این دانش آموزان فردا مدرسه نروند؟ |تعطیلی مدارس در برخی استان ها فردا

کد خبر: 1194217

رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: فردا برخی مدارس استان تعطیل و برخی با تاخیر بازگشایی می‌شود.

این دانش آموزان فردا مدرسه نروند؟ |تعطیلی مدارس در برخی استان ها فردا

رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: فردا برخی مدارس استان تعطیل و برخی با تاخیر بازگشایی می‌شود.

جلال سلمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان فریدونشهر فردا یکشنبه چهارم دی ماه تعطیل خواهند بود.

وی افزود: مقاطع ابتدایی شهرستان‌های فریدن و بوئین میاندشت نیز فردا تعطیل خواهند بود.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مقاطع در این شهرستان‌ها با ۱/۵ ساعت تأخیر آغاز به کار خواهند کرد.

وی ادامه داد: مدارس شهرستان‌های چادگان، خوانسار و سمیرم نیز در تمامی مقاطع فردا با ۱/۵ ساعت تأخیر فردا آغاز به کار خواهند کرد.

مدارس ابتدایی البرز فردا غیرحضوری شد

 سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: فردا ۴ دی ماه تمامی مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل و مدارس مقطع ابتدایی استان نیز غیرحضوری است.

احمد افضلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فردا ۴ دی ماه تمامی مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل و مدارس مقطع ابتدایی استان نیز غیرحضوری است.

وی بیان کرد: با توجه به برودت هوا و یخبندان معابر، آموزش در مدارس ابتدایی برای روز یک شنبه ۴ دی ماه بصورت غیر حضوری خواهد بود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز خطاب به شهرداری‌های استان تاکید کرد: با توجه به برودت هوا، یخبندان و لغزندگی معابر نسبت به اتخاذ تدابیر مناسب اقدام کنند.

تعطیلی مدارس در اصفهان، قزوین و البرز به دلیل بارش برف/ برخی مدارس استان تهران غیر حضوری شد

روابط عمومی آموزش و پرورش قزوین:

به دلیل بارش برف و برودت هوا، فعالیت مراکز پیش دبستانی و تمامی مدارس ابتدایی در کلیه مناطق و نواحی استان قزوین، طی نوبت صبح روز یکشنبه چهارم دی ماه غیرحضوری است.

روابط عمومی آموزش و پرورش اصفهان:

تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان فریدونشهر فردا یکشنبه چهارم دی ماه تعطیل خواهند بود.

مقاطع ابتدایی شهرستان‌های فریدن و بوئین میاندشت نیز فردا تعطیل خواهند بود.

سایر مقاطع در این شهرستان‌ها با یک ساعت و نیم تاخیر آغاز می‌شود.

استانداری البرز:

فردا چهار دی ماه تمام مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل و مدارس مقطع ابتدایی استان نیز غیرحضوری است.

مدارس پردیس، فیروزکوه، دماوند و رودهن فردا «غیرحضوری» شد

به علت بارش برف و برودت هوا، آموزش همه مقاطع تحصیلی شهرستان‌های پردیس و فیروزکوه و مقطع ابتدایی شهرستان‌های دماوند و رودهن در نوبت صبح روز یکشنبه (۴ دی‌) به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

مدارس برخی از شهرستان‌های استان مرکزی روز یکشنبه غیرحضوری شد/فعالیت ادارات با یک ساعت تاخیر

ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان مرکزی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد مدارس برخی از شهرستان‌های این استان روز یکشنبه به دلیل برودت هوا و لغزندگی معابر به صورت غیر حضوری برگزار و فعالیت ادارات با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

به گزارش شامگاه شنبه ایرنا به نقل از ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان مرکزی، تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان شازند و بخش نوبران شهرستان ساوه به علت برودت هوا، یخبندان، لغزندگی معابر و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر کاهش دما در نوبت صبح به صورت غیر حضوری است.

در این اطلاعیه افزوده شده‌است: مقطع ابتدایی شهرستان اراک و خمین روز یکشنبه به صورت غیرحضوری و مقطع متوسطه اول و دوم با یک ساعت و نیم تاخیر در نوبت صبح فعالیت خواهند داشت.

در این اطلاعیه خاطرنشان شده‌است: تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان های کمیجان، خنداب، محلات، دلیجان و بخش خرقان زرندیه در نوبت صبح فعالیت خود را با یک ساعت و نیم تاخیر آغاز می کنند.

در این اطلاعیه ادامه داده شده‌است: همچنین ادارات و بانک های شهرستانهای اراک، شازند، خمین، خنداب و کمیجان با یک ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد.

در این اطلاعیه از مردم استان مرکزی خواسته شد برای جلوگیری از افت فشار شبکه و قطعی احتمالی گاز، نسبت به صرفه جویی در مصرف انرژی همکاری لازم را داشته باشند.

 تعطیلی مدارس برخی بخش‌ها و روستاهای استان قم در روز یک‌شنبه

مدارس برخی از بخش‌ها و روستاهای استان قم فردا یک‌شنبه چهارم دی‌ماه به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قم، مدارس برخی از بخش‌ها و روستاهای استان قم فردا یک‌شنبه چهارم دی‌ماه به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل است.

در اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش استان قم آمده است: پس از حمد وثنای الهی و عنایت به بارش، نزولات آسمانی و بخصوص برف و تداوم آن در برخی نقاط بخش های سلفچگان، قاهان و خلجستان و همچنین برودت و سردی هوا و یخ زدگی معابر و حسب تصمیم ستاد مدیریت بحران استان به اطلاع می رساند فردا یک‌شنبه چهارمین روز از دی ماه ۱۴۰۱ هجری خورشیدی فعالیت آموزشی و تربیتی  کلیه مدارس در دوره‌های تحصیلی در این بخش‌ها از طریق شبکه آموزشی شاد انجام خواهد شد.

همچنین با توجه به سوالات  مکرر برخی از  اولیای محترم و دانش آموزان عزیز در روستاهای شهرستان کهک به اطلاع می‌رساند فعالیت روستاهای بیدهند، کرمجگان، فردو و وشنوه نیز به صورت مجازی و از طریق شبکه شاد انجام می‌گردد.

همچنین دانش آموزان عزیز روستاهای قبادبزن، خاوه، دستگرد و ویریچ با یک ساعت تاخیر در کلاس‌های درسی خود حاضر خواهند شد.

 مدارس فریدونشهر یکشنبه تعطیل شد

روابط عمومی آموزش و پرورش استان اصفهان از تعطیلی مدارس فریدونشهر در روز یکشنبه چهارم دی ماه به علت بارش برف خبر داد.

جلال سلمانی مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: به علت بارش برف، یخ‌بندان و بردوت هوا تمام مقاطع تحصیلی شهرستان فریدونشهر فردا یکشنبه چهارم دی ماه تعطیل خواهند بود.

وی افزود: مقاطع ابتدایی شهرستان‌های فریدن و بوئین میاندشت نیز فردا تعطیل خواهند بود؛ سایر مقاطع در این شهرستان‌ها با یک ساعت و نیم تاخیر آغاز به کار خواهند کرد.

سلمانی گفت: همچنین دانش‌آموزان تمام مقاطع تحصیلی در شهرستان‌های چادگان، خوانسار و سمیرم فردا با یک ساعت و نیم تاخیر آغاز به کار خواهند کرد.

جزئیات تعطیلی مدارس برخی شهرستان‌های لرستان در روز یکشنبه

 آموزش و پرورش لرستان در اطلاعیه‌ای جزئیات تعطیلی مدارس برخی شهرستان‌های این استان برای فردا یکشنبه را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش لرستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بنا بر تصمیم ستاد مدیریت بحران و به علت یخبندان و برودت هوا مدارس برخی از شهرستان‌ها استان برای روز یکشنبه چهارم دی ماه تعطیل و آموزش آنها بر بستر مجازی انجام می‌شود.

در این راستا همه پیش دبستانی‌های شهرستان شهرستان بروجرد، شهرستان دلفان، شهر ازنا، شهر الیگودرز و بخش بیرانوند در نوبت صبح تعطیل و فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی این مناطق با یک ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

همچنین روستاها و بخش‌های تابعه شهرستان الیگودرز و ازنا در همه مقاطع نوبت صبح و عصر جز کسانی که امتحانات نهایی دارند تعطیل و آموزش مجازی انجام می‌گیرد.

در شهرستان دورود نیز فعالیت آموزشی پیش دبستانی و ابتدایی در نوبت صبح با یک ساعت تأخیر شروع می‌شود.

سایر مدارس استان طبق روال معمول آموزش حضوری است.

تعطیلی مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌های استان زنجان

به علت برودت هوا همه مهدهای کودک استان زنجان فردا تعطیل بوده ولی‌ مدارس در مقاطع مختلف دایر است.

بنا بر اعلام روابط‌عمومی آموزش‌وپرورش استان زنجان، فردا یکشنبه ۴ دی‌ماه همه کلاس‌های درس در سه مقطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در استان دایر است.

در این اطلاعیه آمده است: مدارس شهرستان خدابنده در هر سه مقطع با یک ساعت تاخیر فرآیند آموزش حضوری را آغاز خواهند کرد.

همچنین تمامی کودکستان های سطح استان به دلیل برودت نسبی هوا فردا تعطیل هستند.

بارش برف مدارس بخش‌های سلفچگان و خلجستان را غیر حضوری کرد

 مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان قم مدارس بخش‌های سلفچگان و خلجستان و منطقه قاهان در شهر جعفریه این استان فردا چهارم دی‌ماه به دلیل بارش برف در تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل است.

غلامرضا رضایی مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان قم در گفت‌وگو با ایسنا، عنوان کرد:با توجه به بارش نزولات آسمانی و بخصوص برف و تداوم آن در برخی نقاط بخش های سلفچگان، قاهان و خلجستان و همچنین برودت و سردی هوا و یخ زدگی معابر و حسب تصمیم ستاد مدیریت بحران استان فردا یک شنبه چهارمین روز از دی ماه ۱۴۰۱ هجری خورشیدی فعالیت آموزشی و تربیتی کلیه مدارس در دوره های تحصیلی در این بخش ها از طریق شبکه آموزشی شاد انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به سوالات  مکرر برخی از اولیاء و دانش آموزان در روستاهای شهرستان کهک به اطلاع می رساند فعالیت روستاهای بیدهند، کرمجگان، فردو  و وشنوه نیز به صورت مجازی و از طریق شبکه شاد انجام می گردد.

رضایی یادآور شد: دانش آموزان روستاهای قباد بزن،خاوه،دستگرد، وریچ با یک ساعت تاخیر در کلاس های درسی خود حاضر خواهند شد.

تعطیلی مدارس در برخی نقاط استان همدان

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان از تعطیلی مدارس در برخی نقاط استان در نوبت صبح فردا خبر داد.

مهدی جلیلی در تشریح خبر اظهار کرد: به اطلاع هم استانی ها می رساند با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر، تمامی مقاطع تحصیلی در کبودراهنگ، رزن، درگزین، فامنین، گل تپه، سردرود و قهاوند در نوبت صبح فردا -یکشنبه ۴ دی‌ماه- در نوبت صبح تعطیل است.

وی ادامه داد: همچنین مهدهای کودک، مراکز پیش دبستانی، مقاطع ابتدایی و متوسطه دوره اول در بهار و لالجین و مهدهای کودک، مراکز پیش دبستانی و مقاطع ابتدایی(دوره اول و دوم) در نواحی۱و۲ همدان، نهاوند، اسدآباد، ملایر، سامن، جوکار و خزل نیز تعطیل است.

جلیلی با بیان اینکه و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: امتحانات داخلی مدارس به تاریخ دیگری موکول می شود که تاریخ دقیق آن توسط مدیران مدارس اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقا از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان، وی یادآور شد: مدیران مدارس اهتمام ویژه در مدیریت سیستم های گرمایشی و موتورخانه های مدارس را داشته باشند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها