حرف های جنجالی پسر ترامپ توئیتر را به هم ریخت

کد خبر: 1217379

دونالد ترامپ جونیور پسر رئیس جمهوری سابق آمریکا با به کارگیری عبارت زشتی از سودان نام برد.

حرف های جنجالی پسر ترامپ توئیتر را به هم ریخت

دونالد ترامپ جونیور پسر رئیس جمهوری سابق آمریکا با به کارگیری عبارت زشتی از سودان نام برد.

وی امروز چهارشنبه در واکنش به پیام یک نماینده کنگره آمریکا در مورد اینکه جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا "16 هزار آمریکایی را در سودان رها کرده"، در حساب توئیتر خود نوشت: پس جو بایدن فقط 16 هزار آمریکایی دیگر را در یک کشور جنگ زده زباله‌دانی که ابتدا کارکنان سفارت و ارتش را از آن خارج کرده، تنها گذاشته است.

این اظهار نظر فرزند ترامپ، ذهن‌ها را سمت بی احترامی و توهین رئیس جمهوری سابق آمریکا به آفریقایی‌ها در سال 2018 می‌اندازد. زمانیکه وی کشورهای قاره سیاه، السالوادور و هائیتی را با همین عبارت توصیف کرد.

واکنش دونالد ترامپ جونیور به صحبت‌های ماری میلر عضو جمهوریخواه کنگره آمریکا بود که در حساب کاربری خود اعلام کرد: جو بایدن مجبور بوده چهار سفارت را در کمتر از 3 سال تخلیه کند. رسانه‌ها اعلام کردند بایدن و بلینکن (وزیر خارجه) "خبره" هستند و "بزرگسالان دوباره مسئول شدند". جهان از زمان فاجعه آنها در افغانستان در آتش است. برای کشورمان و 16 هزار آمریکایی که بایدن در سودان رها کرده، دعا کنید.

سفارت آمریکا در خارطوم به طور کامل تخلیه شده و نظامیان آمریکایی نیز سودان را ترک کردند. در حالی که گفته می‌شود چندین هزار شهروند ایالات متحده همچنان در این کشور آفریقایی گرفتار هستند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که دومین شهروند آمریکایی نیز در میانه درگیری‌های مسلحانه بین ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع سودان، کشته شدند./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها