پیشنهاد لاپید به برگزاری انتخابات زودهنگام

کد خبر: 1270281

یائیر لاپید رهبر مخالفان کابینه رژیم صهیونیستی دوشنبه شب خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام شد.

پیشنهاد لاپید به برگزاری انتخابات زودهنگام

یائیر لاپید رهبر مخالفان کابینه رژیم صهیونیستی دوشنبه شب خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام شد.

به گزارش الجزیره، لاپید گفت: به جای دعوا در زمان جنگ، به بنیامین نتانیاهو پیشنهاد می‌کنم که من و او بنشینیم و تاریخ انتخابات را تعیین کنیم.

وی افزود: (رژیم) اسرائیل نیاز به تغییر دارد و ما باید تاریخ انتخابات و نحوه مدیریت آن را تعیین کنیم تا به تلاش‌های انجام شده در جنگ آسیبی وارد نشود.

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی پیش تر گفته بود: سال ۲۰۲۴ کاملاً متفاوت خواهد بود، کسی که ما را چند دسته کرد و فاجعه به بار آورد، در سمتش باقی نخواهد ماند. افراط گرایان به خانه‌های خود باز خواهند گشت و نتانیاهو نیز به خانه‌اش باز خواهد گشت، از نو آغاز می‌کنیم.

لاپید همچنین گفت: ما باید از میان ویرانی که کابینه در سال ۲۰۲۳ رقم زد و اصلاح بزرگ در کابینه که در سال ۲۰۲۴ اتفاق می‌افتد، یکی را انتخاب کنیم، من می‌دانم «اسرائیلی‌ها» چه انتخابی خواهند کرد و شما هم می‌دانید..ایرنا

وی پیشتر نیز در واکنش به حمله اعضای کابینه «بنیامین نتانیاهو» به ارتش این رژیم، خواستار انحلال کابینه شده بود.

براساس آخرین نظرسنجی‌ها، ائتلاف حاکم به ریاست نتانیاهو در صورت برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی شکست خواهد خورد و ائتلاف اپوزیسیون آرای لازم را کسب خواهد کرد. این نظرسنجی‌ها شانس بنی گانتس وزیر جنگ سابق و عضو کنونی کابینه جنگ را برای تصدی پست نخست وزیری بالا دانسته است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها