پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شد

کد خبر: 52119

تیم فوتبال پرسپولیس تهران با غلبه بر سپاهان اصفهان عنوان قهرمان لیگ برتر را به دست آورد. گلهای پرسپولیس را در این دیدار محسن خلیلی و سپهر حیدری به ثمر رساندند.

پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شد
پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شد. به گزارش «فردا»، تیم فوتبال پرسپولیس تهران با غلبه بر سپاهان اصفهان عنوان قهرمان لیگ برتر را به دست آورد. این دیدار با حساب 2 بر 1 به سود پیروزی خاتمه یافت.
گلهای پرسپولیس را در این دیدار محسن خلیلی و سپهر حیدری به ثمر رساندند.
کاربران گرامی سایت «فردا» می توانند با نوشتن پیامهای تبریک خود به مجموعه بازیکنان و مربیان و دیگر زحمت کشان باشگاه پرسپولیس، همچنین انتخاب تیترهای دلخواه خود در جشن پیروزی پرسپولیس حضور داشته باشند.
برای ارسال پیام ها و تیترهای انتخابی خود برای این پیروزی از بخش ارسال نظرات کاربران استفاده نمائید.
پیام های کاربران:
من پرسپولیسی نیستم ولی معتقدم قهرمانی تیم های بزرگی مثل پرسپولیس و استقلال در کل به نفع فوتبال ملی کشوره... بسیار خوشحال شدیم... این پیروزی رو به تمام پرسپولیسی ها تبریک می گم. ان شا ا... در آسیا هم افتخار بیافرینند.
تبريك به همه ورزش دوستان اميدوارم استقلال هم قهرمان حذفي بشه تا يك تيم ملي خوب داشته باشيم.هروقت اين دوتيم خوب باشند تيم ملي هم خوبه.خدا كمك كند انشاالله اخلاق پهلواني داشته باشند.همه بازيكنان همه تيمها.
با اینکه من طرفدار استقلال هستم ولی پیروزی و قهرمانی تیم پرسپولیس و همچنین نایب قهرمانی سپاهان را به همه آنها و همچنین همه طرفداران تبریک می گویم و امیدوارم استقلال هم در جام حذفی قهرمانی را بدست آورد که اووقته که کل آسیا قدرت واقعی فوتبال ایران را با تمام وجود لمس خواهد کرد . ایران سرزمین من همیشه سر افراز باشی
ما در انتظار قهرماني پرسپوليس در اسيا هستيم ...
به تيم مورد ظلم واقع شده سپاهان تبريك ميگوييم كه با اين همه دشمني و بي انصافي مقاومت خوبي را از خود نشان دادند
تیتر: انفجار سرخ
من به فدارسیون محترم و صد البته تیم داوران و به وپژه داور چهارم که با وقت اضافه خود خدمتی شایسته برای تیم سرخ رقم زد تبریک میگم واقعا خسته نباشید ...
قهرماني مبارك
با کمک کردن داور. گزارشگز. رسانه ملی و این همه تماشاچی هنر نکرده قهرمان اصلی سپاهان است
حالا تفاوت کلاس بین افشین قطبی با ... برای کفاشیان مشخص شد؟! پرسپولیس قهرمان شده خدا میدونه که حقشه به لطف یزدان و بچه ها پرسپولیس قهرمان شده
از زحمات بازيكنان عزيز تيم بزرگ پرسپوليس و كادر محتر م تيم آقاي افشين قطبي گرامي و آقاي حميد استيلي عزيز و مديريت صحيح برادر عزيز حبيب كاشاني بسيار تشكر ميكنم و به همگي از جمله هواداران دلسوز اي تيم قهرماني پر افتخار پرسپوليس را تبريك مي گويم.
7 دقیقه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پرسپوليس قهرمان محبوب هرچي دله گرامي باد قهرماني پرسيوليس
به امید اینکه تیم های خوب کشورمان در آسیا نیز افتخارات بزرگی را برای کشورمون کسب کند، این قهرمانی رو به تیم پرسپولیس تبریک میگم
من پرسپوليسي نيستم. ولي به تمام اعضاي اين تيم تبريک مي گويم و بايد بگم که اين تيم لياقت اين قهرماني را داشت. به قطبي که جداگانه تبريک مي گويم. هميشه اين مرد دوست داشتني موفق باشد.
امیدوارم قهرمانی پرسپولیس در هفتمین دوره جام برتر آغازی دوباره بر اوج گیری فوتبال ایران در جهان باشد.
برای اینکه یک تیم شهرستانی ((نایب قهرمان آسیا -سپاهان پر افتخار )) دو بار قهرمان نشود ،همه ظلم های ممکن انجام گرفت.
من به همه سپاهانی ها تبریک می گویم. با بازی خوبشان داور را مجبور کردند نتیجه بازی را تعیین کند. (از فردا بعید می دونم این نظر را منعکس کند)
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها