شرکت طراحی و توسعه پلتفرم های تجاری خودکار

کد خبر: 1119222

ما نرم افزارهایی را طراحی می کنیم تا بستری معتبر برای تدوین استراتژی جدید فراهم شود که محصولات را به نفع مشتری تقویت کند. رابسانا، یک شرکت پیشرو در توسعه نرم افزار است که نرم افزارهای نوآورانه را همراه با سال ها تجربه تولید و توسعه می دهد.

با سال ها تخصص و تجربه در ارائه خدمات نرم افزاری، تیم متخصصان رابسانا مطمئن ترین نرم افزارها و وب سایت های تجاری که برای کسب و کار شما مناسب است را توسعه می دهند.

ما محصولات مشتری از به گونه‌ای راه اندازی می کنیم که فقط یک منطق خاص برای تجارت شما را پیاده سازی می کند. بخش هایی مانند موتورهای اجرایی، پیش فرض های سرمایه گذار، الگوریتم های معاملاتی، پورتفولیو ها، اتصال به ارزهای دیجیتال و صرافی های سنتی منتظر هستند تا در راه حل کسب و کار شما ادغام شوند. با توجه به نیازهای تجاری شما، کارشناسان ما نیازهای شما را ارزیابی کرده و سپس بهترین راه حل را مشخص می کنند که می توانید آن را مطابق با نیازهای سازمان خود سفارشی کنید.

مزایای معامله خودکار

معاملات خودکار جنبه مثبت زیادی دارد  و بیشتر کار را برای شما انجام میدهد. اگر در نظر دارید از یک پلتفرم معاملاتی خودکار استفاده کنید، این مزایا احتمالا نظر شما را جلب خواهد کرد.

اجرای سریع معامله

به یک استراتژی از پیش تعیین شده پایبند است و منحرف نمی شود.

ریسک استرس و احساسات را از بین میبرد.

هزینه های تراکنش کمتری دارد

معایب معاملات خودکار

در حالی که معامله خودکار می تواند به عنوان یک ابزار سرمایه گذاری بسیار سودمند باشد، ایراداتی نیز دارد. قبل از شروع به کار، این معایب را با مزایای سیستم معاملاتی خودکار بسنجید.

پذیرش عدم کنترل برای برخی از معامله گران دشوار است.

استراتژی های موفق در آزمون های پشتیبان ممکن است در زندگی واقعی دچار تزلزل شوند.

بهینه سازی بیش از حد استراتژی خود بسیار راحت است.

بسیاری از ربات ها یا مشاوران خبره دارای میزان موفقیت مشکوک هستند.

 

در نرم افزار معاملات خودکار به دنبال چه چیزی باشیم؟

بهترین پلتفرم های معاملاتی خودکار چندین ویژگی مشترک دارند که در هنگام انتخاب باید این ویژگی ها را در نظر داشته باشید.

دسترسی به بازارهای دلخواه شما

نرم افزار خودکار به این معنی نیست که به همه بازارها دسترسی خواهید داشت. به همین دلیل، اطمینان حاصل کنید که می توانید اوراق بهادار مورد نظر خود را معامله کنید.

کاهش تاخیر

هنگامی که از یک پلتفرم معاملاتی خودکارارز دیجیتال استفاده می کنید، ممکن است بین قیمت، معامله و تکمیل آن تراکنش تاخیری وجود داشته باشد. یک سیستم معاملاتی خودکار مناسب باید تاخیر را تا حد ممکن کاهش دهد، از سرمایه گذاری های شما محافظت کند و به شما دسترسی مشابهی به بازاری که یک معامله گر دارد، بدهد.

رابط کاربردی

کامپیوترها بیشتر کارهای سنگین را انجام می دهند، اما پلتفرم های خودکار هنوز باید مدیریت و در صورت نیاز تنظیم شوند. نرم افزاری با رابط قابل پیمایش را انتخاب کنید تا بتوانید تغییرات را در لحظه ایجاد کنید.

زبان برنامه نویسی استاندارد صنعتی

اگر واقعاً یک استراتژی منحصر به فرد میخواهید، باید خودتان آن را برنامه ریزی کنید. استفاده از زبان برنامه نویسی در پلتفرم های مختلف متفاوت است.

تاریخچه دقیق قیمت برای آزمایش برگشتی

نمودارها برای اجرای تکیه گاه ها بسیار مهم هستند، بنابراین مطمئن شوید که پلتفرم شما دارای تست دقیق است که می تواند در چندین بازه زمانی استفاده شود.

روندهای فناوری در توسعه برنامه های معاملاتی کاربردی 

بلاکچین

ما از فناوری بلاکچین در معاملات استفاده می کنیم تا امنیت تراکنش های مالی را به میزان قابل توجهی افزایش دهیم و در مورد ارزهای دیجیتال، ذخیره سازی غیر متمرکز دارایی ها را تضمین کنیم. همچنین، بلاکچین هزینه ها و ریسک های عملیاتی را کاهش می دهد و کمک می کند تا فرایند تراکنش سریع تر، قابل ردیابی تر و راحت تر شود.

هوش مصنوعی

شرکت رابسانا، پیاده سازی هوش مصنوعی(AI) را ارائه می دهد تا مشتریان امکان اسکن و پردازش حجم زیادی از داده ها را در کمترین زمان داشته باشند. سیستم های هوش مصنوعی به معامله گران کمک می کنند تا مدل های رفتاری بسازند، داده های بازار و شاخص های بازار سهام را ارزیابی کنند، بهترین استراتژی های معاملاتی را پیشنهاد کنند و ...

یادگیری ماشین

علاوه بر هوش مصنوعی ، الگوریتم یادگیری ماشین(ML) را نیز برای پیش بینی بهتر بازارها و تجارت در زمان بهینه، پیاده سازی می کنیم. با یادگیری ماشینی، الگوریتم های معاملاتی را می توان به طور خودکار بر اساس داده های تاریخی تغییر داد. پیش بینی های مبتنی بر ML به معامله گران کمک می کند تا اقدامات لازم را انجام داده و حاشیه سود را افزایش دهند.

رابسانا می تواند به شما در پیاده سازی کمک کند.

اتصال دهنده ها به صرافی ها

شما می توانید سیستم معاملاتی خود را به راحتی به هر صرافی ارز دیجیتالی متصل کنید. ما تجربه زیادی در این زمینه داریم و یک چارچوب آماده را برای ادغام با API صرافی ها در نظر گرفته‌ایم.

برای جزئیات بیشتر در مورد خدمات توسعه کریپتو، هم اکنون با ما تماس بگیرید.

میان افزار(Middle-Ware) اجرای معاملات

پیاده سازی بدون دردسر سیستم های میان افزاری اجرای معاملات با تاخیر کم.

جبهه سرمایه گذاران

ما در سیستم های معاملاتی وب، موبایل و دسکتاپ به جلب توجه سرمایه گذاران کمک خواهیم کرد.

الگوریتم های معاملاتی

معامله گران کمی دارای تجربه زیاد در پیاده سازی الگوریتم های آربیتراژ، تولید و اجرای بازار برای ارزهای دیجیتال و همچنین بازارهای سهام دارند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها