یوسف‌پور در گفت‌وگو با «فردا»:

راهکار تدوین فهرست واحد اصولگرایی

کد خبر: 1264437

فعال سیاسی گفت: اصلاح طلبان و اعتدالی ها در نهایت لیست واحد می دهند و روند حرکتی شان هم این را نشان می دهد. در این صورت اصولگرایان نیز باید با هم ائتلاف و یک فهرست ارائه کنند.

راهکار تدوین فهرست واحد اصولگرایی

گروه سیاست سایت فردا: هر چه به زمان انتخابات مجلس دوازدهم نزدیک می شویم، علائم شکل گیری یک رقابت جدی بین دو جریان اصولگرایی و اصلاح طلبی بیشتر نمایان می شود.

علی یوسف پور در گفت‌وگو با خبرنگار فردا درباره ضرورت تدوین فهرست انتخاباتی واحد در اردوگاه اصولگرایی گفت: اصولگرایان ادوار گذشته انتخابات مجلس به فهرست واحد رسیدند و این دوره نیز امکان دستیابی به چنین هدف وجود دارد؛ به ویژه آنکه هر چه زمان می گذرد احتمال ارائه فهرست مشترک اصلاح طلبی-اعتدالی تقویت می شود.

وی افزود: تصور می کنم اصلاح طلبان و اعتدالی ها در نهایت لیست واحد می دهند و روند حرکتی شان هم این را نشان می دهد. در این صورت اصولگرایان نیز باید با هم ائتلاف و یک فهرست ارائه کنند. معتقدم سلایق اصولگرایی باید بنا را بر این بگذارند که نامزدهایی را در فهرست نهایی قرار دهند که توانا، کارآمد و باتجربه باشند.

فعال سیاسی اصولگرا یادآور شد: نتیجه حمایت از نامزدهای صفر کیلومتر را در مجلس یازدهم مشاهده کردیم که کلا آنها از واقعیت های سیاسی و اجتماعی دور هستند. انشاءالله کرسی های مجلس آینده را نمایندگان باتجربه، وزرا و مدیران دولت های سابق پر کنند تا بر وزن کارشناسی مصوبات و نظارت بر حسن اجرای قوانین افزوده شود.

وی کارآمدی مجلس را از مولفه های مهم در حل مشکلات کشور خواند و ادامه داد: در مجموع همیشه موفقیت در وحدت و انسجام است، معتقدم سلایق اصولگرایی باید از خواسته های 100 درصدی شان کوتاه بیایند و چارچوبی معرفی کنند تا فارغ از گرایش سیاسی، هر کس شایسته بود در فهرست قرار گیرد چون مهم کارآمدی است و کسی که به مجلس راه پیدا می کند دنبال کارهای فردی نرود و تمرکزش را برای حل مشکلات مردم و کشور بگذارد.

 

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها