کارخانه ای که بعد از سالها احیا شد

کد خبر: 1152966

در سالهای گذشته کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی زیادی سرنوشتشان با تعطیلی گره خورد و کارگران زیادی بیکار شدند. کارخانه‌هایی که بعضا چند دهه سابقه داشتند و کارگرانی که سالهای سال در آنجا مشغول به کار بودند به ناچار با تعطیلی کارخانه مواجه شدند. اما در همین سالها، کارخانه‌هایی هم بودند که برای احیا شدن دوباره تلاش کردند و قوی تر از گذشته‌شان برخاستند و به راهشان ادامه دادند.

مهندس علی موحدی محصل طوس مدیرعامل شرکت به چین ثامین در گفتگو با خبرگزاری .... می‌گوید: فرودین سال 99 بود که فرایند احیاء کارخانه شرکت جام شاهد آغاز شد و بنا شد فعالیت‌ها تحت عنوان شرکت صنایع غذایی کوثر به چین سامین ادامه پیدا کند تا بالاخره در شهریور ماه همان سال اولین رب گوجه فرنگی، پس از سالها تعطیلی کارخانه، تولید شد.

مدیرعامل این کارخانه ادامه میدهد: تاکنون حدود 40 میلیارد تومان در این مجموعه سرمایه گذاری شده است.

به گفته او، این شرکت در فاز توسعه نسبت به راه اندازی خط تولید مدرن و کاملا اتوماتیک تولید انواع کنسروجات اقدام کرد، و در حال حاضر موفق به اخذ اکثر مجوزها برای تولید شده و خط تولید آن در حال تولید انواع کنسروجات است.

موحدی درباره صادرات این محصولات می‌گوید: در حال حاضر این شرکت برای صادرات محصولات متعارف به کشورهای همسایه از جمله افغانستان، پاکستان و عراق مذاکراتی انجام داده که به زودی به سرانجام خواهد رسید.

مدیرعامل این کارخانه احیا شده در آخر اضافه می‌کند: در حال حاضر با وجود نو پا بودن شرکت و برند، مانیلو یکی از پرفروش‌ترین برندها در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا شده که این خبر از کیفیت بالای محصول و قیمت رقابتی و به تبع آن رضایتمندی مشتری می‌دهد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها