بهترین برندهای آسانسور همراه با قطعات اصلی

کد خبر: 1147651
بهترین برندهای آسانسور همراه با قطعات اصلی

 

 

احتمالا امروزه باید آسانسورها را نیز همانند درب و پنجره، از اصلی ترین و ضروری ترین بخش های تشکیل دهنده یک ساختمان بدانیم. چرا که با توجه به ویژگی های این وسیله، و همچنین گسترش ساختمان های چند طبقه و برج ها، بکارگیری انواع آسانسورها امری اجتناب ناپذیر است. تا جایی که نه تنها به عنوان یک وسیله جهت رفاه و آسایش بیشتر، بلکه گاهی به عنوان بخشی از سلامت یک ساختمان به شمار می رود. چرا که گاهی استفاده از پله در ساختمان های بلند و یا برای افرادی که توانایی بالا رفتن از پله ها را ندارند، بسیار مهم است. به همین خاطر و با توجه به ضروریت استفاده از این وسیله در ساختمان خود، باید با انواع برندها، مکانیزم ها، قطعات اصلی و مهم آن آشنا باشیم. تا در زمان راه اندازی، علاوه بر یک آسانسور با کیفیت، ایمن و زیبا، از راندمان مناسب و طول عمر بالای آن نیز بهره مند شویم.

اصلی ترین و با کیفیت ترین برندهای آسانسوری

همیشه تهیه درب آسانسور با کیفیت، کابین مناسب و زیبا و قطعات اصلی از جمله مهم ترین بخش هایی هستند که تاثیر بسزایی در کیفیت و نحوه کارکرد آسانسور شما دارد. به همین خاطر باید به بهترین برندهای داخلی و شرکت های معتبر در این زمینه مراجعه کرد. ضمن اینکه یکی از شاخصه های اصلی در این رابطه شناخت برندهای معتبر در این صنعت می باشد. که می توان به مکانیزم های درب، همچون فرماتور و سلکوم اشاره کرد. که کیفیت بسیار بالایی داشته و از بهترین ها در این زمینه محسوب می شوند. البته که ممکن است مدل های تقلبی و غیر اصل این محصولات نیز در بازار وجود داشته باشند. که می توان با دریافت آن از نمایندگی های معتبر و رسمی و توجه به برخی از ویژگی های مدل های اصل، قطعاتی با کیفیت دریافت نمود.

نکته دیگری که در این رابطه می توان به آن اشاره کرد، نوع کاربری ساختمان و میزان بودجه مدنظر شما است. عواملی که تاثیر بسزایی در انتخاب نوع مکانیزم اصلی آسانسور و قطعات وابسته به آن دارد. به عنوان مثال اگر قصد راه اندازی سیستم آسانسور خود در یک ساختمان چند طبقه مسکونی را دارید، قدرت زیاد موتور، سرعت بالای کابین و یا ظرفیت زیاد آن اولویت شما نخواهد بود. به همین خاطر می توان از مدل های معمولی آسانسور نیز استفاده کرد. اما اگر قصد شما راه اندازی سیستم های آسانسوری در برج ها و یا ساختمان های تجاری و فروشگاهی است، که ترافیک بالایی نیز در آن ها وجود دارد، باید به برخی نکات توجه نمایید. اینکه بهتر است از سیستم کششی به دلیل سرعت بالاتر برای آسانسور خود استفاده نمایید. و اینکه متناسب با میزان سرعت مدنظر و ظرفیت کابین، از موتورهای آسانسور با کیفیت، قطعات جانبی اصلی و متناسب با آسانسور خود بهره ببرید. چرا که همخوانی قطعات از جمله مهم ترین مواردی است که در زمان نصب و راه اندازی باید مدنظر قرار داده شود. البته که تمامی این موارد با نظر کارشناس مربوطه انجام می گیرد.

توجه به زیبایی کابین ها در کنار ایمنی آسانسور

14

امروزه کارخانه های طراحی و تولید کننده آسانسورها، توجه بسیار زیادی به زیبایی فضای داخلی کابین ها دارند. چرا که این فضا باید به گونه ای طراحی شود که احساس آرامش و امنیت به مسافران دست دهد. تا در طول سفر، افراد با توجه به آرامش فضای داخلی، چند ثانیه ای را به دور از استرس و نگرانی در داخل کابین آسانسور بگذرانند. به همین دلیل در کنار ایمنی و بهره گیری از متریال ایمن و با کیفیت در طول ساخت، طراحی های کابین نیز بسیار مهم است. تا جایی که این روزها آسانسورها خود از بخش های مهم و تاثیرگذار در دکوراسیون و معماری یک ساختمان به حساب می آیند. و طراحان و مهندسان توجه ویژه ای به انتخاب مدل کابین و طرح آن به منظور افزایش زیبایی های ساختمان دارند. از جمله انواع کابین های عرضه شده در بازار می توان به مدل های شیشه ای، لوکس، طرح بندی ها و استفاده از متریال مختلف در بخش های دیواره ها، سقف، کفپوش و... اشاره کرد. ضمن اینکه نورپردازی با استفاده از چراغ های LED نیز یکی دیگر از کارهایی است که تاثیر بسزایی در ایجاد زیبایی و آرامش فضای داخلی کابین ها دارند.

معتبرترین شرکت آسانسوری در ایران

در کشور ما شرکت ها و برندهای مختلفی هستند که در صنعت آسانسور خدمات و محصولات متنوعی را ارائه می دهند. شرکت هایی که هر کدام دارای سابقه و رزومه مناسبی بوده و کیفیت خدماتی مختلفی دارند. اما در این بین گروه صنعتی مگا به عنوان یکی از برترین کارخانه های فعال در این حوزه، ارائه دهنده خدمات و محصولات گوناگونی است. کارخانه ای که خود طراح و تولیدکننده انواع کابین های مختلف همچون آسانسور شیشه ای مدل های لوکس، اقتصادی و زیبا می باشد. در واقع این کارخانه علاوه بر تولید و عرضه محصولات، واردکننده برترین مکانیزم های درب نیز به کشور و عرضه کننده انواع قطعات اصلی آسانسوری نیز است. به همین خاطر و به دلیل حضور چند ساله در این صنعت و شرکت در پروژه های عظیم مختلف در سراسر کشور، سبب شده تا این مجموعه بدل به یکی از قطب های اصلی صنعت آسانسور کشور شود.

عضویت در انجمن صنفی قطعات آسانسوری، همکاری با شرکت های مطرح اروپایی و آسیایی، و عضویت در اتحادیه کشوری آسانسور از جمله مهم ترین عوامل تعیین کننده در جایگاه این مجموعه هستند. که سبب شده تا همواره این گروه در تلاش جهت بهبود کیفیت خدمات و محصولات خود و پیشرفت روزافزون در این صنعت باشد. شما عزیزان می توانید جهت آشنایی با خدمات و محصولات عرضه شده توسط این مجموعه با ورود به سایت رسمی این کارخانه به نشانی megaindustrialgroup.com از خدمات و محصولات متنوع آن مطلع شوید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها