ظهره وند در گفت‌وگو با «فردا»:

اختلاف‌افکنی بین اصولگراها کمکی به اصلاحات نمی‌کند

کد خبر: 1257078

فعال سیاسی گفت: اصلاحات نتوانست خودش را درون نظام جایابی کند و تحلیل همراستایی را از مفهوم امنیت ملی و منافع ملی در چارچوب قانون اساسی و آموزه های انقلاب ارائه دهد.

اختلاف‌افکنی بین اصولگراها کمکی به اصلاحات نمی‌کند

گروه سیاست سایت فردا: چیزی تا انتخابات مجلس نمانده و فضای سیاسی و رسانه‌ای کشور هر روز بیشتر تحت تاثیر این مهم قرار می‌گیرد. در این بین برخی نیز تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا این طور القا کنند که رقابت قابل اعتنایی در کار نیست و این انتخابات کم‌تر از قبل شور خواهد داشت! این رویکرد را به وضوح در رسانه‌های اصلاح‌طلب شاهدیم. همان اصلاح‌طلبانی که از چند ماه قبل ساز تحریم کوک کرده بودند و اکنون هم با کلیدواژه خالص سازی سعی در لاپوشانی ضعف خود در راستای موفقیت در انتخابات را دارند. تلاش دیگر این گروه اما مبنی بر ایجاد اختلاف و شکاف میان اصولگرایان است.

ابوالفضل ظهره وند در گفت‌وگو با خبرنگار فردا درباره تلاش اصلاح طلبان برای ایجاد شکاف بین اصولگرایان با واژه خالص سازی گفت: آنها با نیت اختلاف افکنی در واقع می خواهند بگویند «دولت سیزدهم تلاش می کند مجلس آینده را کنار خود داشته باشد» حال آنکه مجلس یازدهم نیز کاملا همسو و پشتیبان دولت بود.

وی با اشاره به تلاش اصلاح طلبان برای لاپوشانی ضعف های شان افزود: اختلاف‌افکنی بین اصولگراها به اصلاحات کمک نمی‌کند. آنها گفتمان شان را از دست داده اند و اگر مردم اقبال به جریان اصولگرایی نداشته باشند، قطعا به اصلاح طلبان نیز اقبال نخواهند داشت. دلیلش هم آن است که اصلاحات نتوانست خودش را درون نظام جایابی کند و تحلیل همراستایی را از مفهوم امنیت ملی و منافع ملی در چارچوب قانون اساسی و آموزه های انقلاب ارائه دهد.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه اصلاح طلبان از انقلاب عبور کرده اند، اظهار کرد: آنها بر این باورند که برای تحقق آرمان ها، آرزوها و اهداف شان باید انقلاب را به تاریخ سپرد بنابراین چنین باوری مفهوم براندازی را برای اصلاح طلبان تداعی می کند. جالب آنکه رادیکال‌ها در جریان اصولگرا نیز با تعبیر دیگری از اصطلاح «خالص سازی» استفاده می کنند که نشان می دهد راست و چپ ما نتوانستند فهم درستی از انقلاب داشته باشند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها