علت تصادف «نوربخش» و «تاج‌الدین» اعلام شد

کد خبر: 904616

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: عامل اصلی تصادف منجر به فوت رئیس و معاون سازمان تامین اجتماعی کشور تخلف راننده استانداری بود.

علت تصادف «نوربخش» و «تاج‌الدین» اعلام شد

خبرگزاری تسنیم: به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان اظهارداشت: تیم کارشناسی در نظریه خود اعلام کرده است هرچند نقص در برخی زمینه‌ها وجود دارد، اما تخلف اصلی و علت تامه تصادف ۲۴ آبان که منجر به فوت رئیس و معاون سازمان تامین اجتماعی کشور در گلستان شد، رعایت نکردن حق تقدم عبور وسایل نقلیه مستقیم‌رو هنگام دور زدن (نقض ماده ۱۴۰ آئین نامه راهنمایی و رانندگی) توسط راننده تویوتا لندکروز (راننده استانداری) است.

وی با بیان اینکه اعلام نظر نهایی این تیم کارشناسی به طرفین پرونده اعلام شده است، گفت: نظریه اولیه کارشناسی در نخستین روز‌های پس از حادثه به طرفین پرونده اعلام شده بود که با اعتراض طرفین، پرونده برای اعلام نظر دوباره به یک هیئت ۳ نفره کارشناسی ارجاع شد که نتیجه آن امروز اعلام شد.

هاشمیان به تمرکز کارگروه کاهش تصادفات معاونت اجتماعی و پیشگییر از وقوع جرم استان اشاره کرد و گفت: در این کارگروه با مشارکت دستگاه‌های متولی به دنبال رفع نقاط حادثه خیز و ایمن‌سازی جاده‌های استان هستیم.

وی افزود: ۲۴ آبان امسال در تصادف رانندگی محور گرگان به کردکوی، خودرو حامل رئیس و معاونین سازمان تامین اجتماعی کشور با یک دستگاه کامیون کشنده، برخورد کرد که متاسفانه در این حادثه دکتر نوربخش و دکتر تاج‌الدینی رئیس و معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی جان باختند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها