آیا می توانید به فضانورد کمک کنید تا شریک زندگی خود را در 5 ثانیه پیدا کند؟!

کد خبر: 1173752
آیا می توانید به فضانورد کمک کنید تا شریک زندگی خود را در 5 ثانیه پیدا کند؟!

 

به نقل از گفتنی در میان سرگرمی های مورد علاقه کاربران اینترنت تست بینایی خودنمایی می کند که محبوبیت زیادی پیدا کرده و اغلب در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود، زیرا علاوه بر گذراندن مدتی سرگرمی موفق به کشف ویژگی های متفاوتی در مورد هوش یا شخصیت خود می شوند. آزمایش‌های توهم نوری، که به واکنش‌های مغز مربوط می‌شوند، از این قبیل است. گفته می شود که چالش های بینایی بسته به سطح و میزان سختی یا آسانی تاثیر خوبی رو عملکرد مغز و حافظه تصویری ما دارند. همچنین آن ها قادرند جزئی نگری و دقت ما را افزایش دهند.

در دنیای امروز ما با انواع محرک ها روبرو هستیم. گسترش اینترنت پرش های ذهنی ما را چندبرابر کرده اند و عادت به پریدن از صفحات مختلف به صفحات دیگر و خواندن سرسری خیلی از متون و عکس نوشته ها، دقت و تمرکز ما را در معرض تهدید قرار می دهند. اما راهکار چیست؟

بعضی از محققان بازی های فکری را راهی برای تمرین مغز و افزایش تمرکز می دانند. گفته می شود بازی های فکری و تمرکز خطر ابتلا به آلزایمر و بیماری های روانی را کاهش می دهد. همچنین برای خانواده هایی که فرزندان کودک دارند این بازی ها به بهبود عملکرد آن ها در درس های ریاضی کمک می کند و می تواند ضریب هوشی آن ها را به مرور افزایش دهد.

این تست ها همچنین برای هنرمندان راهی عالی است تا ظرفیت ها و ذهنی سازی سه بعدی خود را رشد دهند. اگرچه دانشمندان راهکار قطعی برای جلوگیری از حواس پرتی و فراموشی را پیدا نکرده اند اما معتقدند که به نوعی این بیماری ها با مشغله های ذهنی مرتبط هستند.

انجام فعالیت هایی که نیاز به آرامش و توجه ویژه دارند می توانند ما را از پریشانی ذهنی نجات دهند. ورزش، مدیتیشین، معنویات و بازی های فکری از این دسته هستند.

لازم به ذکر است که توهم نوری زمانی رخ می دهد که بینایی ما را به درک واقعیت به روش های مختلف هدایت می کند، بنابراین در این تست ویروسی کاربران علاوه بر داشتن محدودیت زمانی برای ساخت آن، توانایی خود را در درک محیط و اشیایی که مشاهده می کنند می سنجند.

به همین دلیل، در این چالش که به دلیل نتایج شگفت‌انگیز آن در شبکه‌ها وایرال شده است، خواننده زمان کمی دارد، در این مورد تنها 5 ثانیه، تا شریک فضانوردی را که در تصویر پنهان شده است پیدا کند. تنها 1 درصد از مردم توانسته اند این چالش را حل کنند، به همین دلیل است که به عنوان یکی از پیچیده ترین ها برجسته می شود، اما همه اینها به توجه حداکثری به عکس بستگی دارد .

چالش بصری که در ادامه خواهید دید جزو معماهای با سطح نیمه پیشرفته محسوب می شود و از هر 100 فقط 1 نفر موفق به حل آن می شود!

چالش ویروسی در مورد یافتن حیوانات، اشیاء یا شخصیت های پنهان شده در تصویر به دلیل پیچیدگی آن یک روند است، زیرا به یکی از سرگرمی های مورد علاقه هزاران کاربر اینترنت تبدیل شده است . در این مورد، آزمایش برای یافتن فضانورد زنی است که در تصویر بالا پنهان شده است. البته در کمترین زمان ممکن؛ در این مورد فقط 5 ثانیه .

برای حل این توهم نوری نیاز به مهارت زیاد، توجه زیاد به جزئیات ، توانایی استنباط و ناظر خوب بودن است که در کنار هم شما را به هدفتان می‌رساند و بخشی از آن 1 درصد خواهید بود. از کاربرانی که توانسته اند آن را حل کنند.

موفقیت این چالش به دلیل پیچیدگی آن و نتایجی است که در رابطه با هوش افرادی که توانسته اند آن را حل کنند به دست می دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به تصویر بالا خیره شوید، جایی که می توانید یک سیاره را با شخصیت های مختلف بیگانه ببینید و فضانورد زن را که در صحنه پنهان شده است پیدا کنید، برای این کار فقط 5 ثانیه محدودیت زمانی دارید.

آیا می توانید همسر فضانورد را که در میان موجودات فضایی پنهان شده بیابید؟؟

.

.

.

برای این کار فقط 5 ثانیه فرصت دارید؟ 

.

تنها یک نفر از هر صد نفر توانسته از این چالش سربلند بیرون بیاید. پس نهایت دقتتان را به کار ببندید تا جزو همان موفق ها باشید!

.

.

.

.

.

.

.

آیا توانستید همسر فضانورد را پیدا کنید؟ اگر نه بهتر است به پاسخ مراجعه کنید. دقت کنید که تقلب نکنید و بیش از زمان موعد به عکس خیره نشوید!

.

.

.

.

.

هشدار اسپویلر: جواب معمای تصویری فضانورد

حالا می توانید ببینید کجا پنهان شده است:

اگر تا اینجا پیش آمده اید به این دلیل است که قبلا تست را حل کرده اید یا حداقل تلاش کرده اید. در بالا تصویری است که به چالش بصری پاسخ می دهد . اگر توانستید آن را در 5 ثانیه یا کمتر حل کنید، به شما تبریک می‌گویم، اگر نه، ناامید نشوید و به لذت بردن از این نوع تست توهم نوری ویروسی ادامه دهید.

چالش بصری چیست؟

چالش بصری یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های بصری، پازل های بصری یا منطقی شناخته می شوند.

منشا چالش های بصری چیست؟

چالش های بصری به منظور سرگرم کردن مردم ایجاد شد. آنها به دلیل همه گیری COVID-19 در شبکه های اجتماعی محبوبیت یافتند، زیرا بسیاری از کاربران در تمایل خود برای جلوگیری از سرایت در خانه های مربوطه خود ماندند. آنجا بود که آنها پازل های بصری را به عنوان جایگزین های سرگرمی می‌دیدند. امروزه این چالش ها همه جا هستند و محبوبیت آن ها روز به روز در حال افزایش است.

 

برچسب ها : تست هوش,چالش بصری,سرگرمی,گفتنی

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها