه گری باشید.

ولی آیا تا به حال از ابزار های آنلاین در جهت بهبود متن مقاله انگلیسی خود کمک گرفته اید؟

گرامرلی چیست؟

ابزار گرامرلی

در حقیقت نگرانی نگارش و رعایت قواعد گرامر و عدم وجود هرگونه اشتباه در نوشته ما، یک دغدغه غیرقابل انکار است. گرامرلی یک پلتفرم است که از هوش مصنوعی (AI) کمک میگیرد و برای تشخیص غلط های نگراشی در نوشته ها و یا پیشنهاد جملات صحیح تر نسبت به روند مقاله و متون، شما را در این مسیر راهنمایی می کند.

در نسخه آنلاین، شما توانایی بررسی سرقت ادبی، اصلاح غلط های گرامری و نگراشی و حتی تشخیص لحن را به شما می‌دهد. در نسخه رایگان گرامرلی، پیشنهادات پایه ای مطرح می‌گردد که در نسخه پیشرفته این پیشنهادات بیشتر و حرفه‌ای تر می‌شوند.

تعدادی از ویژگی‌هایی که در نسخه پرمیوم گرامرلی موجود است و می‌تواند به بهبود متن و مقاله شما کمک کند می‌توان به موارد زیر نام برد:

  1. تصحیح گرامر، املا و غلط‌های نگارشی
  2. بهبود شفافیت که پیشنهادهایی در زمینه خوانایی بهتر و یا ایجاز مطرح می‌گردد.
  3. ویژگی Engagement که با مشخص کردن آن می‌توان پیشنهادهایی در جهت بهبود حس پویایی جملات بسته به نوع مخاطب خود دریافت کنید.
  4. تشخیص لحن، که پیشنهاداتی متناسب با لحن کلامی که مشخص کرده‌اید ارائه می‌کند که متن شما را برطبق نظر شما پیش ببرد.
  5. بررسی سرقت ادبی که در نسخه آنلاین این سرویس در دسترس است.

متاسفانه خرید اکانت گرامرلی در ایران به دلیل محدودیت های بانکی قابل خرید نیست، لذا فروشگاه اینترنتی لایسنس مارکت اشتراک این سرویس را می‌تواند با قیمتی مناسب برایتان فراهم کند.

علاوه بر اشتراک گرامرلی سرویس های نظیر خرید اکانت اسپاتیفای، خرید اکانت نتفلیکس، خرید اکانت اپل موزیک، خرید اکانت تردینگ ویو و ... را می‌توانید از طریق فروشگاه لایسنس مارکت سفارش بدین.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها