پدیده‌های طبیعی رامسر که اقامت ویلایی را به یادماندنی می‌کنند

کد خبر: 1203741
پدیده‌های طبیعی رامسر که اقامت ویلایی را به یادماندنی می‌کنند

 

یکی از مناطق زیبا و مملو از پدیده‌های طبیعی شمال کشور است که شهر به شهر آن زیبایی‌های منحصر به فردی دارند. اکثر افراد در این میان در غرب مازندران رامسر را به عنوان عروس مناطق شمال می‌شناسند و دلایل بسیار زیادی بر این عنوان می‌توان ذکر کرد. از سد میجران گرفته تا جنگل دالخانی، از منطقه ییلاقی گرسماسر تا غار یاغی لوکا، همه و همه گواه زیبایی رامسر هستند که همه ایرانی‌ها باید لذت سفر به این مناطق را بچشند. در این مطلب می‌خواهیم علاوه بر پدیده‌های طبیعی این منطقه در مورد اجاره ویلا در رامسر نیز مطالبی را به اشتراک بگذاریم.

پدیده‌های طبیعی رامسر

اگر در انتخاب مقصد خود مردد هستید به دلیل آسانی اجاره ویلا رامسر و زیبایی‌های منحصر به فرد طبیعت بکر آن می‌توانید این منطقه را انتخاب کنید. برخی از افراد در سفرهای خود به شهرهای دیگر گاهی بی آنکه بدانند از کنار زیبایی‌ها رد می‌شوند. شاید این افراد با کج کردن مسیر به بهشت گمشده خودشان راهی شوند اما به دلیل عدم اطلاعات کافی این فرصت‌ها را از دست می‌دهند.

شاید شما نیز همه ساله برای دیدن مناظر سرسبز شمال با دوستان و اقوام راهی می‌شوید. آیا تا به حال در سفرهای خود به رامسر و پدیده‌های طبیعی آن راه کج کرده‌اید؟ به احتمال زیاد با شنیدن زیبایی‌های این منطقه شما نیز مشتاق سفر به این شهر می‌شوید. در ادامه به برخی از جاهای دیدنی این شهر اشاره می‌کنیم.

غار یاغی لوکا

بری از افراد به دنبال کشف اسرار غارهای شگفت انگیز در مناطق مختلف کشور هستند و در سفرهای خود از این پدیده‌های طبیعی دیدن می‌کنند. یکی از جاذبه‌های شهر رامسر غاز یاغی لوکا است که در لغت به معنای سوراخ راهزنان است. می­توانید با اجاره ویلا در رامسر، از این زیبایی­ها لذت ببرید.

با توجه به مطالبی که ثبت گشته برخی از راهزنان از این غار به عنوان پناهگاه استفاده می‌کردند و به همین دلیل این نام بر آن گذاشته شده است. دهانه این غار حدود 3 متر است و در اولین تماشا شما نیز همچون بسیاری از افراد انگشت به دهان خواهید ماند.

با توجه به اینکه این مکان دیدنی بر روی کوه ایلمیلی قرار دارد، علاقه‌مندان به کوهنوردی می‌توانند در سفرهای خود از این مکان نیز دیدن کنند.

13

آبگرم سادات محله

از جاذبه‌های بکر و طبیعی شهر رامسر آبگرم سادات محله است که گردشگران زیادی از این مکان نیز دیدن می‌کنند. افرادی که از جای جای کشور به سمت شمال می‌آیند با آب­گرم طبیعی که از میان کوه‌ها سرازیر می‌شود، خستگی خود را به در می‌کنند.

در کنار این آبگرم کوه‌هایی سرسبز با مناظری دیدنی قرار دارند که لذت اقامت در این منطقه را دوچندان می‌کند. حتما می‌دانید که آب­گرم طبیعی ویژگی‌های درمانی و دارویی دارد و می‌تواند در درمان بسیاری از بیماری‌ها موثر باشد. به سادگی برای اجاره ویلا رامسر اقدام کرده و از این امکانات ارزشمند بهره مند شوید.

این مکان با فضای روح بخشی که دارد، هر سال میزبان بسیاری از گردشگران خارجی و داخلی می‌باشد. سادات محله با رامسر حدود 5 کیلومتر فاصله دارد که آب­گرم آن از دل کوه‌های البرز جوشش می‌کند و در منطقه‌ای به نام اربکله بیرون می‌ریزد. برای پیدا کردن و اجاره ویلا در رامسر حتما به مرجع معتبری نظیر جاباما مراجعه کنید.

روستای جواهرده

در رامسر همچون دیگر شهرها روستاهای زیادی وجود دارد که برخی از آنها در چشم افراد شهر نشین همچون افسانه می‌ماند. کسانی که از این روستا دیدن کرده‌اند انتخاب نام جواهر را به این منطقه تحسین می‌کنند. در کمتر جایی چنین مناظری را می‌توانید ببینید.

در مسیر حرکت به سمت این روستا که قطعه‌ای گمشده از بهشت است، راه باریک آسفالتی که هر دو طرف با درختان پر شده و اغلب مه آلود است شما احساس متفاوتی خواهید داشت. این روستا در جنوب غربی رامسر واقع است و حدود 27 کیلومتر با این شهر فاصله دارد.

مسجد آدینه که در روستای جواهرده قرار دارد به عنوان یک جاذبه تاریخی یا قدمت حدود 7 قرن شناخته شده و گردشگران زیادی از آن دیدن می‌کنند. یکی دیگر از جاذبه‌ها در این روستا گورهای گبری است که شاید شما هم مشتاق باشید تا از آنها دیدن کنید.

طبیعت بکر جواهرده را نباید از دست داد و اگر گذرتان به رامسر افتاد حتما با اجاره ویلا در رامسر یا روستاهای اطراف خاطرات خوشی را برای خود و خانواده ثبت کنید. توجه داشته باشید که می‌توانید به صورت آنلاین مکان دلخواه خود را اجاره کنید تا هنگام رسیدن به آن منطقه معطل نشوید.

14

جنگل دالخانی

این روزها زندگی ماشینی و دغدغه‌های اقتصادی اکثر افراد را از زندگی شهری خسته کرده و همه مایلند تا چند روزی را دور از این مسائل و در میان جنگل و طبیعت بکر بگذرانند. جنگل‌های مناطق شمال بسیار زبان­زد است و هر کدام نام‌های مخصوص به خود را دارند.

یکی از این جنگل‌ها که در منطقه رامسر واقع است، جنگل دالخانی نام دارد که بالغ بر 600 هزار متر مربع مساحت دارد که در جنوب شرق رامسر و فاصله 30 کیلومتری از آن واقع شده است. طبیعت این منطقه آنچنان بکر و منحصر به فرد است که این جنگل به دالان بهشت معروف شده است.

این جنگل در ارتفاع 800 متری قرار دارد و گزینه مناسبی برای کوهنوردها محسوب می‌شود تا در کنار ورزش از زیبایی‌های آن نیز لذت کافی ببرند. اگر شما هم با خانواده یا دوستان می‌خواهید به دالان بهشت بروید می‌توانید با اجاره ویلا در نزدیکی آن لحظات خوشی را به خاطرات خود اضافه کنید.

15

اجاره ویلا در رامسر

یکی از مسائل مهم در سفر داشتن مکان دنج برای اقامت و استراحت است که این روزها اینترنت در این زمینه به افراد کمک بزرگی می‌کند. شما با زدن چند کلیک می‌توانید در روز مورد نظر خود ویلایی در رامسر یا شهری از ایران را اجاره کنید و پس از اینکه از اقامتگاه خود مطمئن شدید سفر خود را آغاز نمایید.

برای اجاره ویلا در رامسر می‌توانید به سایت جاباما مراجعه کنید و با انتخاب تاریخ و تعداد نفرات بهترین ویلاها را در اختیار بگیرید. در این مجموعه شما گزینه‌های متنوعی برای انتخاب دارید و به همین دلیل احتمال این بالا است که ویلای مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنید.

از طبیعت بکر رامسر لذت ببرید

در ایران جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی وجود دارد و نمی‌توان یکی را بر دیگری ارجح دانست. با این حال جنگل‌های شمال طرفداران زیادی دارد و همه ساله ایرانی‌ها و خارجی‌ها به بهشت ایران سفر می‌کنند. رامسر یا داشتن پدیده‌های طبیعی زیاد می‌تواند گزینه سفر آینده شما باشد.

در این مطلب سعی کردیم برخی از پدیده‌های طبیعی رامسر را برای شما معرفی کنیم تا شما نیز در آینده قدم به قدم در رامسر خاطرات خوشی رقم بزنید. برای اجاره ویلا در رامسر و روستاهای اطراف می‌توانید از سایت جاباما دیدن کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها