انتقاد هاآرتص از ارتش رژیم اسراییل به خاطر انتشار اخبار دروغ

کد خبر: 1263271

یک رسانه صهیونیستی از واحد تبلیغات ارتش رژیم اسراییل به خاطر انتشار اخبار دروغ درباره پیروزی در جنگ غزه انتقاد کرد.

انتقاد هاآرتص از ارتش رژیم اسراییل به خاطر انتشار اخبار دروغ

یک رسانه صهیونیستی از واحد تبلیغات ارتش رژیم اسراییل به خاطر انتشار اخبار دروغ درباره پیروزی در جنگ غزه انتقاد کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در گزارشی درباره خیال‌پردازی های واحد تبلیغات ارتش رژیم صهیونیستی درباره پیروزی بر مقاومت فلسطین در غزه نوشت: اسرائیلی‌ها به دروغ‌های سخنگوی ارتش نیاز دارند تا همچنان باور کنند که در حال پیروزی هستند.

این رسانه صهیونیستی افزود: کار سخنگوی ارتش (رژیم صهیونیستی) این است که فضولات را معطر کرده و به عنوان یک خوراکی لذیذ بفروشد.

به گزارش ایرنا، تلاش کابینه حاکم بر رژیم صهیونیستی برای نپذیرفتن مسئولیت شکست و فضاسازی رسانه ای برای القای پیروزی در جنگ علیه غزه، در بیش از ۲ ماه گذشته بی نتیجه بوده است.

اقدامات بخش سایبری مقاومت فلسطین و ویدئوهای منتشر شده از شکست ارتش رژیم صهیونیستی در غزه موجب برملا شدن دروغ‌های واحد تبلیغات ارتش اشغالگر شده است.

جنگ غزه هم نتوانست سران رژیم صهیونیستی را متحد کند و کوچکترین موضوع به تشدید تنش بین آنها می انجامد. کارشناسان معتقدند که تداوم این تنش ها می تواند به فروپاشی درونی این رژیم و جنگ داخلی بین صهیونیست ها بیانجامد.

روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» نیز با اشاره به شکست کابینه نتانیاهو در رسیدن به دو هدف نابودی حماس و آزادی اسرای صهیونیست، پیش بینی کرد که در پایان جنگ علیه غزه، رئیس ستاد ارتش رژیم اسرائیل استعفا کرده و مسئولیت شکست را می پذیرد.

مقاومت فلسطین، در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و دیگر مناطق سرزمین های اشغالی، هفت اکتبر(۱۵ مهر) عملیات طوفان الاقصی را علیه این رژیم آغاز کرد.

رژیم صهیونیستی که با هدف از بین بردن گروه های مقاومت فلسطین از جمله حماس و آزادی اسرای خود به غزه لشکرکشی کرده بود، بعد از ۴۸ روز جنایت در این منطقه، به اهداف خود نرسید و به مذاکره با مقاومت روی آورد.

زیاده خواهی تل آویو در برنامه تبادل اسرا موجب شکست مذاکرات و در نهایت، از سرگیری جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شد.

ارتش اشغالگر صهیونیستی صبح روز جمعه (دهم آذرماه) پس از پایان موعد آتش بس موقت در غزه، بمباران این باریکه را از سرگرفت و تاکنون صدها فلسطینی را شهید یا زخمی کرد./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها