رایزنی برای گشایش مرز مهران با طرف عراقی

کد خبر: 591974

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی با بیان اینکه مرز مهران توسط طرف عراقی بسته شده است، گفت: رایزنی برای گشایش مرز مهران در حال انجام است اما زمان بازگشایی مشخص نیست.

خبرگزاری تسنیم: مجید آقا بابایی درباره آخرین وضعیت مرزهای کشور اظهار کرد: ازدحام جمعیت و وجود افراد فاقد مدارک قانونی برای سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی موجب شد تا مرز مهران به طور موقتی از سوی طرف عراقی بسته شود.
وی ادامه داد: مرز مهران از صبح امروز پنجشنبه 27 آبان ماه توسط طرف عراقی بسته شده اما رایزنی برای گشایش آن در حال انجام است؛ البته زمان بازگشایی هنوز مشخص نیست و زائران نباید در پایانه مرزی مهران معطل شوند.
دبیر ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه در حال حاضر نزدیک به 50 هزار نفر در پایانه مرزی مهران حضور دارند، عنوان کرد: بهتر است این زائران مرزهای شلمچه و چذابه را برای خروج از کشور برگزینند.
آقابابایی تصریح کرد: تردد در مرزهای شلمچه و چذابه به طور مناسب ادامه دارد و زائرینی که دارای مدارک قانونی معتبر هستند بهتر است که از این مسیرها عبور و مرور کنند.
وی افزود: در حال حاضر مرزهای خروجی از مهران بسته شده اما مرزهای ورودی برای زائرینی که مشغول بازگشت هستند باز است.
دبیر ستاد مرکزی اربعین درباره افراد فاقد مدارک در مرز مهران نیز اظهار کرد: تعداد زیادی از متقاضیان سفر که مجوز مدارک قانونی نداشتند شناسایی و به عقب بازگردانده شده‌اند چرا که از خروج افراد مجاز به طور جد خودداری می‌شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها