شلیک به کیف قاپ فراری درکوچه بن بست

کد خبر: 655329

زورگیر و کیف قاپ موتورسوار خیابان‌های شمال پایتخت، درعملیات تعقیب و گریز، توسط مأموران پلیس مجروح و دستگیر شد.

روزنامه ایران: زورگیر و کیف قاپ موتورسوار خیابان‌های شمال پایتخت، درعملیات تعقیب و گریز، توسط مأموران پلیس مجروح و دستگیر شد.
چندی قبل وهمزمان با طرح شکایت چند مالباخته در پایگاه یکم پلیس آگاهی، جست و جو برای یافتن موتور سوار تک سرنشین قوی هیکلی در دستور کار مأموران قرار گرفت که کیف قاپی وزورگیری می‌کرد.
تجسس‌ها دراین باره ادامه داشت تا اینکه مأموران کلانتری 123 نیاوران به راکب موتورسیکلتی در خیابان نوریان، خیابان آذرمینا ظنین شدند که مشخصاتی شبیه سارق فراری داشت. به این ترتیب تیم گشت به مرد موتورسوار دستور ایست دادند اما راکب بدون توجه به هشدار پلیس بسرعت فرار کرد. مأموران نیز با اعلام موقعیت به همه واحدها، به تعقیب موتورسیکلت سوار پرداختند و او را در حالی که در درون کوچه‌ای بن‌بست گیر افتاده بود و قصد داشت پای پیاده فرار کند، با رعایت قوانین استفاده از سلاح از ناحیه پای راست هدف گلوله قرار داده و دستگیرش کردند. متهم پس از دستگیری برای درمان به بیمارستان انتقال یافت و بازجویی از او روی تخت بیمارستان ادامه یافت.درادامه کارآگاهان دریافتند تبهکار 37 ساله، همان مجرم تحت تعقیب است.

با افشای هویت سارق و با دستور دادیار شعبه اول دادسرای ناحیه یک تهران، مخفیگاه متهم درحوالی تهران مورد بازرسی قرارگرفت ومقدارقابل توجهی ازاموال مسروقه کشف شد. سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: کارآگاهان با استفاده از اموال مسروقه کشف شده از مخفیگاه متهم و بررسی سرقت‌های مشابه، دهها مالباخته را شناسایی کردند و تحقیقات همچنان برای شناسایی دیگر جرایم این متهم ادامه دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها