حسابدار اپ ، متخصص در مشاوره مالیاتی

کد خبر: 1215840
حسابدار اپ ، متخصص در مشاوره مالیاتی

 

 

تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی که دارای درآمد می باشند می بایست به دولت مالیات پرداخت کنند، میزان مالیاتی که اشخاص حقیقی و شرکت ها باید پرداخت کنند با توجه به میزان درآمد اشخاص و نوع فعالیت اقتصادی متفاوت می باشد.اطلاع از قوانین مالیاتی که همیشه پیچیده بوده اند برای اکثر مودیان قابل درک نمی باشد ، به همین منظور نیازمند افرادی هستند که به آنها در این زمینه راهنمایی کنند تا به دلیل ناآگاهی دچار جرائم مالیاتی هنگفت نشوند.مشاوره مالیاتی یکی از خدماتی است که اشخاص می توانند از آن برای دریافت ابهامات مالیاتی خود استفاده کنند.مشاوران مالیاتی می توانند خدمات خود را به صورت انفرادی و یا اینکه در قالب یک مجموعه ارائه دهند.ما در این مقاله قصد داریم در مورد مجموعه ی حسابدار اپ که یکی از بهترین موسسات مشاوره مالیاتی در تهران  است و خدماتی که در این زمینه ارائه می دهد بیشتر توضیح دهیم.

انواع مشاوره هایی که حسابدار اپ ارائه مید هد

مشاوره مالیاتی تلفنی

مشاوره مالیاتی به صورت تلفنی، یکی از راه‌های مرسوم برای ارائه خدمات مالیاتی به افراد و شرکت‌هاست. در این روش، افراد با یک کارشناس مالیاتی از طریق تماس تلفنی در ارتباط هستند و در خصوص مسائل مالیاتی مشورت می‌گیرند.

در این روش ارائه خدمات مالیاتی برای افراد در هر زمان و مکانی فراهم می باشد. به علاوه، این روش از لحاظ هزینه نیز نسبت به روش آنلاین و حضوری مقرون به صرفه تر است. در مشاوره مالیاتی تلفنی،کارشناس مالیاتی به شما در مورد مسائلی مانند اظهارنامه مالیاتی، بررسی قوانین مالیاتی جدید و غیره راهنمایی میکند. او می‌تواند به شما پیشنهاداتی برای کاهش هزینه‌های مالیاتی ارائه کند و به شما در فرایند پرداخت مالیات کمک کند.

در کل، مشاوره مالیاتی به صورت تلفنی یک راه موثر و مقرون به صرفه برای ارائه خدمات مالیاتی به افراد و شرکت‌هاست. اگر شما به دنبال کاهش هزینه‌های مالیاتی خود هستید و نیاز به راهنمایی در مسائل مالیاتی دارید، مشاوره مالیاتی تلفنی می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.تنها عیبی که به این روش مشاوره وارد است عدم دسترسی مشاوران به مدارک و مستندات در حین راهنمایی می باشد.توصیه ی ما به شما عزیزان این است که برای حل مسائل پیچیده ی مالیاتی از مشاوره ی آنلاین و یا حضوری حسابدار اپ استفاده کنید

برای دریافت مشاوره مالیاتی تلفنی ، کافی است اپلیکیشن حسابدار اپ را دانلود نمایید و دکمه ی تماس با مشاوران را فشار دهید به همین راحتی ارتباط شما با کارشناسان مالیاتی برقرار می شود.

مشاوره مالیاتی تلفنی

مشاوره مالیاتی آنلاین

مشاوره مالیاتی به صورت آنلاین ، مشاور با مشتریان خود از طریق اینترنت در ارتباط است.کافی است شما دارای یک موبایل یا کامپیوتر و اینترنت باشید به راحتی میتوانید از طریق ریموت به سیستم با کارشناس ارتباط برقرار کنید.  این نوع مشاوره از دید دو طرف بسیار مفید و کارآمد است زیرا کارشناسان مالیاتی با استفاده از تکنولوژی به مشتریان خود راهنمایی های لازم را می دهند همچنین در حین مشاوره امکان اشتراک گذاری مدارک و مستندات بین مشاور و مودی وجود دارد.یکی دیگر از مزیت های  روش آنلاین ارتباط بصری است که بین مشاور و مودی برقرار می شود بسیاری از افراد به مشاوره ی تلفنی به دلیل عدم شناخت ، اعتماد نمی کنند ولی در این روش که ارتباط بصری بین طرفین وجود دارد حس اعتماد بیشتری را به کاربر القا می کند.

در مشاوره مالیاتی آنلاین، مشاوران مالیاتی می‌توانند به مشتریان خود در بسیاری از امور مالیاتی کمک کنند، از جمله:

  1. تهیه و ارسال اظهارنامه مالیاتی به صورت الکترونیکی
  2. راهنمایی درباره محاسبه مالیات و کاهش هزینه‌های مربوط به مالیات
  3. رفع اشکالات و ارائه راهکارهایی برای جلوگیری از پرداخت جرائم مالیاتی
  4. راهنمایی درباره اخذ معافیت‌های مالیاتی و کاهش مالیات برای کسب و کارها

مزیت اصلی مشاوره مالیاتی آنلاین، صرفه‌جویی در زمان و هزینه است. با استفاده از این نوع مشاوره، مشتریان می‌توانند با کارشناسان مالیاتی با تخصص و تجربه بالا در تمامی زمینه‌های مالیاتی در ارتباط باشند.

مشاوره مالیاتی آنلاین

مشاوره مالیاتی رایگان

مشاوه مالیاتی جزو مشاوره های تخصصی می باشد به همین دلیل رایگان نمی باشد ، اغلب موسساتی که مشاوره ی مالیاتی ارائه می دهند برای ارائه ی این خدمات هزینه دریافت می کنند اما برخی از مجموعه ها برای جلب رضایت مودیان مشاوره ی رایگان نیز ارائه میدهند اما اغلب این مشاوره به صورت تیکت و یا ایمیل می باشد که مودی باید مدت ها در انتظار پاسخ بماند، و برای کاربرانی که عجله دارند مناسب نمی باشد.به همین علت مجموعه ی حسابدار اپ تصمیم گرفت تا به کاربرانی که برای اولین بار اقدام به تماس با شرکت را گرفته اند یک مشاوره ی رایگان به صورت تلفنی ارائه دهد.با این کار مودیانی که در انتخاب مشاور تردید دارند ، بعد از دریافت مشاوره از میزان آگاهی و تخصص کارشناسان مطلع می شوند.همچنین خیلی زود به پاسخ سوال خود می رسند و در صورت رضایت می توانند پنل کاربری خود را برای دفعات بعد شارژ نمایند.برای دریافت مشاوره ی رایگان حسابدار اپ ، کافی است اپلیکیشن حسابدار اپ را دانلود نمایید ، دکمه ی تماس با مشاوران را فشار دهید ، به همین راحتی ارتباط شما با کارشناسان مالیاتی برقرار می شود.

مشاور مالیاتی

اپلیکیشن حسابدار اپ ، اپلیکیشن مشاوره مالیاتی و حسابداری

اپلیکیشن حسابدار اپ یک اپلیکیشن مشاوره حسابداری ومالیاتی است که برای افرادی طراحی شده است که با مسائل بیمه و مالیات سروکار دارند. این اپلیکیشن توسط شرکت حسابدار اپ توسعه داده شده و به صورت رایگان در دسترس کاربران می باشد.

با استفاده از این اپلیکیشن، کاربران می توانند به سوالات مالی خود پاسخ دهند و از نظرات و راهکارهای مشاوران مالی استفاده کنند. همچنین، این اپلیکیشن دارای قابلیت های مختلفی از جمله ارائه پاسخ به سوالات متداول مالی،ارائه اطلاعات و اخبار مربوط به حوزه مالی و حسابداری، محاسبه جرائم مالیاتی،آدرس ادارات مالیاتی و... می باشد.

 اپلیکیشن حسابدار اپ دارای رابط کاربری ساده و کاربرپسندی می باشد. همچنین، این اپلیکیشن دارای پشتیبانی و راهنمایی 24 ساعته است که کاربران می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال با آنها تماس بگیرند.

اپلیکیشن حسابدار اپ

لزوم استفاده از مشاوره مالیاتی

پرداخت مالیات خواسته با ناخواسته به یکی از وظایف مهم هر فرد حقیقی و حقوقی در جامعه تبدیل شده است. اغلب افرادی که ملزم به پرداخت مالیات می باشند ، این مبلغ را حق خود نمی دانند و با میزان مالیات تعیین شده از سوی دولت مشکل دارند.اینکه این مبلغ مالیات عادلانه است یا نه ، باید عنوان کرد که با پرداخت مالیات، فرد به تأمین امنیت، خدمات عمومی، بهبود زیرساخت‌ها، مدیریت منابع و حمایت از افراد کم‌درآمد کمک می‌کند. ولی در مورد میزان مالیات مساله ای هست که حتما باید از یک مشاور مالیاتی متخصص و مطلع به قوانین روز راهنمایی گرفت.در اغلب کشورها، عدم پرداخت مالیات به عنوان یک جرم محسوب می‌شود و با جرائم و پیامدهای قانونی همراه است.بنابراین می بایست حتما مساله ی مالیات و پرداخت آن را در موعد مقرر جدی بگیرید و در صورت نیاز از مشاوران و وکلای مالیاتی کمک بگیرید.

بنابراین، بهتر است مودیان همیشه به موعد پرداخت مالیات خود توجه کنند و از روش‌های قانونی و مشروع برای کاهش مالیات خود استفاده کنند. در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهام در مورد مالیات، بهتر است به یک مشاور مالیاتی مراجعه کرده و از توضیحات و مشاوره‌ های آنان استفاده کنید.هدف اصلی در یک مشاوره مالیاتی ، کاهش هزینه‌های مربوط به مالیات است. مشاور مالیاتی با داشتن دانش و تخصص لازم در زمینه مالیات، به کسب و کارها کمک می‌کند تا بهینه‌سازی مالیاتی انجام داده و برای آنها برنامه‌هایی ارائه می‌دهد تا بتوانند از مزایای مالیاتی بهره ببرند و همچنین به جرائم مالیاتی نیز دچار نشوند

کلام آخر

مشاوره امور مالیاتی در حسابدار اپ ( hesabdar app ) به صورت حضوری، تلفنی و آنلاین ارائه می‌شود. در طول یک سال مالی ، سوالات زیادی برای مودیان پیش می‌آید. در این مرحله کافی است تا مسئله را با مشاور مالیاتی مطرح کنید تا پاسخ مناسب و راهکارهای لازم را دریافت کنید. مشاور مالیاتی همواره در تلاش است تا مشکلات مالیاتی را با استفاده از بهترین راه‌ها به مشتریان و مودیان عزیز ارائه نماید.یکی از معظلاتی که مودیان با آن روبه رو هستند در دسترس بودن آنها در زمان نیاز مودیان می باشد که خوشبختانه این موضوع در حسابدار اپ به طور کامل حل شده است و به کلیه ی مودیان پشتیبانی 24 ساعته ارائه می دهد.

استخدام مشاور مالیاتی توسط بسیاری از کسب و کارها به منظور بهبود وضعیت مالیاتی انجام می‌شود. اما این کار یعنی استخدام یک مشاور مالیاتی حرفه‌ای برای تمامی کسب و کارها مقرون به صرفه نمی‌باشد. بسیاری از کسب و کارهای کوچک می‌توانند تنها با یک تماس تلفنی و یا ارتباط آنلاین، مشکلات خود را مطرح کرده و برای حل آن اقدام کنند.

منبع : https://hesabdar.app

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها