چند دانش‌آموز تا امروز ثبت‌نام شده‌اند؟

کد خبر: 1171403

سرپرست اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش می‌گوید تا پایان مردادماه نزدیک به ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار دانش آموز در مدارس ثبت نام قطعی انجام داده‌اند و برای دانش آموزانی هم که ثبت نام آنان در این مقطع انجام نشده است جای نگرانی نیست.

چند دانش‌آموز تا امروز ثبت‌نام شده‌اند؟

مجتبی هاشمی درباره فرآیند ثبت‌نام دانش‌آموزان اظهارکرد: ثبت نام فرآیندی را طی کرده که بخشی برنامه ریزی برای هماهنگی بهتر معاونت‌ها و مراکز مرتبط با این حوزه و بخشی هم نظارتی است که بر حسن انجام کار بر فرآیند ثبت نام در سطح استان‌ها و مناطق داشته‌ایم.

وی افزود: بخشی از اختیارات مرتبط با ثبت‌نام دانش‌آموزان به استان‌ها، مناطق و ستادها در این زمینه تفویض شده است، بنابراین انتظار می رود که همانطور که تا کنون شرایطی را دنبال کرده اند که ثبت نام به سمت مطلوب پیش رود، گام‌های نهایی را هم بردارند و مراقب باشند که همه دانش آموزانی که پیش بینی شده در سطح استان ثبت نام کنند را در چرخه آموزش نگه دارند.

سرپرست اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی با شکایات آموزش و پرورش ادامه داد: بخشی از دانش آموزانی که در سال اول ابتدایی هستند به دلیل پایه ورودی و فرآیندی که باید در ارتباط با پایگاه سنجش و سلامت طی می‌کردند، در حال حاضر مشغول انجام ثبت‌نام هستند که ثبت نام حدود ۳۰ درصد آنها اکنون قطعی و حدود۷۰ درصد پیش ثبت نام انجام دادند اما در فرآیند تکمیل پرونده در پایگاه‌های سنجش سلامت هستند.

هاشمی عنوان کرد: زمان ثبت‌نام دانش آموزان در دستورالعمل‌ها تا پایان مرداد ماه اعلام شده است، چراکه ثبت‌نام پایه برنامه‌ریزی برای همه فعالیت‌ها و دریافت آمار دانش آموزان برای کلاس بندی و ساماندهی نیروی انسانی است.

وی خاطرنشان کرد: اما آنچه که در این میان اهمیت دارد این است که هیچ دانش آموزی از چرخه آموزش خارج نماند، بنابراین ثبت نام دانش آموزانی که در این مقطع انجام نشده بازهم انجام می شود و نگرانی از این نظر وجود ندارد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها