از کجا گل و گیاه ارزان بخریم؟ (معرفی بازارهای گل تهران)

کد خبر: 1223961
از کجا گل و گیاه ارزان بخریم؟ (معرفی بازارهای گل تهران)

 

 

خرید گل و گیاه از آن دست خریدهای جذاب و لذت بخشی است که به طور حتم افراد زیادی به آن علاقه دارند. با خرید گل آپارتمانی و نگهداری از آن‌ها در خانه و آپارتمان، روحیه بسیار شاد و انرژی بخشی پیدا خواهید کرد. به ویژه در دنیای پر از اضطراب و نگرانی امروز که افراد زیادی با افسردگی مواجه شده و یا استرس‌ها و عصبانیت‌های خود را با استفاده از گل و گیاه درمان می‌کنند. با وجود مزایای فراوان این محصولات به خصوص برای آپارتمان نشینان که فضای کافی برای تنفس در اختیار ندارند، توجه به این نکته که از کجا گل ارزان بخرم هم ضرورت زیادی دارد. چرا که در این صورت متقاضیان قادر به انتخاب و خرید محصول مناسب و باکیفیت کافی با قیمت مقرون به صرفه خواهند بود.

در این مقاله به این پرسش پاسخ خواهیم داد که از کجا گل و گیاه ارزان و باکیفیت بخریم؟ پس اگر شما هم می‌خواهید پاسخ این پرسش را بدانید با ما همراه باشید.

بسیاری از افراد تمایل دارند با خرید گل و گیاه، دکوراسیون منزل خود را تزیین کرده و آن را زیباتر سازند. برخی نیز تمایل دارند گل‌ها و یا گلدان‌هایی را خریداری کرده و به فردی که دوستش دارند پیشکش کنند.

در هر صورت یکی از پرسش‌های اساسی برای این افراد این است که از کجا گل ارزان بخرم که کیفیت کافی هم داشته باشد. در ادامه به روش‌های خرید گل و گیاه ارزان اشاره خواهیم کرد.

خرید گل و گیاه از بازار تهران

بسیاری از افرادی که با سوال از کجا گل ارزان بخرم مواجه می‌شوند برای این خرید و پاسخ به این پرسش، به بازار گل مراجعه می‌نمایند که یکی از قدیمی‌ترین و در عین حال محبوب‌ترین روش‌های خرید گل و گیاه است.

در حال حاضر در تمامی شهرهای کشور بازار گل و گیاه دایر شده که شما می‌توانید برای خرید این محصولات به این مراکز مراجعه کنید. در شهر تهران نیز این نوع بازارها یافت می‌شوند و به طور کلی تهران چندین بازار گل دارد. که در ادامه به معرفی بازارهای گل تهران می‌پردازیم.

بازار گل امام رضا (خاوران)

12

بازار گل امام رضا، بزرگترین مرکز خرید گل و گیاه در جنوب شرق تهران محسوب شده و از وسعت بسیار زیادی هم برخوردار است. اگر می‌خواهید با مراجعه به این بازار گل و گیاه ارزان خریداری کنید می‌توانید در تمامی روزهای هفته از ساعت ۴ تا ۱۲ ظهر به آن مراجعه نمایید. این بازار حتی در روزهای تعطیل هم باز است.

بازار گل شهید محلاتی

13

بازار گل محلاتی که در شرق تهران واقع شده، مساحتی ده هزار متری دارد. این مجموعه از ۶۰۰ غرفه هم برخوردار شده است. بسیاری از افرادی که با این پرسش مواجه شده‌اند که از کجا گل ارزان بخرم، این بازار را برای خرید در نظر می‌گیرند و در ساعات پنج صبح تا دوازده ظهر به آن مراجعه می‌نمایند تا به گل‌هایی با کیفیت، شاداب و تازه دسترسی داشته باشند.

بازار گل پاکدشت

14

برای این خرید می‌توانید به بازار گل گلزار پاکدشت نیز سربزنید. روستای کوچک گلزار در جنوب تهران واقع شده و با بیش از ۷۴۰ هکتار سطح زیر کشت و برخورداری از بیش از ۷۵۰ واحد تولیدی گل و گیاه و ۹۰۰ هکتار گلخانه، تامین کننده اصلی گل و گیاه کشور به شمار می‌رود. پس می‌توانید به این روستا و بازار گل آن مراجعه کرده و گیاه مد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

بازار گل شهید بابایی

15

بازار گل شهید بابایی غرفه های بزرگ و خوبی به فروش گل و گیاهان آپارتمانی اختصاص داده، تنوع گیاهان بسیار فراتر از دیفن و سیکاس و کاج مطبق است و تقریبا هر مدل گیاه آپارتمانی که فکرش را بکنید آنجا عرضه می شود. از مزایای بازار گل شهید بابایی در مقایسه با سایر بازار گل های شهر تهران ساعت کاری آن است. ساعت فعالیت گل فروشان بازار گل شهید بابایی از ساعت 8 صبح الی 8 شب هست که این امر کمک می کند تا آقایان و خانم هایی که احیانا کارمند هستند و یا به هر دلیلی نمی توانند صبح خیلی زود به بازار گل مراجعه کنند بتوانند سری به این محل بزنند.

بازار گل غرب تهران آبشناسان

16

این بازار گل سه سالن مجزا و سرپوشیده دارد که هرکدام مربوط به محصولاتی خا‌ص‌اند. درواقع نکته مثبت بازار گل غرب تهران همین دسته‌بندی محصولات و داشتن فضای مجزا است. سالن اول مربوط به گلدان است. در این سالن می‌توانید انواع گلدان‌های سرامیکی و پلاستیکی را با انواع طرح‌ها، رنگ‌ها و سایز‌ها پیدا کنید. سالن دوم بازار گل پر از گل‌های متنوع و رنگارنگ خانگی و گیاهان آپارتمانی است. علاوه‌بر این پر گلدان‌های کوچک و بزرگ و بونسای است. سالن سوم نیز پر از عطر گل‌های شاخه بریده‌ای است که داخل گلدان‌های پر آب منتظر دسته‌ شدن هستند. در این سالن خدماتی مانند تزیین دسته گل و سبد گل نیز انجام می‌شود. زیباترین و خوش‌عطرترین قسمت بازار گل غرب تهران همین سالن است.

البته این بازار گل قسمتی جداگانه مربوط به گیاهاین باغچه‌ای دارد.

اگر برای خرید گل، بازار گل و گیاه را در نظر بگیرید از چند مزیت عمده برخوردار خواهید شد که مهمترین آن‌ها ارزان قیمت‌تر بودن گل و گیاه نسبت به مغازه‌ها و فروشگاه‌ها است.

از سوی دیگر با سر زدن به این بازارها با انواع مختلفی از گل‌ها و گیاهان رو به رو خواهید شد. پس در انتخاب محصول مورد نظر خود هیچ گونه محدودیتی نخواهید داشت. بنابراین می‌توانید هر تعداد گلی را که ترجیح می‌دهید و یا هر نوعی از آن را برای استفاده در محیط مورد نظر خود انتخاب و خریداری کنید‌.

با این حال برای این خرید چند محدودیت نیز خواهید داشت. وجود این محدودیت‌ها سبب می‌شود تا بسیاری از افراد نتوانند این بازارها را برای خرید گل ارزان انتخاب کنند. یکی از مهمترین محدودیت‌های این بازارها هم ساعات کاری است.

خرید گل و گیاه ارزان از گل فروشی‌ها

بسیاری از خریداران به محض مواجه شدن با این پرسش که از کجا گل ارزان بخرم به گل فروشی‌های موجود در سطح شهر مراجعه می‌کنند. بهتر است این افراد برای خرید گل و گیاه ارزان از گل فروشی‌ها به مراکزی مراجعه کنند که خودشان دارای گلخانه هستند. در این صورت امکان خرید گل‌های ارزان از این مراکز وجود خواهد داشت.

اما اگر گل فروشی‌هایی را برای این خرید در نظر بگیرید که خود دارای گلخانه نیستند، احتمال خرید گل ارزان هم کمتر می‌شود. چرا که این مراکز برای تامین گل‌ها و گیاهان خود به بازار گل مراجعه کرده و پس از خریداری در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. به همین دلیل هم قیمت گل در گلفروشی‌ها به طور معمول بالاتر از بازار گل است.

از سوی دیگر برای افرادی که می‌خواهند بدانند از کجا گل ارزان بخرم توجه به کیفیت این محصولات و عدم پژمردگی و پلاسیدگی آن‌ها نیز اهمیت زیادی دارد. به این نکته دقت داشته باشید که نقل و انتقال گل‌ها از بازار به گل فروشی‌ها باید با شرایط خاصی همراه باشد. اگر این شرایط در نظر گرفته نشود گل‌ها پژمرده شده و کیفیت و تازگی مدنظر شما را نخواهند داشت.

پس باید به مراکزی مراجعه کنید که علاوه بر عرضه گل با قیمت مناسب، به شرایط نقل و انتقال و تازگی و کیفیت گل نیز توجه دارند.

خرید گل و گیاه ارزان از گل فروشی‌های آنلاین

همان‌طور که می‌دانید در حال حاضر با توسعه و پیشرفت تکنولوژی، شاهد پیشرفت‌های وسیع در عرصه‌های مختلف زندگی از جمله کسب و کار هستیم. یکی از مهمترین این پیشرفت‌ها انتقال بسیاری از کسب و کارها به فضای وب و اینترنت است. با توسعه اینترنت و فضای مجازی گل فروشی‌های زیادی نیز به این بستر منتقل شده و فعالیت‌های خود را از طریق مجازی دنبال می‌کنند.

لذا این امکان برای علاقه‌مندان به گل و گیاه فراهم شده که بتوانند محصولات مورد نظر خود را با مراجعه به این مراکز تهیه کنند. خرید گل و گیاه از گل فروشی‌های آنلاین نسبت به خرید حضوری از گلفروشی‌های سطح شهر چند مزیت دارد.

یکی از مهمترین این مزایا خرید گل و گیاه به صورت بی واسطه و کاملاً مستقیم از  گلخانه‌ها است. پس با این خرید، قیمت گل و گیاه بسیار ارزان‌تر خواهد شد.

با مراجعه به این مراکز به انواع مختلفی از گل‌ها و گیاهان دسترسی پیدا خواهید کرد. پس می‌توانید لیست گل‌های ارزان قیمت را بررسی کرده و در نهایت محصولات مناسب را برای خرید در نظر بگیرید. حتی می‌توانید پیش از خرید از این مجموعه‌ها، نظرات کاربران و افرادی که پیش از شما به خرید دست زده‌اند را بخوانید و یا از نظرات تخصصی کارشناسان بهره‌مند شده و از آن‌ها مشورت‌ها و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

امکان مشاهده تصاویر گل‌ها و گیاهان و مطالعه مشخصات و ویژگی‌های آن‌ها نیز وجود دارد و مهمتر از همه اینکه شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز که ترجیح می‌دهید به این مراکز سرزده و محصولات مد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

در دسترسی به این مراکز فروش نیز هیچگونه محدودیتی نخواهید داشت. پس فرقی نمی‌کند که ساکن کدام شهر و یا شهرستان کشور باشید. در هر صورت امکان خرید گل و گیاه از گلفروشی آنلاین خواهید داشت. پس از خرید نیز محصول مد نظر خود را درب منزل تحویل خواهید گرفت و لذا نیازی به خروج از منزل، پشت سر گذاشتن ترافیک، صرف وقت و انرژی و حوصله فراوان و ...نخواهید داشت.

به همین دلیل بسیاری از افراد با مواجه شدن با پرسش از کجا گل ارزان بخرم، گل فروشی‌های آنلاین را توصیه و پیشنهاد می‌کنند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها