اخبار غزه | تل‌آویو زیر باران موشک‌های مقاومت

کد خبر: 1253828

گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی حماس)، حزب‌الله لبنان و انصارالله یمن شامگاه پنجشنبه به صورت هماهنگ مناطق مختلف فلسطین اشغالی از جمله تل آویو را هدف حملات راکتی خود قرار دادند.

اخبار غزه | تل‌آویو زیر باران موشک‌های مقاومت

گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی حماس)، حزب‌الله لبنان و انصارالله یمن شامگاه پنجشنبه به صورت هماهنگ مناطق مختلف فلسطین اشغالی از جمله تل آویو را هدف حملات راکتی خود قرار دادند.

شامگاه پنجشنبه صدای چند انفجار در شهر اشغالی «ایلات» شنیده شده است و خبرهای اولیه از مقابله با موشک‌های شلیک شده یمن حکایت دارد.

منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی گزارش دادند که مقاومت فلسطین، لبنان و یمن در یک حمله هماهنگ به فلسطین اشغالی حمله کردند.

رسانه‌های عبری‌زبان گزارش دادند که آژیر خطر در شهرک‌های کریات شمونا، مرگلیت و بیت هلیل به صدا درآمده است.

همزمان با این حملات راکتی، آژیر خطر در مناطق صفد و بعضی شهرک‌های الجلیل علیا و ده‌ها شهر و شهرک در مرکز فلسطین اشغالی و تل آویو به صدا درآمده است.

نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند.

رژیم صهیونیستی برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، با چراغ سبز غرب، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران غزه و کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است./ایرنا

تل‌آویو زیر باران موشک‌های مقاومت

شاخه نظامی مقاومت اسلامی فلسطین تل آویو و فرودگاه بن‌گوریون را هدف حملات راکتی خود قرار داد.

به گزارش ایسنا، گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی حماس) شامگاه پنجشنبه تل‌آویو و فرودگاه بن‌گوریون و مناطق کفرقاسم و هشارون را هدف حملات موشکی خود قرار داد.

القسام تأکید کرد که این حملات راکتی را در واکنش به کشتار مردم بی‌گناه غزه انجام داده است.

منابع خبری فلسطین گزارش دادند که در پی این حملات آژیر هشدار در تل آویو و فرودگاه بن‌گوریون به صدا درآمده است.

رادیو ارتش «اسرائیل» به ناکامی سامانه پدافندی گنبد آهنین در رهگیری برخی موشک‌های شلیک شده به تل‌آویو اعتراف کرد.

مقاومت فلسطین بعد از ظهر امروز نیز موج جدیدی از راکت را به سمت بئر السبع شلیک کرد.

گردان‌های القسام اعلام کرد که هم اکنون درگیری‌های بسیار شدیدی با سلاح‌های مختلف بین مبارزان مقاومت و اشغالگران صهیونیست که به سمت محور شمال غرب غزه در حال پیشروی بودند، در جریان است.

حملات سنگین حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست در جنوب لبنان

گزارش های رسانه ای از حملات گسترده حزب الله لبنان علیه مواضع نظامیان صهیونیست و هلاکت تعدادی از اشغالگران در کمین نیروهای فلسطینی در شمال غرب غزه حکایت دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که ۲۰ خمپاره سنگین و سه موشک ضدتانک به سمت منطقه مرزی میان فلسطین اشغالی و لبنان شلیک شده است.

بر اساس این گزارش، حملات خمپاره‌ای و موشکی مذکور منطقه الجلیل واقع در شمال اراضی اشغالی را هدف قرار داده است.

الجزیره نیز گزارش داد که حزب الله لبنان پایگاه صهیونیستی المرج مقابل منطقه مرکبا واقع در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

این شبکه همچنین تاکید کرد که نیروهای حزب الله پایگاه الجرداح صهیونیست‌ها واقع در نزدیکی منطقه الضهیره در جنوب لبنان را هدف قرار دادند.

از سوی دیگر شبکه فلسطین الیوم به نقل از سرایا القدس گزارش داد: نیروهای فلسطینی در ساعت سه بعدازظهر به وقت محلی نیروهای پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی را در کمین خود واقع در نزدیکی هتل المشتل در شمال غرب غزه گرفتار کردند.

بر اساس این گزارش، نیروهای فلسطینی از نزدیک با عناصر صهیونیست درگیر شده و تعدادی از آنها را به هلاکت رسانده و تعدادی را نیز زخمی کردند.

حمله پهپادی حزب‌الله به یک پادگان صهیونیستی در مزارع شبعا

حزب‌الله لبنان از هدف قرار دادن یک پادگان صهیونیستی با دو پهپاد تهاجمی حاوی مواد منفجره در مزارع شبعا خبر داد.

به گزارش ایسنا، حزب الله عصر امروز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان بعد از ظهر امروز پنجشنبه، مقر فرماندهی گردان رژیم اشغالگر در پادگان زبدین واقع در مزارع اشغالی شبعا را هدف قرار داد.

به گزارش المنار، در بیانیه حزب‌الله آمده که مقاومت اسلامی لبنان این حمله را با استفاده از دو فروند پهپاد حامل مواد منفجره انجام داده و پادگان با دقت بالا و به صورت دقیق هدف قرار گرفته است.

گردان‌های القسام نیز یک تانک ارتش صهیونیستی را در محور شمال غرب غزه منهدم کرده و نظامیان آن را به گلوله بستند.

القسام تأکید کرد که رزمندگانش امروز همچنین دو خودرو و یک بولدوزر صهیونسیتی را در محور جنوب غزه با دو راکت یاسین هدف قرار دادند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها