سید صادق طباطبائی نژاد در گفت و گو با سایت فردا:

آشوب طلبان نمی خواهند مشکلات مردم حل شود | آنها با تغییر رویه ها هم مخالفند

کد خبر: 1183132

سید صادق طباطبائی نژاد نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با سایت فردا از عزم مجلس به بهبود شیوه و رویه ها در جهت حل مشکلات اقتصادی مردم تاکید و گفت : اغتشاش گران از تغییر رویه ها برای حل مشکلات مردم ناراحت می شوند و نمی خواهند اجازه دهند که با حاکم شدن آرامش بر کشور مشکلات مردم حل شود.

آشوب طلبان نمی خواهند مشکلات مردم حل شود | آنها با تغییر رویه ها هم مخالفند

این نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با پایگاه تحلیلی خبری فردا ضمن اشاره به صحبت های روز یکشنبه رییس مجلس تاکید کرد: تاکید آقای قالیباف به عنوان رییس مجلس انقلابی بر تغییر رویه ها یک امر منطقی و معقول است که اتفاقا در نقطه مقابل اغتشاش و آشوب قرار می گیرد. مرزبندی با آشوب و حرکت به سمت عقلانیت و آرامش خواسته اکثریت جامعه است. مسلما در فضای تنش و ناآرامی حرکت برای حل مشکلات مردم کند می شود در حالی که با حاکم شدن آرامش فضا هم برای اصلح رویه ها، هم سخن گفتن با معترضان و هم حرکت به سمت گره گشایی از کار مردم هموار می شود.

طباطبائی نژاد در ادامه افزود: در این روزها مشاهده می کنیم که جریان انقلابی و نیروهای امنیتی و انتظامی در مقابل حتی برخی افراد هتاک و اغتشاش گر حوصله کردند تا فضا آرام شود چون مصلحت مردم و جامعه برای نیروهای انقلابی مهم است و اتفاقا این نوع رفتار بر خلاف نیت آشوب طلبان است. در چنین شرایطی مجلس همان گونه که رییس آن اشاره کردند باید با تمام توان کنار دولت باشد تا بتوانند گره از کار مردم باز کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها